Nieaktualna nazwa serwisu reklamowego Google (obecnie GoogleAds).
Umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych na pierwszej stronie wyszukiwania, a także na witrynach korzystających z Google Adsense.
Za pośrednictwem Adwords, reklamodawcy mogą promować swoją firmę również w Mapach. Linki sponsorowane wyświetlają się po wyszukaniu przez użytkownika przyporządkowanych do kampanii fraz.
Reklama może być globalna lub lokalna. To reklamodawca decyduje, gdzie będą wyświetlane jego reklamy, oraz jaki budżet przeznaczy na jej poczet.
Jak korzystać z Google Adwords?
Adwords (Ads) to platforma dostępna dla każdego. Koszty prowadzenia kampanii w serwisie reklamowym Google obliczane są na bazie wyników.
Reklamodawcy płacą więc tylko za określone działania podjęte przez klienta – kliknięcia czy odwiedziny strony internetowej.
Przed uruchomieniem kampanii możliwe jest ustalenie określonego budżetu, który można w dowolnej chwili zmienić.
- Strony, blogi Web 2.0
- SAAS
- Semrush
- Seznam
- Snippet
- Subdomena
- System Wymiany Linków SWL
- SEA - Search Engine Advertising
- Search Engine Reputation
- Search Quality Team
- Site-Wide link
- Spam
- Speed Update
- Supplemental Index
- Ad Network – Sieć reklamowa
- Adres IP
- Adsense
- Adwords
- Afiliacja, Marketing Afiliacyjny
- Aktualizacja algorytmu
- Algorytm Google
- Anchor Text – Kotwica linku
- Architektura informacji
- Artykuł sponsorowany
- Atrybut alt
- Atrybut dofollow
- Audyt strony www - optymalizacja SEO
- Audyt UX
- Ban od Google
- Baner reklamowy
- Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Blog - co to jest, jak założyć
- Bot
- Bounce Rate
- Branding
- Breadcrumbs
- Brief
- Buyer persona
- Buzz Marketing
- Cache wyszukiwarki
- Canonical
- CcTLD
- CDN
- Cloaking
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią)
- Content marketing (marketing treści)
- Copywriting
- CR (ang. Conversion Rate)
- Crawler
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów)
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania)
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności)