Centrum kardiologiczne w dużym mieście wojewódzkim.
Pozycjonowanie lokalne, prowadzenie kampanii Adwords.
Celem było zbudowanie ruchu oraz rozpoznawalności centrum kardiologii z dużego miasta wojewódzkiego. Strona była nowa, z małą ilością treści. Postawiliśmy na:
Powyżej wykres ruchu organicznego. Pierwsze efekty pojawiły się dość szybko, dzięki zmianom na stronie. Przez następne miesiące pracowaliśmy nad linkowaniem serwisu i wzmacnianiem domeny. W tym okresie bardzo pomogła kampania reklamowa Adwords, która pozwalała ściągać nowych pacjentów.
Większe wzrosty zaczęły się po 9 miesiącach pracy. Obecnie strona notuje około 1000 wejść miesięcznie, w porównaniu z niecałymi 100 na początku naszych działań. Większość głównych pozycji znajduje się w top 3.
Sama kampania nadal jest prowadzona. Udało się tu obniżyć koszty klików i utrzymać pierwsze miejsce w wynikach płatnych.
Miesięczny ruch bezpłatny wzrósł 7-krotnie, obecnie wynosi ponad 1000 wejść miesięcznie.
Serwis posiada dużo fraz widocznych w top 3 i top 10 (wykres z lewej).
Zmiany na stronie oraz odpowiedni dobór fraz kluczowych wpłynął na wzrost liczby kontaktujących się pacjentów.
Serwis ma obecnie bardzo dobrą widoczność w wynikach wyszukiwania. W samych wynikach organicznych dużo najważniejszych fraz związanych z usługami znajduje się w top 3 i top 10.
Dodatkowo serwis pojawia się w wynikach mapek dla najważniejszych zapytań.
Poza tym nadal prowadzona jest kampania Adwords. Dzięki temu dla wielu zapytań serwis jest obecny w trzech różnych miejscach na pierwszej stronie (reklama, mapki, wyniki organiczne).
Osiągnięcie takich efektów zajęło trochę czasu. Teraz jednak marka naszego Klienta jest rozpoznawalna na lokalnym rynku, liczba zapytań cały czas rośnie.