class="service-template-default single single-service postid-3442 mega-menu-primary-menu default default-layout theme-accent wpb-js-composer js-comp-ver-5.1 vc_responsive" data-spy="scroll" data-target="#poradnik_menu" data-offset="15">
LOADING
Pozycjonowanie lokalne Prowadzenie kampanii Adwords

Centrum kardiologiczne – case study

Klient

Centrum kardiologiczne w dużym mieście wojewódzkim.

Działania

Pozycjonowanie lokalne, prowadzenie kampanii Adwords.

Celem było zbudowanie ruchu oraz rozpoznawalności centrum kardiologii z dużego miasta wojewódzkiego. Strona była nowa, z małą ilością treści. Postawiliśmy na:

  • Całkowitą przebudowę strony – z naciskiem na stronę główną oraz rozbicie oferty na poszczególne podstrony
  • Optymalizację serwisu
  • Ułożenie strategii content marketingowej – pomogliśmy Klientowi ułożyć plan odnośnie treści – rodzaj tekstów, tematyka, formatowanie i inne
  • Pozycjonowanie lokalne – mapy i wyniki organiczne
  • Prowadzenie kampanii Adwords – przy niedużym budżecie udało nam się zapewnić pierwsze miejsca w wynikach reklam, co znacznie pomogło przy budowie rozpoznawalności marki i oczywiście ściąganiu ruchu

kardiolog-ruch

 

Powyżej wykres ruchu organicznego. Pierwsze efekty pojawiły się dość szybko, dzięki zmianom na stronie. Przez następne miesiące pracowaliśmy nad linkowaniem serwisu i wzmacnianiem domeny. W tym okresie bardzo pomogła kampania Adwords, która pozwalała ściągać nowych pacjentów.

Większe wzrosty zaczęły się po 9 miesiącach pracy. Obecnie strona notuje około 1000 wejść miesięcznie, w porównaniu z niecałymi 100 na początku naszych działań. Większość głównych pozycji znajduje się w top 3.

Sama kampania nadal jest prowadzona. Udało się tu obniżyć koszty klików i utrzymać pierwsze miejsce w wynikach płatnych.

696% większy ruch

Miesięczny ruch bezpłatny wzrósł 7-krotnie, obecnie wynosi ponad 1000 wejść miesięcznie.

Wzrost widoczności

Serwis posiada dużo fraz widocznych w top 3 i top 10 (wykres z lewej).

Wzrost konwersji

Zmiany na stronie oraz odpowiedni dobór fraz kluczowych wpłynął na wzrost liczby kontaktujących się pacjentów.

Serwis ma obecnie bardzo dobrą widoczność w wynikach wyszukiwania. W samych wynikach organicznych dużo najważniejszych fraz związanych z usługami znajduje się w top 3 i top 10.

Dodatkowo serwis pojawia się w wynikach mapek dla najważniejszych zapytań.

Poza tym nadal prowadzona jest kampania Adwords. Dzięki temu dla wielu zapytań serwis jest obecny w trzech różnych miejscach na pierwszej stronie (reklama, mapki, wyniki organiczne).

Osiągnięcie takich efektów zajęło trochę czasu. Teraz jednak marka naszego Klienta jest rozpoznawalna na lokalnym rynku, liczba zapytań cały czas rośnie.

Potrzebujesz pomocy?

Zapytaj o ofertę