class="service-template-default single single-service postid-3461 mega-menu-primary-menu default default-layout theme-accent wpb-js-composer js-comp-ver-5.1 vc_responsive" data-spy="scroll" data-target="#poradnik_menu" data-offset="15">
LOADING
Pozycjonowanie Prowadzenie kampanii Adwords

Exchangemarket.ch – case study

Klient

Exchangemarket.ch

Działania

Pozycjonowanie na Szwajcarię na języki angielski, niemiecki, francuski. Prowadzenie kampanii Adwords.

Exchangemarket to szwajcarski startup, który oferuje wymianę euro i franków szwajcarskich. Zostaliśmy zaangażowani do zwiększenia ruchu organicznego oraz optymalizację i dalsze prowadzenie kampanii Adwords. Sytuację utrudnia fakt, że w Szwajcarii jest kilka języków urzędowych.

Postawiliśmy na:

  • Wdrożenie Tag Managera, założenie zdarzeń i celów – dzięki temu wiadomo, które frazy najlepiej konwertują
  • Optymalizację serwisu – z naciskiem na dobre wdrożenie informacji o językach (hreflang) oraz treści
  • Optymalizację kampanii Adwords – tu celem było wykluczenie fraz niekonwertujących, zwiększenie efektywności oraz obniżenie kosztów prowadzenia kampanii
  • Nawiązywanie współpracy z innymi tematycznymi serwisami
  • Wzmacnianie domeny, tak by wszystkie wersje językowe lepiej wychodziły w wynikach

exch-ruch1

 

Powyżej wykres ruchu organicznego. Prace nad pozycjonowaniem cały czas trwają, natomiast już pojawił się silny trend wzrostowy. Z potencjału słów kluczowych wiemy, że ruch może tu być jeszcze większy. Teraz bardziej skupiamy się na konkretniejszych frazach. Współpracujemy również z Klientem w kwestii contentu – tutaj jest bardzo dużo możliwych słów kluczowych, pod wiele z nich potrzebne są odpowiednie treści.

Wzrost ruchu o 332%

Miesięczny ruch bezpłatny wzrósł ponad 3-krotnie, choć jest tu jeszcze duży potencjał do wzrostu.

174% więcej realizacji celów

W pierwszym roku działań udało się zauważalnie zwiększyć poziom konwersji i realizacji innych celów.

Optymalizacja kampanii Adwords

Dzięki optymalizacji kampanii udało się odsiać niekonwertujące słowa kluczowe i zwiększyć jej efektywność.

Najważniejsze dla Klienta to oczywiście konwersje (rejestracje konta). Od początku roku udało się wypracować widoczny wzrost realizacji celów, przedstawiony na wykresie wyżej. Zawsze zaczynając współpracę z klientem stawiamy na wdrożenie Google Tag Managera oraz założenie celów i zdarzeń. Dzięki temu jesteśmy po czasie stwierdzić, co dzieje się z ruchem i czy przekłada się on na oczekiwane efekty (konwersje).

Sytuacja rozwija się dobrze, ale jeszcze dużo pracy przed nami w związku z każdą wersją językową.

 

Potrzebujesz pomocy?

Zapytaj o ofertę