seo dla e-commerce

Pozycjonowanie Zyro

Kompleksowy marketing internetowy dla Twojego
sklepu e-commerce opartego na CMS Zyro. W jednym miejscu.

Poznaj nas bliżej

Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.

Chcesz skorzystać z pozycjonowania na platformie Zyro? Zależy Ci na maksymalizacji konwersji, zbudowaniu zaufania wśród konsumentów i wypracowaniu przewagi konkurencyjnej? W takim razie skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Od lat zwiększamy sprzedaż w szeroko pojętej branży e-commerce. Możesz być naszym kolejnym zadowolonym klientem. Pozostajemy dyspozycyjni. Czekamy na kontakt.

Pozycjonowanie Zyro – dlaczego warto zainwestować w profesjonalne usługi SEO e-commerce?

Profesjonalne usługi SEO e-commerce są dedykowane każdej osobie, która chce zwiększyć zyski w swoim sklepie internetowym opartym na platformie Zyro. Ze specjalistyczną optymalizacją wiąże się wiele zalet, m.in.:

  • możliwość dotarcia do nowych klientów,
  • budowa wiarygodności marki,
  • możliwość zmierzenia efektów,
  • wsparcie innych kanałów marketingowych,
  • opłacalność SEO w ujęciu długofalowym,
  • możliwość wypracowania przewagi konkurencyjnej,
  • wsparcie dla lokalnej widoczności.

Warto również wspomnieć, iż ceny pozycjonowania Zyro w porównaniu do zysków w przyszłości są bardzo niskie. W przypadku naszych klientów każda złotówka zainwestowana w SEO zwraca się 7-krotnie.

Pozycjonowanie Zyro – zalety

Poniżej przedstawiamy zalety pozycjonowania Zyro.

1. Możliwość dotarcia do nowych klientów

Właściwy dobór słów kluczowych w pozycjonowaniu sklepów internetowych Zyro pozwala dotrzeć do klientów, którzy jeszcze nie wiedzieli o istnieniu Twojej firmy.

Porównując SEO z innymi kanałami marketingowymi mamy pewną przewagę, ponieważ za widoczność w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania nie trzeba płacić.
Wystarczy, że zlecisz agencji marketingowej konsekwentne wdrażanie właściwych zmian optymalizacyjnych, regularnych audytów oraz innych działań długofalowych wpływających na poprawę pozycji witryny w wyszukiwarkach.

Poprawnie wdrożony proces optymalizacyjny pozwoli również zwiększyć konwersje zakupowe, co poskutkuje maksymalizacją budżetu operacyjnego Twojego przedsiębiorstwa.

Zapamiętaj!

Przed podjęciem współpracy ze specjalistami upewnij się, że pozycjonowanie Zyro będzie polegało nie tylko na zwiększaniu widoczności ogólnych słów kluczowych typu „spodnie męskie” czy też „sklep z meblami”, ale również fraz long tail SEO bazujących na więcej niż 3 słowach typu „,czarne spodnie męskie Levis”.

2. Budowa wiarygodności marki

Im więcej można znaleźć informacji o Twojej firmie w Internecie, tym bardziej będą ufali Twojej marce konsumenci. Jeżeli potencjalny klient po wpisaniu dowolnego, branżowego słowa kluczowego zauważy Twój sklep internetowy, może się nim zainteresować. Prawdopodobieństwo skorzystania z oferty zwiększa się proporcjonalnie z liczbą słów kluczowych na które jesteś widoczny. Im większa powtarzalność danego sklepu w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania, tym większa szansa na odnotowanie konwersji.

3. Możliwość zmierzenia efektów

Podejmując współpracę z agencją marketingową, wiesz za co płacisz. Rezultaty możesz na bieżąco weryfikować za pomocą prostych w obsłudze narzędzi analitycznych tj. Google Analytics 4 czy też Google Search Console. Pomagają w tym również comiesięczne raporty podmiotów SEO przykładowo z Senuto. Dzięki temu dowiesz się także, na jakie frazy rankuje Twój sklep internetowy, a jakich widoczność warto poprawić.

4. Wsparcie innych kanałów marketingowych

Pozycjonowanie Zyro to główny kanał marketingowy, w który powinieneś zainwestować. Jak dowodzą statystyki webfx.com, współczynnik „zamknięcia” sprzedaży w SEO wynosi 8 razy więcej niż w przypadku tradycyjnego marketingu.

Jeżeli zainwestowałeś w pozycjonowanie, możesz także wesprzeć tym samym kampanie Google Ads (dawniej AdWords). Jak to wygląda w praktyce? Otóż optymalizując stronę pod kątem SEO poprawiasz wynik jakości kampanii Google Ads, dzięki czemu niższym kosztem zarankujesz wyżej w płatnych wynikach wyszukiwania.

5. Opłacalność SEO w ujęciu długofalowym

Pozycjonowanie Zyro na samym początku przynosi raczej „śladowe” rezultaty. Dopiero po mniej więcej 3-4 miesiącach od wdrożenia optymalnej strategii SEO możesz odnotować dodatkowy ruch w witrynie i wyższe pozycje w Google na poszczególne słowa kluczowe (wartościowe dla Twojego biznesu pod kątem sprzedażowym).

Czy to wszystko? Oczywiście, że nie! Dobrze wypozycjonowane sklepy internetowe na platformie Zyro pozwalają uzyskać satysfakcjonujący stopień konwersji nawet kilkanaście miesięcy po zakończeniu współpracy z agencją SEO. Do kiedy? Aż konkurencja Cię „wyprzedzi” w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania.

6. Możliwość wypracowania przewagi konkurencyjnej

Konsekwentne wdrażanie przemyślanych działań SEO spowoduje, że po pewnym czasie staniesz się tzw. branżowym liderem. Ile to potrwa? Zazwyczaj 6-18 miesięcy wystarcza, aby co najmniej dorównać widocznością do silnej i zdecydowanej konkurencji na przynajmniej kilkanaście fraz kluczowych charakteryzujących się średnią konkurencyjnością.

7. Wsparcie dla lokalnej widoczności

Pozycjonowanie Zyro jest zazwyczaj kierowane na całą Polskę. W przypadku sklepów internetowych z szeroko rozumianej branży e-commerce liczy się przede wszystkim widoczność ogólnopolska. Warto natomiast pamiętać, że zależy to od specyfiki działalności i w wielu przypadkach lokalna widoczność pozwala zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym.

Pozycjonowanie Zyro – jakie są wady optymalizacji sklepów internetowych pod kątem SEO?

Pozycjonowanie generuje ponad 1000% więcej ruchu od marketingu w social mediach i jest obecnie jednym z najbardziej dochodowych sposobów na reklamę w Internecie (źródło: videos.brightedge.com. Należy natomiast pamiętać, że jak każda metoda promocji w sieci ma swoje wady, które pomimo wszystko i tak rekompensują zalety. Poniżej przedstawiamy najważniejsze z nich.

Pozycjonowanie Zyro wymaga czasu

Pierwsze efekty związane z pozycjonowaniem Zyro odnotujemy po kilku miesiącach. Warto natomiast pamiętać o długofalowych korzyściach, których nie dają przykładowo kampanie Google Ads, będące sposobem na natychmiastowe zwiększenie ruchu. W przypadku AdWords po zaprzestaniu płatności efekty od razu znikają – nie ma po nich śladu. Decydując się na pozycjonowanie, dłużej czekamy na rezultaty, ale później tracimy je w perspektywie nawet 2-3 lat (dzięki czemu przez cały czas odnotowujemy konwersje zakupowe).

Efekty pozycjonowania Zyro nie są gwarantowane

W SEO nic nie można zagwarantować. Można jedynie przewidzieć, po jakim czasie mniej więcej nadejdą efekty. Wynika to z prostego powodu. Wiele w pozycjonowaniu Zyro zależy od m.in.:

  • specyfiki danej branży,
  • konkurencyjności słów kluczowych,
  • stanu indeksacji Twojej domeny,
  • aktualnie zajmowanych pozycji,
  • jakości optymalizacji wybranego sklepu internetowego.

Zazwyczaj natomiast przewidywane efekty mogą się „minąć” z oczekiwaniami o 2-3 miesiące. Nie bój się – na rezultaty będziesz w najgorszym wypadku musiał poczekać nieco dłużej, niż zakładają specjaliści, ale raczej takie sytuacje zdarzają się rzadko, ponieważ jakieś słowo kluczowe prawdopodobnie zarankuje w minimum TOP 10, a ruch z niego pozwoli Ci odnotować pierwsze zyski.

Pozycjonowanie Zyro – jakie są najważniejsze elementy SEO?

Pozycjonowanie składa się zazwyczaj z 5 elementów, a mianowicie:

  • audytu SEO,
  • strategii pozycjonerskiej,
  • technicznego SEO,
  • content marketingu,
  • link buildingu.

W pierwszej kolejności specjaliści zajmują się oczywiście przeprowadzeniem audytu SEO i przygotowaniem strategii pozycjonerskiej.

Następnie, zgodnie z założeniami projektowymi optymalizują aspekty techniczne i dokładają wszelkich starań, aby treści na stronie były przystosowane do najnowszych wytycznych algorytmów.

Ostatnią składową pozycjonowania Zyro jest link building polegający na pozyskiwaniu wartościowych linków zewnętrznych. Odnośniki zdobywamy w celu poprawy profilu linków Twojego sklepu, co przekłada się w przyszłości na wyższe pozycje w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie Zyro – kiedy warto zainwestować w audyt SEO?

Odpowiedź na powyższe pytanie brzmi: to zależy. Między innymi od indywidualnej sytuacji Twojego serwisu. Ze swojej strony rekomendujemy zainwestować w audyt przed rozpoczęciem optymalizacji swojego sklepu internetowego. Następnie profesjonalna analiza serwisu będzie przydatna po 4-5 miesiącach – w celu zweryfikowania działań specjalistów. Nie zawsze natomiast jest to konieczne, ponieważ długofalowa współpraca z agencją marketingową uwzględnia raporty SEO.

Pozycjonowanie Zyro – kiedy audyt SEO jest niezbędny?

Audyt SEO jest niezbędny w kilku sytuacjach, a mianowicie jeżeli:

  • w ostatnim czasie zauważyłeś znaczący spadek sprzedaży (np. w porównaniu do wyników sprzed roku);
  • będziesz dokonywał migracji na inną platformę (jeżeli rezygnujesz z Zyro na rzecz innego CMS-a, koniecznie zainwestuj w audyt – dzieki temu dowiesz się, jakie elementy należy wdrożyć, aby nie utracić zdobytych pozycji na poszczególne słowa kluczowe);
  • chcesz gruntownie przebudować treści (content jest bardzo ważnym elementem pozycjonowania, dlatego większa przebudowa powinna być zweryfikowana przez audytorów).

Przypominamy, że audyt SEO wskazuje wady i zalety Twojego sklepu internetowego. Aby strona działała poprawnie i wyświetlała się na wskazane słowa kluczowe należy poprawnie wdrożyć wszelkie zmiany. Nie jest to często łatwe i możliwe na własną rękę, dlatego zachęcamy do skorzystania z pomocy specjalistów Carted.

Ile kosztuje pozycjonowanie Zyro? – cennik Carted

Koszt pozycjonowania Zyro oscyluje w granicach 1 000 – 3 500 zł netto miesięcznie. Finalnie cena za SEO jest ustalana indywidualnie na podstawie:

  • konkurencyjności pozycjonowanych fraz kluczowych – najbardziej „kaloryczne” wyrażenia są najtrudniejsze w pozycjonowaniu, co przekłada się na wyższą cenę abonamentu;
  • specyfiki Twojej branży – najdroższe pozycjonowanie Zyro jest w branżach związanych z obuwiem, odzieżą oraz farmacją);
  • stanu optymalizacji technicznej domeny – im lepiej zoptymalizowany jest pod kątem technicznym i wydajnościowym Twój sklep internetowy, tym tańszy będzie cały proces SEO;
  • rodzaju pozycjonowanych wyrażeń – najtańsze jest pozycjonowanie fraz kluczowych long tail SEO;

Pozycjonowanie Zyro – jak długo trzeba czekać na efekty SEO?

Efekty pozycjonowania Zyro będziesz widział stopniowo. W praktyce wygląda to w następujący sposób:

  • Pierwsze 2-3 miesiące – w tym czasie specjaliści przeprowadzają skrupulatne audyty SEO i opracowują strategię pozycjonerską. Wdrażają wówczas kluczowe zmiany optymalizacyjne, co skutkuje także pierwszymi efektami (np. w postaci dodatkowych wejść do Twojego sklepu internetowego i ewentualnych zakupów).
  • Około 6-12 miesięcy – po nieco dłuższym czasie widoczne są efekty linkowania oraz pracy nad contentem. Dzięki zaangażowaniu specjalistów ds. pozycjonowania uzyskasz zdecydowanie wyższe pozycje w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania, co przełoży się na maksymalizację zysków.
  • Dłużej niż rok – po roku (lub dłuższym okresie) pozycjonowanie sklepów Zyro zaczyna się zwracać w postaci regularnego napływu dodatkowych klientów, którzy dokonują konwersji zakupowych, popularyzując tym samym ofertę wśród swoich znajomych.

Rezultaty związane z pozycjonowaniem Zyro zależą także od rynku docelowego. Jeżeli nastawiasz się na lokalne SEO, efekty zauważysz zdecydowanie szybciej, niż w przypadku strategii ogólnopolskiego lub międzynarodowego pozycjonowania.

Jeżeli chcesz poznać konkretną cenę za pozycjonowanie – napisz do nas maila lub zadzwoń. Z chęcią porozmawiamy o współpracy związanej z optymalizacją Twojego sklepu internetowego.

Pozycjonowanie Zyro – skorzystaj z oferty Carted już dziś!

Pozycjonowanie jest obecnie jednym z najbardziej dochodowych sposobów na promocję Twojej firmy w Internecie. Dzięki właściwie zaplanowanym działaniom SEO zmaksymalizujesz sprzedaż, ale również zbudujesz zaufanie wśród konsumentów i wykreujesz więź na linii przedsiębiorstwo → klient. W przyszłości poskutkuje to także wypracowaniem przewagi konkurencyjnej.

Chcesz cieszyć się rzeczywistymi zyskami? Twoim celem jest wyprzedzenie konkurencji? Pomożemy Ci zrealizować ten ambitny plan. Wystarczy, że napiszesz do nas maila lub zadzwonisz. Reklamujemy sklepy internetowe na platformie Zyro zawodowo. Z chęcią porozmawiamy o promocji Twojego serwisu.

często zadawane pytania

Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi w tematyce pozycjonowania Zyro?

Czy warto zainwestować w pozycjonowanie Zyro?

Jak najbardziej. Pozycjonowanie Zyro to absolutny „strzał w dziesiątkę” dla każdego właściciela e-commerce, któremu zależy na odnotowaniu faktycznych zysków. Nie chodzi w tym przypadku wyłącznie o konwersje zakupowe, ale także inne działania związane z bezpośrednim ruchem w witrynie. Są to m.in.: dodatkowe wejścia na podstrony produktowe, udostępnienia treści w mediach społecznościowych czy też wypełnienia formularzy kontaktowych przez zdecydowanych klientów.

Ile kosztuje pozycjonowanie Zyro?

Ceny za pozycjonowanie Zyro zaczynają się od 1 000 zł netto miesięcznie. W zależności od specyfiki Twojej branży, konkurencyjności wybranych fraz kluczowych oraz obecnie zajmowanych pozycji i stanu optymalizacji Twojej domeny może to być nawet koszt w granicach 3 500 zł netto miesięcznie. Warto natomiast pamiętać, że finalne kwoty za pozycjonowanie są ustalane indywidualnie.

Czy samodzielne pozycjonowanie sklepu Zyro jest opłacalnym rozwiązaniem?

Samodzielne pozycjonowanie sklepu Zyro to relatywnie opłacalny proces pod warunkiem, że znasz się na SEO, a dodatkowo masz umiejętności web developerskie. Stanowczo odradzamy jednak wdrażanie zmian na stronie dla osób bez doświadczenia w marketingu z wyszukiwarkami, ponieważ nieprawidłowa optymalizacja może wiązać się z nałożeniem filtra blokującego od Google.

Po jakim czasie zauważę efekty pozycjonowania Zyro?

Efekty pozycjonowania Zyro można zauważyć po mniej więcej 3-4 miesiącach od wdrożenia optymalnej strategii SEO. Jeżeli natomiast działasz w wysoce konkurencyjnej branży, na rezultaty będziesz musiał poczekać nieco dłużej. Wszelkie informacje na temat efektów są oczywiście podawane orientacyjnie, ponieważ zależy to od specyfiki branży, w której działasz oraz obecnego stanu technicznego Twojej domeny.

Pozycjonowanie Zyro czy Google Ads?

Biorąc pod uwagę obecne standardy, pozycjonowanie Zyro powinno stanowić mniej więcej 50-70% Twojego budżetu marketingowego. Jeżeli chodzi o Google Ads (dawniej AdWords) oraz inne formy reklamy (np. social media marketing), zdecyduj się w tym przypadku na mniej więcej 30-50% budżetu. Wychodź zawsze z założenia, że SEO to fundament działań, a reszta jest dodatkowym sposobem na maksymalizację zysków Twojej firmy.

Porozmawiajmy

Powiedz nam czego potrzebujesz

Kontakt