Pozycjonowanie sklepów internetowych – Lublin
Kompleksowy marketing internetowy dla Twojego
sklepu e-commerce. W jednym miejscu.
Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.
Pozycjonowanie sklepu w Lublinie może być w Twoim przypadku bardzo dobrym rozwiązaniem. Biorąc pod uwagę obecne standardy, optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek jest wiodącym systemem reklamowym. Dowodzą tego najnowsze statystyki medium.com, z których możemy wywnioskować, że ponad 70% internautów skupia się na naturalnych (organicznych) wynikach wyszukiwania. Tylko 30% użytkowników uznaje za istotne płatne wyniki (związane z kampaniami Google Ads). Warto również wspomnieć, że pozycjonowanie sklepów w Lublinie umożliwia wypracowanie sporej przewagi konkurencyjnej, zbudowanie zaufania do marki, a także maksymalizację konwersji.
Rozpocznij współpracę z certyfikowanymi specjalistami wyróżniającymi się ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Pomożemy Ci wypracować przewagę konkurencyjną i znacząco zwiększyć sprzedaż. Dowodzą tego również nasze case study dostępne na oficjalnej stronie agencji Carted. Zachęcamy do skorzystania z proponowanych usług. Znajdziemy idealne rozwiązanie reklamowe dla Twojego biznesu!
Pozycjonowanie sklepów Lublin – zalety i wady
Pozycjonowanie sklepów w Lublinie wyróżnia się przede wszystkim licznymi zaletami. Pamiętajmy natomiast, że rozwiązanie to, jak każde – ma pewne wady, które zaraz wymienimy. Możemy jednak śmiało stwierdzić o niemal stuprocentowej rekompensacie mankamentów niezwykle istotnymi dla Twojego biznesu korzyściami. Poniżej przedstawiamy szczegóły.
Pozycjonowanie sklepu Lublin – zalety
Zalety pozycjonowania sklepu w Lublinie:
- większy ruch w Twoim sklepie internetowym – uzyskanie najwyższych pozycji w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania pozwala zintensyfikować ruch pochodzący z Google (oraz innych wyszukiwarek);
- wsparcie innych kanałów marketingowych – prawidłowa optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek pozwala uzyskać wyższy wynik jakości (tzw. quality score) w Google Ads (dzięki temu kliknięcia AdWords będą kosztowały nas zdecydowanie mniej);
- poprawa UX strony – pozycjonowanie sklepu w Lublinie wiąże się z podjęciem właściwych działań dot. poprawy SEO, ale również UX (dzięki optymalizacji Twoja witryna będzie bardziej wydajna, interaktywna oraz responsywna);
- możliwość uzyskania długofalowych rezultatów – w przeciwieństwie do Google Ads (dawniej AdWords) pozycjonowanie sklepu w Lublinie pozwala odnotować rezultaty nawet po zakończeniu działań optymalizacyjnych (dzięki temu przez kilka lub nawet kilkanaście miesięcy bez jakiejkolwiek inwestycji będziesz widoczny na topowych miejscach w wyszukiwarkach, a klienci nie przestaną odwiedzać Twojego serwisu);
- wypracowanie przewagi konkurencyjnej – ze względu na uzyskanie wysokich pozycji w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania staniesz się po czasie liderem w branży, którego serwis odwiedzają najbardziej wartościowi klienci.
Pozycjonowanie sklepów internetowych w Lublinie jest także mierzalne. O co dokładnie chodzi? Dla przykładu – w przypadku reklamy telewizyjnej lub radiowej jesteśmy w stanie zmierzyć wyłącznie koszt poniesiony na wydatki. Nie możemy natomiast zorientować się, ile ludzi rzeczywiście podjęło działania skutkujące zwrotem z inwestycji.
Inwestując w pozycjonowanie dokładnie zweryfikujesz każdy element obejmujący konwersję. Mając poprawnie skonfigurowane Google Analytics 4 oraz dostęp do regularnych raportów od agencji sprawdzisz m.in.:
- dokładną widoczność Twojego sklepu www (na poszczególne słowa kluczowe),
- liczbę konwersji w witrynie (np. zakup produktu, zapisanie się do newslettera lub wypełnienie formularza kontaktowego),
- współczynnik odrzuceń (tzw. bounce rate), dzięki czemu będziesz mógł określić kroki prowadzące do zminimalizowania tego wskaźnika.
Krótko ujmując – pozycjonowanie sklepów w Lublinie jest rozwiązaniem bardzo opłacalnym i przede wszystkim wiarygodnym. W tym przypadku nie ma znaków zapytania. Wszystko jest opisane „czarno na białym”, przez co wiesz dokładnie, za co płacisz i ile płacisz.
Pozycjonowanie sklepu Lublin – wady
Istnieje kilka istotnych wad pozycjonowania sklepów w Lublinie, o których powinieneś wiedzieć. Są to m.in.:
- efekty SEO nie mogą być widoczne od razu – zazwyczaj rezultaty pojawiają się po 2-3 miesiącach (np. w postaci wyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, a w konsekwencji większego ruchu w Twojej witrynie);
- brak gwarancji rezultatów – rezultaty w SEO można jedynie bardzo dokładnie przewidzieć (finalny czas oczekiwania na efekty zależy natomiast od zmian w algorytmach oraz obecnej predyspozycji konkurencji (czyli wykonywanych działań oraz inwestowanego budżetu);
- relatywnie wysokie koszty SEO – pozycjonowanie sklepu w Lublinie może kosztować dosyć sporo (ceny zaczynają się od 1 000 zł netto miesięcznie, a dochodzą nawet powyżej 3 500 zł netto miesięcznie).
Wysokie koszty SEO są wyłącznie na samym początku – gdy nie odnotowujemy rezultatów w postaci dodatkowych konwersji. W przypadku naszych klientów zwrot z inwestycji jest widoczny po 6-18 miesiącach. Wtedy realne koszty optymalizacji spadają praktycznie do zera, ponieważ klienci odnotowują zdecydowanie wyższe zyski, niż koszty związane z pozycjonowaniem.
Pozycjonowanie sklepu internetowego Lublin – na czym to właściwie polega?
Pozycjonowanie sklepu internetowego w Lublinie to trzy główne działania:
- optymalizacja techniczna (inaczej techniczne SEO) – polega na wdrożeniu przez web developerów pod nadzorem specjalistów ds. pozycjonowania właściwych elementów poprawiających m.in. interaktywność serwisu, jego wydajność oraz stabilność wizualną i intuicyjność;
- optymalizacja treści (inaczej content marketing) – w tym przypadku specjaliści Carted dbają o dostosowanie treści do najnowszych standardów SXO (tak, żeby content okazał się przydatny nie tylko dla robotów Google, nazywanych inaczej crawlerami, ale również dla użytkowników);
- link building – specjalistyczne prace mające na celu poprawić profil linków Twojego sklepu internetowego (w tym celu fachowcy pozyskują linki z najbardziej wartościowych źródeł, m.in. zaplecza SEO, katalogi SEO czy też tematyczne branżowe portale).
Oprócz tego w Carted zwracamy ogromną uwagę na przeprowadzanie regularnych audytów SEO. Dzięki nim pozycjonowanie sklepu w Lublinie jest skuteczne. Na etapie analizy możemy zweryfikować wady oraz zalety Twojego serwisu, co pomaga nam określić, na jakim poziomie aktualnie jesteśmy i jakie poprawki wdrożyć, aby wypracować przewagę konkurencyjną.
Pozycjonowanie sklepu internetowego Lublin – komu dedykujemy optymalizację SEO?
Optymalizację SEO pod kątem wyszukiwarek dedykujemy każdemu przedsiębiorcy, który chce wznieść swój biznes na inny, zupełnie wyższy poziom. Biorąc pod uwagę fakt, iż ponad 70% kliknięć w Google prowadzi do pierwszej strony w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania, możemy jednoznacznie stwierdzić, że osiągnięcie TOP 10 wiąże się bezpośrednio z zyskami (źródło: blog.hubspot.com).
Pozycjonowanie sklepu internetowego w Lublinie mogą z powodzeniem wykorzystać osoby, które chcą:
- zwiększyć zyski,
- wypracować przewagę konkurencyjną,
- stworzyć najbardziej rozpoznawalny brand na rynku,
- stać się autorytetem w branży,
- kierować się nowoczesnymi trendami online.
Branże najczęściej wykorzystujące pozycjonowanie to m.in.:
- elektronika,
- moda,
- zdrowie i uroda,
- dom i ogród,
- e-commerce.
W Carted pozycjonujemy również sklepy z rękodziełem oraz firmy oferujące odzież, a także sklepy meblarskie na różne, najbardziej wartościowe pod kątem sprzedażowym frazy kluczowe. Są to najczęściej wyrażenia typu: „buty męskie Nike” lub „sklep z meblami Lublin”.
Źródło: https://www.google.pl/
Pozycjonowanie sklepu Lublin – ile kosztują profesjonalne usługi SEO?
W Carted ceny ustalamy indywidualnie m.in. na podstawie specyfiki projektu naszego klienta, branży, w której działa oraz konkurencyjności fraz kluczowych i długości obowiązywania umowy. Klientom proponujemy działania mieszczące się w trzech kryteriach.:
- 1 000 zł netto miesięcznie (mały budżet) – w tym przypadku obsługujemy wyłącznie małe e-commerce działające w branżach lokalnych, które wyróżniają się niewielką konkurencyjnością (nacisk kładziemy na optymalizację oraz stworzenie właściwej strategii dot. budowania treści i wdrożenie podstawowego link buildingu);
- 2 500 zł netto miesięcznie (średni budżet) – za kwoty tego rzędu jesteśmy w stanie działać na zdecydowanie większą skalę w niemal każdej branży (stawiamy tutaj na metody obejmujące zdecydowanie solidniejszy link building z wyższej jakości źródeł wpływających pozytywnie na zwiększenie pozycji Twojego sklepu internetowego w wyszukiwarkach);
- 3 500 zł netto miesięcznie (większy budżet) – inwestycję w zakresie 3 500 zł netto miesięcznie (lub więcej) dedykujemy rozbudowanym sklepom internetowym z najbardziej konkurencyjnych branż (np. meblarska, farmaceutyczna, odzieżowa).
Pozycjonowanie sklepu w Lublinie wiąże się raczej z kosztami rzędu od 1 000 do 2 500 zł netto miesięcznie. Jeżeli potrzebujesz wyłącznie lokalnej optymalizacji, prawdopodobnie zmieścimy się w wyżej wymienionych kryteriach cenowych.
Pozycjonowanie sklepów internetowych Lublin – jak długo trzeba czekać na efekty?
Na efekty związane z pozycjonowaniem sklepów internetowych w Lublinie należy poczekać mniej więcej od 3 do 18 miesięcy. W pierwszych kilku miesiącach zauważysz zdecydowany wzrost ruchu z wyszukiwarek przekładający się na dodatkowe wejścia do Twojego serwisu.
Do roku po wdrożeniu właściwej strategii optymalizacyjnej intensyfikacji ulegnie konwersja, co przełoży się na zwiększenie liczby zakupionych produktów, wypełnień formularzy kontaktowych i zapisów do newslettera. To także więcej udostępnionych treści w social mediach oraz dodatkowe zapytania ofertowe (np. o sprzedaż hurtową).
Pozycjonowanie sklepu Lublin – skorzystaj z oferty Carted już dziś!
Biorąc pod uwagę fakt, że ponad 90% globalnego rynku wyszukiwarek należy do Google, pozycjonowanie sklepu w Lublinie jest obecnie najbardziej rozsądnym rozwiązaniem reklamowym (źródło: gs.statcounter.com). Dzięki właściwej optymalizacji SEO zmaksymalizujesz sprzedaż, poprawisz wizerunek marki, zbudujesz zaufanie wśród konsumentów, a dodatkowo wypracujesz przewagę konkurencyjną.
Postaw na współpracę z profesjonalistami. Jesteśmy agencją marketingową, której można zaufać. Stań się liderem i autorytetem w branży w ciągu kilku lub kilkunastu miesięcy od podpisania umowy. Pomożemy Ci zmaksymalizować sprzedaż. Wiemy, co to SEO i jak je robić. Skontaktuj się z nami już dziś!
często zadawane pytania
Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi w tematyce pozycjonowania sklepów w Lublinie?
Na czym polega pozycjonowanie sklepu w Lublinie?
Pozycjonowanie sklepu w Lublinie jest bardzo zaawansowanym technicznie procesem polegającym na wdrażaniu właściwych działań optymalizacyjnych on-site (wewnątrz witryny) oraz off-site (poza witryną). Dzięki temu Twój serwis stanie się bardziej wydajny, responsywny, intuicyjny oraz użyteczny. W skład on-site SEO wchodzi optymalizacja techniczna i optymalizacja treści, natomiast off-site SEO obejmuje link building.
Jakie korzyści wynikają z inwestycji w pozycjonowanie sklepów w Lublinie?
Istnieje wiele korzyści wynikających z pozycjonowania sklepów w Lublinie. Na samym początku warto stwierdzić, że jest to rozwiązanie pozwalające uzyskać widoczność i dodatkowych ruch z organicznych (naturalnych) wyników wyszukiwania. W konsekwencji po pewnym czasie klienci zaczną kupować produkty z Twojej oferty i wykonywać inne, konwertujące działania (np. zapisanie się do newslettera, wypełnienie formularza kontaktowego lub wysłanie zapytania o możliwość sprzedaży hurtowej).
Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu w Lublinie?
Cena pozycjonowania sklepu w Lublinie oscyluje w granicach od 1 000 do 3 500 zł netto miesięcznie. Finalnie koszty są ustalane indywidualnie, ponieważ zależą od wielu czynników tj. specyfika Twojej działalności, rodzaj pozycjonowanych fraz kluczowych (long tail lub ogólne wyrażenia), a także konkurencyjność w branży, w której działasz. Biorąc pod uwagę obecne standardy, pozycjonowanie sklepu w Lublinie kosztuje ok. 2 000 zł netto miesięcznie w średnio konkurencyjnych branżach.
Jak długo trzeba czekać na rezultaty związane z pozycjonowaniem sklepów internetowych w Lublinie?
Rezultaty w przypadku SEO nadejdą po mniej więcej 3-4 miesiącach od wdrożenia wstępnej strategii optymalizacyjnej. Specjaliści Carted potrzebują około 6-18 miesięcy, żeby zwiększyć zyski Twojej firmy i rzeczywiście ją spopularyzować. Są to oczywiście tzw. szacunki, ponieważ finalnie wpływ na czas osiągnięcia efektów mają również zmiany w algorytmach Google oraz działania konkurencji.
Czy Google Ads może okazać się lepszym rozwiązaniem niż pozycjonowanie sklepu w Lublinie?
Google Ads raczej nie może być lepszym rozwiązaniem niż pozycjonowanie sklepu w Lublinie. Kampanie AdWords są doskonałym dodatkiem do SEO, który maksymalizuje sprzedaż. Jako doświadczona agencja marketingowa rekomendujemy zainwestować ok. 20-30% w Google Ads i social media marketing, a 70-80% w pozycjonowanie, ponieważ dzięki SEO uzyskamy długofalowe rezultaty skutkujące wieloletnimi zyskami (nawet po zakończeniu współpracy ze specjalistami).
Dlaczego do strategii obejmującej pozycjonowanie sklepu w Lublinie należy dodać regularne audyty SEO?
Do strategii obejmującej pozycjonowanie sklepu w Lublinie należy dodać regularne audyty SEO z prostego względu – dzięki nim poznamy wady i zalety naszej witryny na konkretnym etapie. Pozwoli to znaleźć sposób na uzyskanie jeszcze wyższych pozycji niż dotychczas, często zdecydowanie mniejszym kosztem.
Kto powinien zainwestować w pozycjonowanie sklepów w Lublinie?
W pozycjonowanie sklepów w Lublinie powinni zainwestować przedsiębiorcy, którzy liczą się z zyskami swojej firmy. Osoby marzące o większych dochodach, maksymalizacji konwersji oraz wypracowaniu przewagi konkurencyjnej muszą jak najszybciej rozpocząć działania SEO. Można na tym tylko zyskać. Pozycjonowanie w perspektywie długofalowej z pewnością się zwróci (i to z dużą nawiązką).
Pozycjonujemy też sklepy internetowe z miast jak:
- Pozycjonowanie sklepów – Łódź
- Pozycjonowanie sklepu Bydgoszcz
- Pozycjonowanie sklepu e-commerce – Warszawa
- Pozycjonowanie sklepu Gdańsk
- Pozycjonowanie sklepu Gdynia
- Pozycjonowanie sklepu Kraków
- Pozycjonowanie stron, prowadzenie kampanii reklamowych Wrocław
- Pozycjonowanie stron i prowadzenie kampanii reklamowych – Oleśnica
- Pozycjonowanie stron i prowadzenie kampanii reklamowych dla firm z Torunia
- Pozycjonowanie sklepu Lublin
- Pozycjonowanie sklepu Radom
- Pozycjonowanie sklepu Białystok
- Pozycjonowanie sklepu Rzeszów
- Pozycjonowanie sklepu Sosnowiec
- Pozycjonowanie sklepu Toruń
- Pozycjonowanie sklepu Kielce
- Pozycjonowanie sklepu Gliwice
- Pozycjonowanie sklepu Zabrze
- Pozycjonowanie sklepu Szczecin