Pozycjonowanie sklepu Kraków
Kompleksowy marketing internetowy dla Twojego
sklepu e-commerce. W jednym miejscu.
Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.
Pozycjonowanie sklepów internetowych w Krakowie opiera się głównie na wyszukiwarce Google, która ma obecnie ponad 92% udziałów na rynku wyszukiwarek (źródło: gs.statcounter.com). Pozostałe wyszukiwarki to kolejno: Bing (3,57%), Yahoo! (1,31%), YANDEX (0,82%), DuckDuckGo (0,61%) oraz Baidu (0,58%). Oznacza to, że większość użytkowników korzystających z Internetu wyszukuje interesujące produkty za pomocą SEO (ang. Search Engine Results Page). W sektorze B2B jest to aż 71% konsumentów (źródło: thinkwithgoogle.com), co pozwala wywnioskować, że pozycjonowanie sklepów internetowych jest jedną z najbardziej opłacalnych form promocji w sieci.

Jeżeli chcesz zwiększyć zyski swojego przedsiębiorstwa oraz poprawić wizerunek marki w sieci i zbudować zaufanie wśród potencjalnych klientów – koniecznie zainwestuj w usługę SEO. Specjaliści Carted wypromują Twój biznes w internecie. Dzięki nam staniesz się liderem w swojej branży. Skontaktuj się z nami już dziś. Pozostajemy dyspozycyjni.
Pozycjonowanie sklepów Kraków – dlaczego warto zainwestować w SEO?
Pozycjonowanie sklepów w Krakowie to usługa zwiększająca widoczność Twojej strony w naturalnych, organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Dzięki temu liczba osób odwiedzających Twój serwis zdecydowanie się zwiększy, co wpłynie na popularność proponowanej oferty. To z kolei skutkuje maksymalizacją konwersji, np. w postaci:
- zakupu produktu,
- wejścia na stronę produktową,
- dodania artykułu do koszyka,
- zapisania się do newslettera,
- wypełnienia formularza kontaktowego.
Dzięki pozycjonowaniu Twoja marka stanie się zdecydowanie bardziej popularna. Jeżeli podjąłeś współpracę z agencją SEO, możesz także zostać najbardziej renomowaną firmą w branży (tzw. branżowym liderem).

Pozycjonowanie sklepów internetowych Kraków – jaki jest cel SEO w e-commerce?
Celem pozycjonowania sklepów internetowych jest zwiększenie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania, czyli tzw. SERP-ach (ang. Search Engine Results Page). W Carted zawsze dążymy do osiągnięcia jak najwyższych pozycji w wyszukiwarkach. Staramy się każdą priorytetową frazę kluczową pod kątem sprzedażowym wypozycjonować do minimum TOP 5. Wynika to z prostego powodu – aż 68% wszystkich kliknięć trafia na pierwsze pięć pozycji w naturalnych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania (źródło: blog.hubspot.com).
W większości przypadków zależy nam na zwiększeniu zysków sklepów internetowych naszych klientów. Zależnie od preferencji, można także zdecydować się na inny, główny cel, a mianowicie:
- zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci,
- zbudowanie eksperckiego wizerunku,
- zdobycie przewagi nad konkurencją,
- dotarcie do stałych i zdecydowanych klientów,
- zwiększenie mikro konwersji (np. zapisów do newslettera lub pobrań aplikacji).
Pozycjonowanie sklepów e-commerce Kraków – komu dedykujemy nasze usługi SEO?
Pozycjonowanie sklepów e-commerce w Krakowie dedykujemy każdemu lokalnemu przedsiębiorcy, któremu zależy na m.in.:
- zwiększeniu zysków w swojej firmie,
- maksymalizacji makro- oraz mikro konwersji,
- wysokim zwrocie z inwestycji,
- elastycznych kosztach pozyskiwania klientów,
- zwiększeniu rozpoznawalności swojej marki,
- zbudowaniu zaufania do brandu,
- zdobyciu przewagi nad konkurencją,
- długotrwałych efektach promocji w Internecie,
- możliwości zmierzenia rezultatów z podjętej inwestycji,
- zwiększeniu sprzedaży bezpośredniej w siedzibie stacjonarnej,
- długofalowym rozwoju firmy.
Z doświadczenia możemy stwierdzić, że SEO e-commerce, nazywane również optymalizacją witryn pod kątem wyszukiwarek internetowych sprawdza się w wielu branżach. Są to głównie:
- jubilerska,
- odzieżowa,
- meblarska,
- medyczna,
- motoryzacyjna,
- budowlana,
- rolnicza,
- opałowa,
- edukacyjna,
- itd.
Warto również wspomnieć, iż 55% wszystkich przedsiębiorstw korzysta z profesjonalnych usług SEO (źródło: clutch.co). Co ciekawe – 53% firm z USA wydających na pozycjonowanie ponad $500 miesięcznie jest zdecydowanie bardziej usatysfakcjonowana efektami SEO niż przedsiębiorstwa inwestujące poniżej $500 (źródło: backlinko.com).

Pozycjonowanie sklepów w Krakowie – ile to kosztuje w naszym kraju?
Pozycjonowanie sklepów w Krakowie wiąże się z kosztami rzędu minimum 1 000 zł netto miesięcznie. To optymalny budżet pozwalający na relatywnie szerokie działania związane z optymalizacją treści, technicznym SEO oraz link-buildingiem z wartościowych serwisów. Pamiętajmy jednak, że rozwiązanie w tych kryteriach cenowych okazuje się dobre wyłącznie dla sklepów internetowych pochodzących z mało konkurencyjnych branż.
Jeżeli natomiast działasz w dziedzinie meblarskiej, odzieżowej lub farmaceutycznej (np. masz aptekę online), będziesz musiał zainwestować od 2 500 zł do 3 500 zł netto miesięcznie. Podane kwoty są oczywiście orientacyjne. Cennik jest ustalany indywidualnie m.in. na podstawie:
- wieku Twojej domeny;
- różnorodności i wielkości oferty;
- długości trwania umowy SEO;
- branży, w której działasz;
- historii Twojej domeny pod kątem SEO;
- nałożonych kar od Google w przeszłości;
- konkurencyjności fraz kluczowych, na których Ci zależy.
Pamiętaj, że im więcej zainwestujesz w pozycjonowanie, tym więcej roboczogodzin poświęcimy na optymalizację Twojej strony internetowej pod kątem SEO. Poskutkuje to szybszymi efektami oraz lepszym stanem technicznym domeny.
Pozycjonowanie sklepów internetowych Kraków – na czym polega optymalizacja SEO?
Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO to bardzo wymagające zadanie. Dowodzą tego badania ekspertów z serwisu SearchEngineJournal. Wynika z nich, że aż 91% stron znajdujących się w Google nigdy nie odnotowało żadnego ruchu organicznego (źródło: searchenginejorunal.com).
Aby pozycjonowanie sklepów w Krakowie było skuteczne, należy przeprowadzić rzetelny audyt SEO wskazujący mocne i słabe strony Twojej witryny, a następnie na jego podstawie opracować strategię pozycjonerską z uwzględnieniem wartościowych pod kątem sprzedażowych fraz kluczowych:
- ogólnych – składających się z jednego- lub dwóch słów (np. buty męskie);
- sprecyzowanych – inaczej nazywanych long tail SEO keywords bazujących na minimum 3-4 słowach (np. czarne buty męskie air max 90).
Dzięki temu będziemy mogli wdrożyć właściwe działania obejmujące techniczne SEO, optymalizację treści oraz link-building. Poskutkują one zwiększeniem pozycji Twojej strony w wyszukiwarkach. Po mniej więcej kilku-kilkunastu miesiącach możesz znaleźć się na pierwszej stronie organicznych wyników wyszukiwania na istotne frazy kluczowe związane z Twoim biznesem (np. sklep meblarski Kraków).

Dlaczego znalezienie się na pierwszej stronie naturalnych, organicznych (bezpłatnych) wyników wyszukiwania jest takie ważne? Ponieważ 95% ruchu z wyszukiwarek trafia na pierwszą stronę Google, Bing, YAHOO!, Yandex, DuckDuckGo oraz Baidu (źródło: digitalsynopsis.com).
Pozycjonowanie sklepów Kraków – jak długo trzeba czekać na efekty SEO w e-commerce?
Efekty SEO w e-commerce są najczęściej widoczne po mniej więcej 3-4 miesiącach od wdrożenia optymalnej strategii pozycjonerskiej. Wówczas na skutek działań on-site (wewnątrz witryny) oraz off-site (poza serwisem) pozycja Twojego sklepu internetowego ulegnie podwyższeniu. Dzięki temu na przestrzeni 6-12 miesięcy od rozpoczęcia współpracy z agencją SEO odnotujesz zwiększenie zysków związanych ze sprzedażą produktów.
Pozycjonowanie sklepów internetowych Kraków – SEO czy Google Ads?
Opierając się na najnowszych badaniach ekspertów z serwisu imForza możemy jednoznacznie stwierdzić, że pozycjonowanie, czyli inaczej optymalizacja stron pod kątem SEO powinna być głównym źródłem marketingowym w Twojej firmie. Dlaczego? Ponieważ 70% wszystkich kliknięć w wyszukiwarkach jest organicznych (źródło: imforza.com). Zaledwie 30% stanowią płatne kliknięcia w reklamy Google Ads (dawniej AdWords). W konsekwencji uważamy, że płatny model reklamowy udostępniany przez giganta z Mountain View powinien być wyłącznie dodatkiem do SEO. Co ciekawe – aż 89% marketerów potwierdza skuteczność pozycjonowania (źródło: emarketer.com).
Pozycjonowanie sklepu internetowego Kraków – jak wybrać rzetelną agencją SEO?
Decydując się na wybór agencji SEO, powinieneś zweryfikować 3 najbardziej istotne kwestie, a mianowicie:
- referencje,
- kompleksowość oferty,
- cennik.
Obecnie tylko 36% przedsiębiorstw działających w Internecie ma poprawnie zoptymalizowane witryny zgodnie z SEO (źródło: clutch.co). Oznacza to, że duża część agencji marketingowych nie wykonuje swojej pracy należycie. Aby uniknąć niskiej jakości usług, sprawdź koniecznie referencje, kompleksowość oferty i cennik. Szczegóły przedstawiamy poniżej.
Referencje

Na początku zweryfikuj opinie o danej firmie w Google. Renomowane agencje marketingowe mają zazwyczaj minimum kilkadziesiąt pozytywnych referencji. Jeżeli są jakieś negatywne opinie – koniecznie sprawdź, czego dotyczą. Być może są to właśnie aspekty, które okażą się w Twoim mniemaniu najistotniejsze.
Dodatkowo przeanalizuj dogłębnie branżowe fora internetowe oraz Facebookowe grupy tematyczne (np. SEO/SEM Polska). Zadając pytanie na tzw. publicznym forum, dowiesz się, czy dana agencja marketingowa jest na pewno rzetelna.
Kompleksowość oferty

Oferta agencji marketingowej powinna być kompleksowa. Im bardziej jest rozbudowana, tym większym doświadczeniem mogą pochwalić się specjaliści ds. SEO, UX oraz contentu. Warto również wspomnieć, iż kompleksowość oferty pozwala maksymalizować sprzedaż z różnych źródeł (np. z płatnych wyników wyszukiwania, z bezpłatnych wyników oraz z social mediów).
Agencja marketingowa Carted proponuje Państwu m.in.:
- pozycjonowanie sklepów internetowych w Krakowie,
- prowadzenie social mediów dla e-commerce,
- reklamę Google Ads,
- reklamę Facebook Ads oraz Instagram Ads,
- audyt SEO/UX,
- benchmarking,
- cognitive walkthrough,
- analitykę internetową,
- konfigurację konta Google Analytics,
- konfigurację Google Tag Manager,
- analizę zachowań użytkowników.
Dzięki naszym propozycjom klienci znajdą Cię w Internecie, zdobędziesz szybko wartościowy ruch i zaczniesz sprzedawać więcej online.
Cennik

Pozycjonowanie sklepów w Krakowie nie może być bardzo tanie. Ceny od 1 000 zł netto miesięcznie są jak najbardziej akceptowalne – w tym budżecie można skutecznie zoptymalizować serwis pod kątem SEO i wygenerować wartościowy ruch przekładający się na dodatkową sprzedaż.
Jeżeli natomiast w ofercie wybranej przez Ciebie agencji SEO jest pozycjonowanie za mniej niż 500 zł netto miesięcznie – dokładnie zweryfikuj szczegóły. Być może w umowie są tzw. ukryte koszty (to i tak najlepszy scenariusz). W innym wypadku podejmowane działania nie będą wystarczająco skuteczne (roboczogodzina specjalisty SEO wynosi od 50 do 100 zł netto).
Pozycjonowanie sklepu Kraków – skorzystaj z oferty Carted już dziś!
Pozycjonowanie sklepów w Krakowie to doskonała szansa, żeby wykorzystać potencjał drzemiący w wyszukiwarce Google, która odnotowuje ponad 2 miliardy wyszukiwań rocznie (źródło: searchengineland.com). Jeżeli chcesz, żeby Twój sklep internetowy w Krakowie był regularnie wyszukiwany – zainwestuj w pozycjonowanie. Pamiętaj, że aż 80% lokalnych wyszukiwań powoduje konwersję (źródło: webfx.com).
Eksperci Carted zwiększą zyski Twojego sklepu internetowego. Sprawimy, że Twoja marka stanie się bardziej popularna, a odbiorcy zaczną postrzegać Cię jako branżowego eksperta i lidera. Napisz do nas wiadomość lub zadzwoń. Wypromujemy Twój biznes w Internecie!
często zadawane pytania
Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi na temat pozycjonowania sklepów w Krakowie
Na czym polega pozycjonowanie sklepów internetowych w Krakowie?
Pozycjonowanie sklepów internetowych w Krakowie polega na konsekwentnym i przede wszystkim regularnym wdrażaniu działań optymalizacyjnych on-site (on-page – wewnątrz witryny) oraz off-site (off-page – poza stroną internetową) w celu zwiększenia wartości serwisu z punktu widzenia crawlerów (tzw. robotów Google, pająków lub spiderów). W skład on-site SEO wchodzi optymalizacja treści oraz optymalizacja techniczna. Off-site SEO bazuje natomiast na link-buildingu oraz content marketingu.
Czy pozycjonowanie sklepu w Krakowie na własną rękę jest możliwe?
Nie polecamy pozycjonowania sklepów internetowych na własną rękę. SEO w e-commerce to bardzo zaawansowany proces wymagającym minimum 40-60 godzin pracy miesięcznie nad optymalizacją i pozyskiwaniem linków zewnętrznych. Należy również dysponować odpowiednią wiedzą techniczną – nie tylko z zakresu SEO (ang. Search Engine Optimization), ale również na temat tworzenia stron internetowych, optymalizacji kodu źródłowego oraz link-buildingu i content marketingu.
Dlaczego warto zdecydować się na pozycjonowanie sklepów w Krakowie?
Lokalne pozycjonowanie sklepów internetowych zwiększa popularność Twojego e-commerce w naturalnych, organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Dzięki temu proponowana przez Ciebie oferta staje się bardziej znana wśród konsumentów, co przekłada się na większe zaufanie i budowanie pozytywnego wizerunku Twojej marki w sieci. Pozycjonowanie pozwala również zmaksymalizować konwersję (np. w postaci dodatkowych zakupów w witrynie, dodania produktu do koszyka czy też wypełnienia formularza kontaktowego).
Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu w Krakowie?
Pozycjonowanie sklepu w Krakowie kosztuje mniej więcej 1 000 – 3 500 zł netto miesięcznie. Zazwyczaj lokalne SEO jest tańsze od ogólnopolskiego pozycjonowania, natomiast finalną kwotę ustala się indywidualnie – m.in. na podstawie wieku Twojej domeny, jej historii SEO, konkurencyjności wybranych fraz kluczowych oraz branży, w której działasz.
Czy pozycjonowanie sklepów internetowych w Krakowie jest skuteczne?
Według badań przeprowadzonych przez serwis eMarketer – SEO jest skuteczne. Tak twierdzi ponad 89% marketerów zajmujących się m.in. pozycjonowaniem, social media marketingiem i optymalizacją kampanii Google Ads (źródło: emarketer.com).
Z czym warto połączyć pozycjonowanie sklepów internetowych w Krakowie?
Pozycjonowanie sklepów internetowych w Krakowie rekomendujemy połączyć z optymalizacją wizytówki Google Moja Firma, czyli GMF (z ang. Google My Business). Do tego można dodać oczywiście kampanie linków sponsorowanych Google Ads – wpłynie to pozytywnie na maksymalizację sprzedaży w Twojej firmie.
Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania sklepów w Krakowie?
Efekty pozycjonowania sklepów w Krakowie będą widoczne po kilku miesiącach od wdrożenia wstępnych działań pozycjonerskich. Specjaliści Carted potrzebują ok. 6-12 miesięcy, żeby skutecznie zwiększyć zyski w Twoim przedsiębiorstwie. W tym czasie wypozycjonujemy większość istotnych fraz kluczowych związanych z Twoim biznesem na pierwszą stronę organicznych wyników wyszukiwania – to właśnie TOP 10 liczy się najbardziej. Pamiętaj, że aż 75% użytkowników korzystających z wyszukiwarek nie wchodzi na drugą stronę wyników wyszukiwania (źródło: imforza.com).
Pozycjonujemy też sklepy internetowe z miast jak:
- Pozycjonowanie sklepów – Łódź
- Pozycjonowanie sklepu Bydgoszcz
- Pozycjonowanie sklepu e-commerce – Warszawa
- Pozycjonowanie sklepu Gdańsk
- Pozycjonowanie sklepu Gdynia
- Pozycjonowanie sklepu Kraków
- Pozycjonowanie stron, prowadzenie kampanii reklamowych Wrocław
- Pozycjonowanie stron i prowadzenie kampanii reklamowych – Oleśnica
- Pozycjonowanie stron i prowadzenie kampanii reklamowych dla firm z Torunia
- Pozycjonowanie sklepu Lublin
- Pozycjonowanie sklepu Radom
- Pozycjonowanie sklepu Białystok
- Pozycjonowanie sklepu Rzeszów
- Pozycjonowanie sklepu Sosnowiec
- Pozycjonowanie sklepu Toruń
- Pozycjonowanie sklepu Kielce
- Pozycjonowanie sklepu Gliwice
- Pozycjonowanie sklepu Zabrze
- Pozycjonowanie sklepu Szczecin