fbpx

Pozycjonowanie sklepu e-commerce – Warszawa

Kompleksowy marketing internetowy dla Twojego
sklepu e-commerce. W jednym miejscu.

Poznaj nas bliżej

Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.

sklep-ecommerce

Pozycjonowanie sklepów internetowych umożliwia maksymalizację współczynnika konwersji – głównie w postaci dodatkowych zakupów, ale również pod kątem zapisu do newslettera, pobrania pdf-a instruktażowego lub wypełnienia formularza kontaktowego. Dzięki wdrożeniu optymalnych działań SEO (ang. Search Engine Optimization) zmniejszeniu ulegnie także wskaźnik odrzuceń (czyli tzw. bounce rate), a w konsekwencji większość transakcji w Twoim serwisie e-commerce zostanie zrealizowana natychmiast po dodaniu produktu do koszyka.

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Warszawie – komu dedykujemy nasze usługi SEO?

Nasze usługi SEO dedykujemy przede wszystkim przedsiębiorcom z szeroko pojętej branży e-commerce, którym zależy na poprawie wyników sprzedażowych i pozyskaniu stałych oraz opłacalnych klientów prosto z wyszukiwarek tj. Google, Bing, Yahoo, DuckDuckGo czy też Safari. Najpopularniejsze branże, w których sprawdzi się SEO ukierunkowane na Warszawę to m.in.:

  • meblarska,
  • jubilerska
  • odzieżowa
  • sportowa
  • farmaceutyczna
  • technologiczna
  • kosmetyczna

Biorąc pod uwagę obecne standardy, pozycjonowanie sklepów internetowych w Warszawie cieszy się ogromną renomą wśród przedsiębiorców dystrybuujących produktami tj.:

  • ubrania
  • obuwie
  • książki, płyty i filmy
  • sprzęt RTV/AGD
  • odzież sportowa
  • produkty farmaceutyczne
  • telefony, tablety oraz akcesoria GSM
  • bilety do kin i teatrów
  • kosmetyki oraz perfumy

Elementy pozycjonowania lokalnego w Warszawie ułatwią również promocję Twojego sklepu stacjonarnego – klienci, którzy mieszkają blisko siedziby danego lokalu, odwiedzą go, robiąc zakupy na miejscu. W przyszłości prawdopodobnie będą także zamawiać online i polecać proponowaną ofertę znajomym.

Pozycjonowanie sklepu e-commerce w Warszawie – dlaczego warto zdecydować się na lokalne SEO?

Lokalne SEO pozwoli dotrzeć do klientów z Warszawy i okolic. Głównym kanałem pozyskiwania klientów będą organiczne (bezpłatne) wyniki wyszukiwania w formie tekstowej. Warto jednak pamiętać, że każdemu interesantowi tworzymy również wizytówkę Google Moja Firma (GMF), inaczej Google My Business (GMB). Dzięki niej możliwe będzie wystawianie opinii o Twojej firmie, a co najważniejsze – sprawna weryfikacja informacji tj.:

  • dokładny adres siedziby,
  • zdjęcia lokalu (w przypadku siedziby stacjonarnej),
  • numer telefonu,
  • kompleksowa oferta,
  • kategoria produktów.

W konsekwencji klient po wpisaniu interesującej go frazy (np. sklep z meblami Warszawa), znajdzie Twoją firmę zarówno w Mapach Google, jak i tekstowych wynikach wyszukiwania. To zdecydowanie zwiększa szanse na dokonanie pożądanej konwersji (np. w postaci zakupu produktu lub dodania wybranego artykułu do koszyka w celu późniejszej finalizacji transakcji).

pozycjonowanie-sklepu-warszawa-seo

Pozycjonowanie sklepów w Warszawie – zalety związane ze współpracą z agencją marketingową Carted

Istnieje wiele zalet związanych z pozycjonowaniem sklepów w Warszawie. Specjaliści z agencji marketingowej Carted wdrożą nowoczesne działania optymalizacyjne pozwalające uzyskać różnorodne korzyści. Szczegóły omawiamy poniżej.

1. Wzrost widoczności sklepu w organicznych wynikach wyszukiwania

Każdy przedsiębiorca, który z nami współpracuje, odnotowuje regularne i długofalowe wzrosty widoczności własnego sklepu e-commerce w organicznych wynikach wyszukiwania.

Specjaliści Carted dbają o widoczność sklepów na najważniejsze frazy kluczowe – zarówno ogólne (np. „meble Warszawa”), jak i wyrażenia z długiego ogona, czyli long tail SEO (np. „sklep z meblami w Warszawie”). Dzięki wykorzystaniu fraz wielowyrazowych pozyskasz wielu zdecydowanych klientów szukających konkretnych podmiotów posiadających w ofercie tzw. idealne produkty.

2. Większa liczba klientów odwiedzających Twój sklep internetowy

Wzrost widoczności w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania przekłada się bezpośrednio na liczbę osób, które podejmują decyzję o odwiedzeniu wybranego sklepu internetowego w celu dokonania konwersji. Pozwoli to zmaksymalizować budżet operacyjny Twojego przedsiębiorstwa.

3. Budowanie zaufania do Twojego brandu

Użytkownicy znacznie bardziej ufają sklepom internetowym, które rankują wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania – czyli tzw. SERP-ach (ang. Search Engine Results Page). Jeżeli Twój serwis znajduje się przynajmniej w TOP 10, istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo na „zakorzenienie” i zapamiętanie danego sklepu, co przekłada się na większe zaufanie w przyszłości.
Warto również wspomnieć, iż witryny z pierwszej strony wyników wyszukiwania są traktowane przez potencjalnych klientów jako branżowi liderzy, którzy oferują asortyment najwyższej jakości od renomowanych producentów.

4. Długotrwałe rezultaty pozycjonowania

Pozycjonowanie sklepów internetowych – zarówno w Warszawie, jak i na terenie całej Polski umożliwia odnotowanie długotrwałych rezultatów. Dzięki profesjonalnie wdrożonej strategii SEO lokalnego (lub ogólnopolskiego) widoczność Twojego sklepu www będzie również na bardzo wysokim poziomie po zakończeniu współpracy z agencją marketingową.

Dla porównania – inwestując w Google Ads (dawniej AdWords) efekty są zerowe natychmiast po zakończeniu kampanii. Właśnie dlatego na pozycjonowanie rekomendujemy przeznaczyć ok. 70% budżetu marketingowego. Kolejne 30% można ulokować właśnie na Google Ads – jako doskonały dodatek do SEO.

5. Relatywnie niskie koszty długoterminowe

Biorąc pod uwagę inne formy promocji sklepów internetowych oraz stacjonarnych (np. reklama radiowa lub telewizyjna), możemy bez wątpienia stwierdzić, że pozycjonowanie to jedna z najtańszych rodzajów reklamy w szeroko pojętej branży e-commerce. Jeśli natomiast SEO porównamy do Google Ads lub kampanii Meta Ads (np. Facebook Ads lub Instagram Ads), będzie to bez wątpienia najbardziej opłacalne rozwiązanie w kontekście uzyskiwanych efektów.

Zapamiętaj!

Pozycjonowanie sklepów internetowych ukierunkowane lokalnie (np. na Warszawę i okolice) wyróżnia się największym zwrotem z inwestycji spośród innych form promocji – zarówno online, jak i offline.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepów internetowych w Warszawie? – cennik Carted

Ceny za pozycjonowanie sklepów internetowych w Warszawie zaczynają się od 1 000 zł netto miesięcznie. Kwoty tego rzędu umożliwiają rozpoczęcie lokalnych działań SEO i wdrożenie wstępnej strategii pozycjonerskiej. W obrębie Twojego serwisu dokonamy również niezbędnych zmian dot. technicznego SEO, m.in.:

coding -programing - ecommerce
  • dodanie meta tagów (meta title oraz meta description),
  • wdrożenie mapy strony (w formacie XML),
  • implementacja pliku robots (w formacie TXT),
  • optymalizacja kodu HTML i CSS (żeby sklep był bardziej wydajny),
  • dodanie odpowiednich przekierowań (w celu wyeliminowania nieistniejących podstron produktowych).

Warto również wspomnieć, iż w przypadku lokalnych działań SEO ukierunkowanych na Warszawę i okolice dbamy o responsywność oraz interaktywność sklepów internetowych. Aby to osiągnąć, poprawiamy stronę zgodnie z zasadami mobile-first oraz optymalizujemy niezbędne wskaźniki Core Web Vitals, czyli LCP (ang. Largest Contentful Paint), FID (ang. First Input Delay) oraz CLS (ang. Cumulative Layout Shift), odpowiadające kolejno za czas wczytywania, interaktywność oraz stabilność ładowanych treści.

Nasz cennik zawiera również propozycje dla sklepów internetowych średniej wielkości – również pod kątem pozycjonowania lokalnego w Warszawie. Ceny oscylują w granicach 2500-4000 zł.

Aby poznać finalny koszt za SEO, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Porozmawiamy o szczegółach Twojego projektu i na podstawie dokładnych wytycznych dokonamy indywidualnej wyceny.

często zadawane pytania

Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi w tematyce pozycjonowania sklepów internetowych w Warszawie?

Na czym polega pozycjonowanie sklepów internetowych w Warszawie?

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Warszawie polega na wdrażaniu niezbędnych działań optymalizacyjnych on-site (w witrynie) oraz off-site (poza serwisem). W skład lokalnego SEO wchodzą elementy tj. optymalizacja treści (on-site), optymalizacja techniczna (on-site) oraz link-building (off-site). Wszystko to prowadzi do zwiększenia wartości serwisu z punktu widzenia robotów Google (tzw. crawlerów) – dzięki temu pozycja najlepiej zoptymalizowanych sklepów www znacząco wzrasta na przestrzeni kilku-kilkunastu miesięcy.

Dlaczego warto skorzystać z usługi lokalnego pozycjonowania sklepów internetowych w Warszawie?

Usługa lokalnego pozycjonowania sklepów internetowych w Warszawie pozwala zmaksymalizować liczbę konwersji w Twoim przedsiębiorstwie (np. w postaci dodatkowych zakupów, wykonanych połączeń lub zapisów do newslettera). Wdrożenie profesjonalnej strategii SEO wpływa również na zbudowanie pozytywnego wizerunku brandu, którym zarządzasz, a także wykreowanie więzi z potencjalnymi klientami, co w przyszłości może przełożyć się na dodatkowe leady.

Z czym warto połączyć usługę pozycjonowania sklepów www?

Usługę pozycjonowania sklepów www najlepiej połączyć z kampaniami linków sponsorowanych Google Ads (dawniej AdWords). Dlaczego? Ponieważ synergia lokalnego SEO z płatną promocją w systemie Google maksymalizuje prawdopodobieństwo zauważenia Twojej witryny przez potencjalnych kupujących.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepów w Warszawie?

Pozycjonowanie sklepów w Warszawie kosztuje w granicach 1 000 – 3 500 zł netto miesięcznie. Finalny koszt zależy od specyfiki Twojej branży, liczby produktów, które masz w ofercie, jakości wybranego serwisu www oraz długości trwania umowy. Rekomendujemy zdecydować się na minimum 12-miesięczną współpracę – w tym czasie można zobaczyć satysfakcjonujące rezultaty związane z lokalnym SEO.

Kiedy zobaczę efekty lokalnego pozycjonowania sklepu w Warszawie?

Efekty lokalnego pozycjonowania sklepów internetowych w Warszawie są widoczne mniej więcej po 2-3 miesiącach od wdrożenia optymalnej strategii SEO – na początku w postaci dodatkowych wejść z wyników tekstowych oraz Map Google. Około 6-12 miesięcy potrzebujemy, żeby rzeczywiście wpłynąć na sprzedaż w serwisie klienta.

Pozycjonujemy też sklepy internetowe z miast jak:

Porozmawiajmy

Powiedz nam czego potrzebujesz

Kontakt