Pozycjonowanie sklepów internetowych – Radom
Kompleksowy marketing internetowy dla Twojego
sklepu e-commerce. W jednym miejscu.
Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.
Jesteś świadomym przedsiębiorcą? Chcesz być zawsze o krok przed konkurencją? W takim razie napisz do nas wiadomość lub zadzwoń. Z chęcią porozmawiamy o najlepszym sposobie promocji dla Twojej firmy. Jesteśmy zaufanym partnerem biznesowym. Spośród konkurencji wyróżniamy się wyspecjalizowaniem w e-commerce oraz bardzo przystępnymi cenami w stosunku do rezultatów, jakie można osiągnąć za pomocą SEO.
Jako jedna z najbardziej wyspecjalizowanych agencji marketingowych w Polsce oferujemy usługę pozycjonowania sklepów w Radomiu dla wszystkich przedsiębiorców. Dzięki proponowanemu rozwiązaniu zwiększysz zyski swojej firmy, zbudujesz rozpoznawalną markę w Internecie, a co najważniejsze – wypracujesz przewagę konkurencyjną. Wystarczy, że podejmiesz z nami współpracę. Wspólnie określimy cele projektu, a następnie przejdziemy do działania.
Pozycjonowanie sklepów internetowych Radom – jaki może być cel optymalizacji Twojego serwisu?
Istnieje wiele celów pozycjonowania, na które warto zwrócić uwagę. Są to m.in.:
- zwiększenie ruchu w witrynie – przekładającego się na wyższą sprzedaż;
- wypracowanie przewagi konkurencyjnej – czyli uzyskanie zdecydowanie wyższych miejsc w Google niż konkurencja;
- maksymalizacja konwersji – np. w postaci zakupu produktu, zapisania się do newslettera lub wypełnienia formularza kontaktowego;
- zbudowanie zaufania do potencjalnych klientów – skutkuje to najczęściej wzrostem rozpoznawalności marki i licznymi rekomendacjami;
- uzyskanie długofalowych efektów – które będą widoczne nawet po zakończeniu specjalistycznych działań pozycjonerskich.
Pragniemy przypomnieć, że inwestycja w pozycjonowanie sklepu w Radomiu umożliwia uzyskanie wszystkich powyżej wymienionych korzyści. Głównym celem zazwyczaj jest większa sprzedaż, a pobocznymi „punktami”, które osiągamy w trakcie realizacji strategii SEO jest zwiększenie ruchu w witrynie, wypracowanie przewagi konkurencyjnej oraz zbudowanie zaufania do potencjalnych klientów.
Pozycjonowanie sklepu Radom – komu dedykujemy optymalizację SEO?
Optymalizację sklepów internetowych dedykujemy zdecydowanym przedsiębiorcom działającym w różnych branżach – wyróżniających się niską, średnią lub wysoką konkurencyjnością. Mogą to być m.in.:
- branża odzieżowa,
- branża obuwnicza,
- branża farmaceutyczna,
- branża motoryzacyjna,
- branża technologiczna.
Pozycjonowanie sklepu w Radomiu zalecamy również sprzedawcom drobnej elektroniki użytkowej oraz właścicielom sklepów z szeroko pojętej branży e-commerce (np. dystrybuujących kosmetyki).
Pozycjonowanie sklepów Radom – na czym polega profesjonalna optymalizacja stron?
Profesjonalną optymalizację serwisów internetowych dzielimy na 5 istotnych elementów. Wiele zależy także od specyfiki danego projektu oraz indywidualnych założeń właściciela sklepu, natomiast fundamentalnymi działaniami są m.in.:
- audyt SEO,
- przygotowanie wymagającej strategii pozycjonerskiej,
- wdrożenie działań związanych z technicznym SEO,
- optymalizacja treści,
- link building.
Poniżej przedstawiamy szczegóły.
Audyt SEO
Audyt SEO polega na kompleksowej weryfikacji witryny. Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy związanej z pozycjonowaniem sklepów w Radomiu możemy wskazać zalety oraz wady wybranego serwisu, a dodatkowo określić sposób wdrożenia elementów niezbędnych do poprawy SXO Twojego sklepu. Przekłada się to na poprawę pozycji serwisu w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania.
Ogólnie rzecz biorąc naszym celem jest uzyskanie minimum pierwszej strony Google, ponieważ to właśnie w jej obrębie użytkownicy generują ponad 70% kliknięć (źródło: blog.hubspot.com).
Przygotowanie strategii pozycjonerskiej
Przygotowanie strategii pozycjonerskiej to drugi krok wykonywany przez specjalistów Carted, aby zaplanować cele i ewentualne zmiany. Wszystko jest poparte konkretnymi terminami. Uwagę zwracamy na każdy element SEO – zaczynając od optymalizacji technicznej, przez optymalizację treści, aż po określenie strategii i rozplanowanie budżetu na link building.
Wdrożenie działań związanych z technicznym SEO
Wdrażaniem działań związanych z technicznym SEO zajmują się nasi najbardziej zaufani i wykwalifikowani pracownicy. To absolutni pasjonaci, a jednocześnie specjaliści w swoich dziedzinach. Technicznym pozycjonowaniem sklepów w Radomiu zajmują się web developerzy wraz z nadzorem specjalistów ds. SEO. Poszczególne prace obejmują m.in.:
- poprawę responsywności strony,
- ulepszenie wydajności serwisu,
- wdrożenie elementów wpływających na intuicyjność Twojego sklepu,
- optymalizację ścieżki konwersji,
- kompleksowe zaplanowanie ścieżki zakupowej.
Realizacja zadań obejmujących optymalizację techniczną jest bardzo skomplikowana. Są to prace związane z edycją i minifikacją kodu HTML oraz CSS, a także optymalizacją wskaźników Core Web Vitals (LCP – Largest Contentful Paint, FID – First Input Delay oraz CLS – Cumulative Layout Shift).
Optymalizacja treści
Bez właściwie zoptymalizowanych treści SEO nie istnieje. Każdy element, o który dbamy w Carted musi być „dopięty na ostatni guzik”. W innym wypadku Twoja strona po prostu nie zarankuje na wysokich miejscach w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania, czyli tzw. SERP-ach (ang. Search Engine Results Page).
Optymalizacja treści obejmuje m.in.:
- poprawę struktury nagłówków – w taki sposób, żeby tzw. headery były uporządkowane chronologicznie (z odpowiednimi słowami kluczowymi);
- urozmaicenie strony wizualnej contentu – zgodnie z najnowszymi zasadami UX, treści w Twoim sklepie internetowym powinny być „bogate” w wypunktowania, tabelki i wyboldowania;
- wyeliminowanie zduplikowanych treści – aby roboty Google (tzw. crawlery, spidery lub pająki indeksujące) mogły w łatwy i sprawny sposób zaindeksować wszystkie podstrony w Twoim sklepie internetowym.
Warto również wspomnieć, iż istotnym punktem jest nasycenie wszystkich treści frazami kluczowymi – zarówno ogólnymi (jedno- lub dwuwyrazowymi), ale także wyrażeniami z długiego ogona słów kluczowych (bazującymi na minimum 3-4 słowach). Wynika to z prostego powodu – aż 50% użytkowników wykorzystuje więcej niż 4 słowa do wyszukiwania produktów w Internecie (źródło: wordstream.com).
Link building
Link building to jedne z najważniejszych działań w kontekście budowania wartości serwisu z punktu widzenia robotów Google. Dzięki pozyskiwaniu odpowiedniej jakości linków wychodzących możemy zróżnicować profil linków zewnętrznych, a w konsekwencji uzyskać wyższe pozycje w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page). Warunek jest jeden – pozostałe elementy optymalizacyjne muszą zostać właściwie zaimplementowane.
Pozycjonowanie sklepu Radom – jak działa SEO?
Pozycjonowanie sklepu w Radomiu działa na bardzo prostej zasadzie. Potencjalny klient wpisuje w wyszukiwarkę interesującą go frazę kluczową (np. „sklep z meblami Radom). Twoja firma z racji tego, że jest widoczna na topowych miejscach w Google wyświetla się klientowi, po czym wchodzi on na dany serwis i dokonuje zakupu produktu lub innego działania związanego z konwersją (np. wypełnia formularz kontaktowy, udostępnia treść w mediach społecznościowych lub zapisuje się do newslettera).
Ponadto właściwie zaimplementowane działania SEO spowodują, że jesteś widoczny nie tylko w lokalnych, tekstowych wynikach wyszukiwania, ale także w Mapach Google (chodzi o wizytówkę Google Moja Firma, inaczej GMF) i ewentualnie katalogach firmowych.
Źródło: https://www.google.pl/
Pozycjonowanie sklepów Radom – ile kosztuje optymalizacja serwisów pod kątem wytycznych Google?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ finalnie kwoty są ustalane indywidualnie. Ze swojej strony możemy stwierdzić, że należy spodziewać się trzech przedziałów cenowych:
- 1 000 zł netto miesięcznie – relatywnie mały budżet, umożliwiający wypozycjonowanie drobnej, lokalnej działalności;
- 2 500 zł netto miesięcznie – rozsądny budżet pozwalający na wypracowanie przewagi konkurencyjnej w stosunkowo mocno obleganych branżach;
- 3 500 zł netto miesięcznie – spory budżet umożliwiający wdrożenie najmocniejszych praktyk SEO i stanie się liderem w niemal każdej branży.
Inwestując w pozycjonowanie sklepu w Radomiu powinieneś liczyć się z kwotami nie mniejszymi niż 1 000 – 2 000 zł netto miesięcznie. Wiele zależy od tego, jak bardzo konkurencyjna jest Twoja branża i jak szybko chcesz uzyskać efekty.
Pozycjonowanie sklepu Radom – jaki jest czas oczekiwania na rezultaty SEO?
Aby uzyskać satysfakcjonujące efekty związane z inwestycją w pozycjonowanie sklepu w Radomiu, należy „uzbroić się w cierpliwość”. Najpewniej zauważysz pierwsze rezultaty po 3-4 miesiącach od rozpoczęcia działań SEO. Nie jest to jednak regułą. Większą sprzedaż odnotujesz w zakresie 6-18 miesięcy. Taki jest realny czas oczekiwania na rezultaty. Wówczas optymalizacja pod kątem wyszukiwarek zacznie się zwracać.
Pozycjonowanie sklepu Lublin – skorzystaj z oferty Carted już dziś!
Czy myślisz o rozwoju swojego biznesu świadomie? Jeżeli tak – mamy dla Ciebie rozwiązanie! To właśnie pozycjonowanie sklepu w Radomiu może doprowadzić Twoje przedsiębiorstwo na sam szczyt. Dzięki właściwie zaimplementowanym działaniom SEO wypracujesz przewagę konkurencyjną, zdobędziesz zaufanie do klientów i staniesz się autorytetem w branży. W konsekwencji maksymalizacji ulegnie także konwersja, co poskutkuje zwiększeniem budżetu operacyjnego Twojego sklepu www.
Przekonaliśmy Cię do inwestycji w SEO? Gwarantujemy, że to dobry wybór! Zaufaj nam i rozpocznij współpracę ze specjalistami Carted już dziś. Umów się na bezpłatną i zupełnie niezobowiązującą konsultację. Zrób krok w kierunku osiągnięcia fenomenalnego sukcesu. Nie czekaj – konkurencja już zainwestowała w pozycjonowanie. Mamy nadzieję, że Ty zrobisz to za chwilę. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług.
często zadawane pytania
Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi w tematyce pozycjonowania sklepów internetowych w Radomiu
Na czym polega pozycjonowanie sklepu w Radomiu?
Pozycjonowanie sklepu w Radomiu jest kombinacją działań on-site SEO (wewnątrz Twojego sklepu www) oraz off-site SEO (poza serwisem). W ich skład wchodzą m.in. optymalizacja treści (on-site), techniczne pozycjonowanie (on-site) oraz link building (off-site). Dodatkowo specjaliści przed rozpoczęciem pozycjonowania przeprowadzają audyt SEO i określają cele za pomocą strategii SEO.
Dlaczego pozycjonowanie sklepów w Radomiu jest dobrym wyborem?
Pozycjonowanie sklepów w Radomiu jest dobrym wyborem ze względu na możliwość zintensyfikowania sprzedaży w relatywnie krótkim czasie. Dzięki temu zwiększysz budżet operacyjny swojego przedsiębiorstwa. Optymalizacja pod kątem SEO okazuje się „strzałem w dziesiątkę” również ze względu na wzrost rozpoznawalności marki za sprawą pozycjonowania oraz możliwość wypracowania przewagi konkurencyjnej.
Komu dedykujemy pozycjonowanie sklepu w Radomiu?
Pozycjonowanie sklepu w Radomiu dedykujemy przede wszystkim lokalnym przedsiębiorcom, którzy chcą zwiększyć widoczność swojego sklepu internetowego w obrębie województwa mazowieckiego, a także osobom, które za cel obrały zwiększenie sprzedaży w swoim sklepie stacjonarnym (poprzez jego promocję w Internecie).
Ile kosztuje pozycjonowanie sklepów internetowych w Radomiu?
Pozycjonowanie sklepów internetowych w Radomiu wiąże się z kosztami rzędu od 1 000 do 3 500 zł netto miesięcznie. Wiele zależy m.in. od konkurencyjności Twojej branży, długości trwania umowy oraz pozycjonowanych fraz kluczowych. Finalnie ceny są ustalane indywidualnie, dlatego zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego ze specjalistami Carted.
Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania sklepów w Radomiu?
Efekty pozycjonowania sklepów w Radomiu mogą być widoczne po mniej więcej 3-4 miesiącach od wdrożenia właściwej strategii SEO. Realną poprawę konwersji można odnotować natomiast po mniej więcej 6-18 miesiącach. Są to szacunki, ponieważ wiele zależy od aktualizacji algorytmów oraz działań konkurencji. Ważny jest także inwestowany budżet – im więcej zapłacisz za SEO, tym lepsze efekty uzyskasz (w krótszym czasie).
Kiedy należy zainwestować w pozycjonowanie sklepu w Radomiu?
W pozycjonowanie sklepu w Radomiu należy zainwestować jak najszybciej. Jeżeli dopiero rozpocząłeś prowadzenie firmy i niedawno założyłeś swój biznes – SEO w Twoim przypadku jest znakomitym rozwiązaniem. Optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek polecamy również osobom, które borykają się z niewielkimi zyskami i małą liczbą klientów. To również szansa dla przedsiębiorców myślących o zamknięciu biznesu ze względu na brak dochodów. Aby zdecydowanie zwiększyć zyski, wystarczy kilka lub kilkanaście miesięcy.
Pozycjonowanie sklepu w Radomiu czy Google Ads?
Pozycjonowanie sklepu w Radomiu okaże się bardziej opłacalnym rozwiązaniem w perspektywie długofalowej. Jeżeli myślisz o wieloletnich zyskach firmy – zainwestuj około 70% budżetu w pozycjonowanie. Aby zdywersyfikować ruch i sprzedaż, możesz „pokusić się” o Google Ads i social media marketing (np. kampanie Meta Ads), natomiast w tym przypadku zdecyduj się na inwestycję rzędu 30%. Tyle wystarczy, żeby uzyskać dodatkowe konwersje.
Pozycjonujemy też sklepy internetowe z miast jak:
- Pozycjonowanie sklepów – Łódź
- Pozycjonowanie sklepu Bydgoszcz
- Pozycjonowanie sklepu e-commerce – Warszawa
- Pozycjonowanie sklepu Gdańsk
- Pozycjonowanie sklepu Gdynia
- Pozycjonowanie sklepu Kraków
- Pozycjonowanie stron, prowadzenie kampanii reklamowych Wrocław
- Pozycjonowanie stron i prowadzenie kampanii reklamowych – Oleśnica
- Pozycjonowanie stron i prowadzenie kampanii reklamowych dla firm z Torunia
- Pozycjonowanie sklepu Lublin
- Pozycjonowanie sklepu Radom
- Pozycjonowanie sklepu Białystok
- Pozycjonowanie sklepu Rzeszów
- Pozycjonowanie sklepu Sosnowiec
- Pozycjonowanie sklepu Toruń
- Pozycjonowanie sklepu Kielce
- Pozycjonowanie sklepu Gliwice
- Pozycjonowanie sklepu Zabrze
- Pozycjonowanie sklepu Szczecin