fbpx

Pozycjonowanie sklepów internetowych – Białystok

Kompleksowy marketing internetowy dla Twojego
sklepu e-commerce. W jednym miejscu.

Poznaj nas bliżej

Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Białymstoku jest bardzo popularną usługą wśród właścicieli e-commerce. Dzięki proponowanym rozwiązaniom możesz w łatwy sposób zwiększyć widoczność swojego serwisu, zbudować rozpoznawalność marki, a dodatkowo dotrzeć do stałych i opłacalnych klientów. Warto również wspomnieć, iż optymalizacja sklepów www w Białymstoku pod kątem wyszukiwarek przynosi długookresowe wyniki. Oznacza to, że nawet po zakończeniu współpracy z agencją SEO odnotujesz wzrosty sprzedaży.

sklep-internetowy-sprzedaz

Jeżeli interesuje Cię pozycjonowanie sklepów internetowych na obszarze województwa podlaskiego, a także w jego okolicach – napisz do nas wiadomość lub zadzwoń. Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ważne dla Ciebie pytania, a dodatkowo doradzimy, jak podejść do reklamy w Internecie. Zachęcamy do skorzystania z usług agencji marketingowej Carted.

Pozycjonowanie sklepów internetowych Białystok – dlaczego warto zdecydować się na optymalizację SEO?

Na optymalizację SEO (ang. Search Engine Optimization) warto zdecydować się z wielu powodów. W pierwszej kolejności pomyśl o tym, że pozycjonowanie sklepów internetowych w Białymstoku pozwala zdecydowanie zmaksymalizować makro- oraz mikro konwersje. Oznacza to, że rezultaty optymalizacji serwisów w wyszukiwarkach umożliwiają zwiększenie liczby takich działań, jak:

  • zapisanie się do newslettera,
  • zakup produktu,
  • odtworzenie wideo,
  • wejście na podstronę produktową,
  • wysłanie formularza kontaktowego,
  • dodanie oceny do produktu,
  • rejestracja użytkownika w serwisie,
  • kliknięcie numeru telefonu lub adresu e-mail,
  • pobranie e-booka.

Mikro- oraz makro konwersje można w łatwy sposób śledzić. Współpracując ze specjalistami Carted będziesz dysponował prawidłowo zoptymalizowanym narzędziem Google Analytics 4. Wówczas wystarczy wejść w sekcję „Zdarzenia” lub „Cele” i zweryfikować stopień konwersji.

W przypadku pozycjonowania sklepów internetowych mamy również szanse na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki w Internecie, wypracowanie przewagi konkurencyjnej oraz wykreowanie świadomości brandu. Należy jednak pamiętać, że najważniejsza jest pierwsza strona w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania. Co ciekawe – według najnowszych statystyk blog.hubspot.com liczy się TOP 5, ponieważ tzw. pierwszej piątki w Google dotyczy aż 68% kliknięć.

Pozycjonowanie sklepu Białystok – w jakich branżach się sprawdza?

Pozycjonowanie sklepu internetowego w Białymstoku sprawdza się w niemal wszystkich branżach. Najważniejsze z nich to m.in.:

  • Branża modowa – sklepy z odzieżą można w łatwy sposób pozycjonować zarówno na frazy ogólne (jedno- lub dwuwyrazowe), ale także na long tail SEO składające się z minimum kilku słów. Najlepiej rankują frazy związane z konkretnymi stylami lub markami (np. „sukienki wieczorowe” lub „buty Nike”).
  • Branża elektroniczna – w Carted mamy wielu klientów, którzy są właścicielami sklepów z elektroniką. Pozycjonujemy ich na najbardziej wartościowe pod kątem sprzedażowym frazy kluczowe. Mogą to być wyrażenia takie jak: „smartfon Samsung Galaxy” lub „laptop Dell”.
  • Branża zdrowotna – sklepy z produktami zdrowotnymi okazują się bardzo opłacalne. Na towary tego typu jest duży popyt, co wskazuje również na sporą konkurencyjność, natomiast w zależności od preferencji klienta i danej branży, można je pozycjonować zgodnie z przykładowymi frazami takimi, jak: „suplementy diety” lub „dieta wegańska”.

Pozycjonowanie sklepów w obrębie woj. podlaskiego jest również bardzo popularne w branży meblarskiej. Klienci do wyszukiwania wykorzystują zazwyczaj frazy typu: „sklep z meblami do domu Białystok” lub „sklepy meblowe Białystok”. Jeżeli natomiast interesują ich ogólne frazy, decydują się na wybór słów kluczowych bez dopisku miejscowości.

pozycjonowanie-sklepow-bialystok-wyniki

Źródło: https://www.google.pl/

Pozycjonowanie sklepów Białystok – na czym to właściwie polega?

Pozycjonowanie sklepów w Białymstoku jest bardzo zaawansowane pod kątem technicznym. W pierwszej kolejności nasi specjaliści przeprowadzają skrupulatny audyt SEO, a następnie na jego podstawie opracowują starannie strategię SEO, której będą się trzymali podczas wdrażania pozostałych działań optymalizacyjnych związanych z m.in.:

  • dostosowaniem treści do wymagań robotów Google (tzw. crawlerów, spiderów lub pająków indeksujących) oraz użytkowników (pod kątem UX),
  • technicznym SEO (aby poprawić wydajność strony, jej responsywność i intuicyjność).

Istotne są także działania związane z link buildingiem. Otóż proces ten ma na celu zwiększenie wartości Twojego sklepu internetowego z punktu widzenia wyszukiwarek, co przekłada się na wyższe pozycje w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania, czyli w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page).

Pamiętajmy natomiast, że liczy się optymalizacja każdego elementu na stronie. Jeżeli zaniedbamy jedną kwestię, Twoja strona może nie rankować tak wysoko, jakbyśmy w założeniu chcieli.

Pozycjonowanie sklepu internetowego Białystok – ile kosztują działania optymalizacyjne?

Ceny za pozycjonowanie sklepu w Białymstoku są ustalane indywidualnie m.in. na podstawie:

  • konkurencyjności Twojej branży,
  • jej specyfiki,
  • długości trwania umowy,
  • aktualnie zajmowanych pozycji w Google,
  • kar nałożonych na Twoją stronę w przeszłości.

Zazwyczaj są to kwoty oscylujące w granicach od 1 000 zł netto miesięcznie do 3 500 zł netto miesięcznie. Należy jednak pamiętać, że najniższe stawki są dobre wyłącznie w przypadku mało konkurencyjnych branż, w których wyszukiwania wartościowych fraz kluczowych dla Twojego biznesu są na relatywnie niskim poziomie.

Działając w średnio- lub wysoce konkurencyjnych branżach musisz liczyć się z inwestycją rzędu 2 500 – 3 500 zł netto miesięcznie. Są to kwoty zalecane, gdy właściciele e-commerce chcą osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty w relatywnie krótkim czasie (np. 3-18 miesięcy) i stawiają na skuteczność działań (również tych najdroższych, związanych z link buildingiem obejmującym tworzenie wymagających artykułów sponsorowanych).

Pozycjonowanie sklepu Białystok – ile trzeba czekać na efekty?

Pozycjonowanie sklepu w Białymstoku jest procesem długofalowym. Zazwyczaj pierwsze efekty osiągniesz po kilku miesiącach od implementacji właściwej strategii pozycjonerskiej. Wówczas zauważysz wzrost ruchu na stronie, który będzie pochodził z organicznych (naturalnych) wyników wyszukiwania. Według badań medium.com, aż 80% internautów skupia się wyłącznie bezpłatnych wynikach. Tylko 20% interesują płatne wyniki pochodzące kampanii Google Ads (dawniej AdWords).

Optymalizacja sklepów pod kątem wyszukiwarek przyniesie satysfakcjonujące rezultaty już po 3-4 miesiącach. Należy natomiast pamiętać, że rzeczywisty zwrot z inwestycji, a w konsekwencji dodatkowe konwersje można odnotować po mniej więcej 6-18 miesiącach. W tym czasie klienci Carted zaczynają być zadowoleni z pozycjonowania.

Pozycjonowanie sklepów internetowych Białystok czy kampanie Google Ads?

zarzadzanie-kampania-reklamowa,

Oba rozwiązania są kluczowe do maksymalizacji sprzedaży. Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, że pozycjonowanie pozwala uzyskać długofalowe rezultaty. Dzięki temu nawet po zakończeniu działań pozycjonerskich zupełnie nic się nie zmieni – nadal będziesz odnotowywał dodatkowe konwersje, a ludzie będą rozpoznawać Twoją markę w Internecie.

Jeżeli natomiast chodzi o Google Ads (dawniej AdWords), rezultaty ukażą się natychmiastowo (najpewniej już w pierwszym dniu od rozpoczęcia kampanii AdWords). Niestety trzeba w tym przypadku wspomnieć, iż zaprzestanie płatności zniweluje całą widoczność. I o ile Twój sklep internetowy w Białymstoku może stać się widoczny w TOP 3 płatnych wyników wyszukiwania po uruchomieniu kampanii, tak brak inwestycji całkowicie usunie Twój serwis z płatnych wyników.

Każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy, natomiast ze swojej strony rekomendujemy inwestycję minimum 60-70% swojego budżetu marketingowego w pozycjonowanie sklepu w Białymstoku, a dopiero 30-40% w Google Ads (dawniej AdWords) i inne formy reklamowe (np. marketing w mediach społecznościowych).

Pozycjonowanie sklepu Białystok – skorzystaj z oferty Carted już dziś!

Pozycjonowanie wiąże się z licznymi zaletami. Jest to przede wszystkim wzrost pozycji Twojego serwisu na poszczególne frazy kluczowe w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania. Warto również wspomnieć o możliwości wypracowania przewagi konkurencyjnej wśród innych firm z branży oraz zbudowaniu zaufania do konsumentów. Jeżeli będziesz wysoko w SERP-ach, klienci zaufają Twojej marce i okażą się zdecydowanie bardziej skłonni do zakupu produktów i dokonania pożądanych przez Ciebie konwersji zakupowych.

Zmaksymalizuj sprzedaż w swoim sklepie internetowym działającym na terenie Białegostoku już dziś. Wybierz rozwiązania, które poprawią Twoją widoczność w Google i zmaksymalizują sprzedaż. Postaw na współpracę ze specjalistami Carted. Zrób krok w kierunku wyprzedzenia konkurencji. Stań się liderem branżowym już dziś. Napisz do nas lub zadzwoń – z chęcią porozmawiamy o sposobach na reklamę Twojego sklepu w Internecie. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług. 

często zadawane pytania

Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi na temat pozycjonowania sklepów w Białymstoku?

Czym jest pozycjonowanie sklepów internetowych w Białymstoku?

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Białymstoku to bardzo zaawansowana usługa polegająca na optymalizacji serwisów www pod kątem wytycznych wyszukiwarki Google. Za sprawą wdrożenia właściwych działań optymalizacyjnych jesteśmy w stanie zwiększyć liczbę konwersji (np. w postaci zakupu produktu, zapisania się do newslettera lub wypełnienia formularza kontaktowego). Szczególnie ważne działania pozycjonerskie to optymalizacja techniczna (poprawiająca wydajność, interaktywność i responsywność sklepu internetowego) oraz optymalizacja treści (związana z poprawą treści pod kątem użytkowników oraz wyszukiwarek). Warto również wspomnieć o link buildingu, bardzo ważnej części SEO odpowiadającym za wartość profilu linków Twojej strony.

Dlaczego warto zdecydować się na pozycjonowanie sklepu w Białymstoku?

Pozycjonowanie sklepu w Białymstoku to rozwiązanie przyczyniające się do maksymalizacji sprzedaży. Osiągnięcie wysokich pozycji w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania skutkuje również poprawą rozpoznawalności marki, możliwością wypracowania przewagi konkurencyjnej oraz wykreowaniem więzi na linii przedsiębiorstwo → konsument. Warto również wspomnieć, iż pozycjonowanie sklepu w Białymstoku przynosi długookresowe wyniki. Oznacza to, że nawet po całkowitym zaprzestaniu działań SEO (np. ze względu na zakończenie umowy), rezultaty będą przez cały czas widoczne, aż do momentu, gdy konkurencja nie „wyprzedzi” Twojego serwisu w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu w Białymstoku?

Pozycjonowanie sklepu w Białymstoku wiąże się z kosztem w granicach od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych netto miesięcznie. Finalna kwota jest oczywiście ustalana indywidualnie na podstawie założeń specjalistów, konkurencyjności Twojej branży oraz rodzaju pozycjonowanych fraz kluczowych (long tail SEO keywords lub fraz ogólnych).

Po jakim czasie odnotujemy efekty związane z pozycjonowaniem sklepów internetowych w Białymstoku?

Efekty związane z pozycjonowaniem sklepów internetowych w Białymstoku można odnotować mniej więcej po kilku lub kilkunastu miesiącach od rozpoczęcia wstępnych działań optymalizacyjnych. Przez pierwsze 6 miesięcy będziesz widział zadowalające rezultaty w postaci wyższych pozycji w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania, a w konsekwencji zauważysz większy ruch w witrynie. Mniej więcej po 6-12 miesiącach w Twoim sklepie internetowym wzrośnie konwersja, co poskutkuje maksymalizacją zysków Twojego przedsiębiorstwa.

Pozycjonowanie sklepów Białystok czy Google Ads?

Odpowiedź na to pytanie brzmi: to zależy. Jeżeli chcesz uzyskać natychmiastowe rezultaty, wybierz Google Ads (dawniej AdWords). Warto natomiast pamiętać, że po wyłączeniu płatnych kampanii widoczność Twojej strony całkowicie zniknie. W przypadku pozycjonowania na efekty musisz poczekać nieco dłużej, natomiast po zaprzestaniu działań optymalizacyjnych rezultaty się utrzymają przez kolejne 6-12 miesięcy (do momentu, gdy konkurencja wdroży zaktualizowaną strategię SEO).

Komu dedykujemy pozycjonowanie sklepu w Białymstoku?

Pozycjonowanie sklepu w Białymstoku to dobre rozwiązanie dla właścicieli sklepów internetowych działających w obrębie woj. podlaskiego. Jeżeli chcesz rozwinąć swój biznes lokalnie – optymalizacja SEO jest obecnie jednym z najlepszych rozwiązań, aby zwiększyć jego widoczność, a w konsekwencji zyski.

Kiedy warto zainwestować w audyt SEO przy okazji pozycjonowania sklepu w Białymstoku?

W audyt SEO należy zainwestować przed rozpoczęciem pozycjonowania, aby zweryfikować wady i zalety sklepu internetowego. Warto wykonywać go minimum 1-2 razy w roku, szczególnie przed wprowadzaniem generalnych zmian na stronę (np. z zakresu contentu) lub przed wdrożeniem nowej strategii SEO.

Pozycjonujemy też sklepy internetowe z miast jak:

Porozmawiajmy

Powiedz nam czego potrzebujesz

Kontakt