fbpx

seo dla e-commerce

Pozycjonowanie ShopBase

Kompleksowy marketing internetowy dla Twojego
sklepu e-commerce opartego na CMS ShopBase. W jednym miejscu.

Poznaj nas bliżej

Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.

Pozycjonowanie ShopBase

Pozycjonowanie sklepów ShopBase to dobre rozwiązanie dla przedsiębiorców działających w szeroko pojętym sektorze e-commerce. Za sprawą właściwie wdrożonego procesu SEO można osiągać spektakularne sukcesy – związane z m.in. wypracowaniem przewagi konkurencyjnej, maksymalizacją mikro- oraz makro konwersji, a także budową wizerunku marki w Internecie.

Inwestycja w profesjonalne działania SEO to przede wszystkim wysoki zwrot z inwestycji w perspektywie długofalowej. Dla porównania – jeżeli zdecydujemy się na Google Ads (dawniej AdWords), uzyskujemy efekty wyłącznie w momencie płatności dla wyszukiwarki Google. W przypadku SEO, rezultaty są widoczne nawet po zakończeniu działań pozycjonerskich.

Biorąc natomiast pod uwagę obecne standardy w branży marketingu internetowego, możemy wymienić zdecydowanie więcej korzyści, m.in.:

  • Mierzalność rezultatów – za sprawą nowoczesnych narzędzi analitycznych tj. Google Analytics 4 lub Google Search Console możesz w łatwy sposób zmierzyć efekty i określić dokładny zwrot z inwestycji. Pozycjonowanie ShopBase to rozwiązanie, które umożliwia sprawdzenie, na co dokładnie przeznaczana jest każda złotówka z reklamy.
  • Kreowanie świadomości marki – im wyżej znajdujesz się w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania, tym bardziej wiarygodny jesteś z punktu widzenia potencjalnych klientów. To szczególnie odczuwalne w przypadku pierwszych pięciu pozycji, ponieważ wokół nich oscyluje aż 68% kliknięć w wyszukiwarkach (źródło: blog.hubspot.com).
  • Wypracowanie przewagi konkurencyjnej – pozycjonowanie po mniej więcej 6-12 miesiącach od wdrożenia właściwej strategii SEO pozwala wyprzedzić konkurencję. Zazwyczaj osiągnięcie TOP 1 lub TOP 5 na najbardziej konkurencyjne frazy trwa zdecydowanie dłużej, natomiast współpracując z renomowaną agencją SEO, możesz konkurować z firmami pozycjonującymi się nawet ponad kilka lat.
  • Atrakcyjne ceny – pomimo tego, że pozycjonowanie ShopBase wydaje się drogie, w ogólnym rozrachunku (szczególnie 6-24 miesięcy), może się opłacać. Dlaczego? Ponieważ SEO to wysoki zwrot z inwestycji. Klienci Carted odnotowują całkowity zwrot po mniej więcej 12 miesiącach i później już tylko zyskują. Wiele natomiast zależy od specyfiki danej branży oraz konkurencji.
  • Dotarcie do nowych i zdecydowanych użytkowników – ze względu na wysoką skuteczność SEO spowodowaną dokładnym targetowaniem (za pomocą właściwych słów kluczowych), możesz liczyć na pozyskanie wyłącznie takich klientów, którzy chcą skorzystać z Twoich usług. Będą to pewne osoby z dużym prawdopodobieństwem finalizacji transakcji.
Pozycjonowanie shopbase

Warto również wspomnieć, iż korzyści SEO zdecydowanie przewyższają mankamenty tego rozwiązania. Zupełnie szczerze możemy stwierdzić, że jedyną wadą pozycjonowania ShopBase okazuje się brak gwarancji efektów. Specjaliści Carted natomiast bardzo dokładnie szacują czas oczekiwania na rezultaty, dlatego klienci są zawsze zadowoleni z naszych usług.

Pozycjonowanie ShopBase – jak wybrać rzetelną agencję SEO?

Pozycjonowanie sklepów ShopBase to bardzo ważny element pod kątem promocji Twojego biznesu w wyszukiwarkach. Aby SEO było skuteczne należy natomiast zdecydować się na odpowiednią firmę, która będzie świadczyła konkretne usługi pozycjonerskie. W tym celu powinieneś zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii. Są to m.in.:

  • Doświadczenie i referencje – dowiedz się, ile lat agencja działa na rynku, a także jakie projekty już realizowała. Ważne są też osiągnięte wyniki. Zweryfikuj również referencje od innych klientów.
  • Wiedza i kompetencje – sprawdź, czy agencja posiada odpowiednie kwalifikacje i certyfikaty w zakresie SEO. Zweryfikuj także jej pracowników (powinni regularnie uczestniczyć w szkoleniach i konferencjach branżowych).
  • Koszty i terminy – przed podpisaniem umowy upewnij się, ile będziesz dokładnie musiał zapłacić za pozycjonowanie ShopBase (uwzględnij również koszty poboczne). Zapytaj się dodatkowo o terminy realizacji poszczególnych etapów SEO.
  • Komunikacja i wsparcie – agencja powinna oferować regularną komunikację i wsparcie w procesie pozycjonowania (istotna jest także dostępność w razie pytań i wątpliwości).
  • Transparentność – agencja musi być transparentna w swoich działaniach i udostępniać raporty z postępów w pozycjonowaniu oraz wskazywać, jakie rozwiązania są podejmowane w ramach projektu.
  • Metodyka pracy – zapytaj agencję o jej metodykę pracy i podejście do pozycjonowania, a także o to, jakie narzędzia i strategie wykorzystuje w procesie optymalizacji strony.
  • Skuteczność – specjaliści powinni pochwalić się referencjami oraz case study z sukcesami klientów. Dzięki temu uwiarygodnią swoją markę i będą mogli być rzetelnym partnerem do współpracy.
  • Jakość usług – dobrze, jeśli agencja oferuje usługi wysokiej jakości, zgodne z najnowszymi standardami i wytycznymi Google.

Warto również zwrócić uwagę na specjalizację agencji. Dla przykładu – fachowcy Carted zajmują się wyłącznie pozycjonowaniem sklepów internetowych (np. ShopBase, Shopify, SkyShop i wiele innych). Najpopularniejsze agencje SEO są kompleksowe i oferują również pozycjonowanie stron, co może świadczyć o ich profesjonalizmie – lub odwrotnie, zajmowaniu się wszystkim i braku wyspecjalizowania.

Ile kosztuje pozycjonowanie ShopBase?

Ceny za pozycjonowanie ShopBase mogą się bardzo różnić. Wiele zależy od m.in.:

  • specyfiki branży, w której działasz (np. meblarska, odzieżowa, farmaceutyczna);
  • rodzaju pozycjonowanych fraz (long tail lub ogólnych);
  • konkurencyjności branży (najdrożej jest w branży obuwniczej).

Ogólnie rzecz biorąc pozycjonowanie ShopBase to proces bardzo złożony – finalnie ceny są ustalane indywidualnie, natomiast w Carted najniższym „progiem” jest 1 000 zł netto miesięcznie. W tym przypadku linkujemy, optymalizujemy technicznie i przeprowadzamy regularne audyty, które wskazują mocne i słabe strony danego serwisu. Efekty w najbardziej konkurencyjnych branżach za 1 000 zł netto miesięcznie mogą być niewielkie, dlatego rekomendujemy zainwestować nieco więcej – aby specjaliści poświęcili znaczną część roboczogodzin na optymalizację Twojego serwisu. Szacunkowe koszty SEO wynoszą zazwyczaj do 3 500 zł netto miesięcznie.

Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Czas, który jest potrzebny na osiągnięcie zauważalnych efektów pozycjonowania w wynikach wyszukiwania, może się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak konkurencyjność słów kluczowych, ilość i jakość dotychczasowej pracy SEO, budżet przeznaczony na kampanię, a także algorytmy i zmiany wprowadzane przez wyszukiwarki.

W przypadku nowych stron internetowych zazwyczaj trzeba poczekać kilka miesięcy.

Warto natomiast pamiętać, że pozycjonowanie to proces ciągły, który wymaga stałej pracy i optymalizacji. Dlatego, aby uzyskać najlepsze wyniki, należy regularnie monitorować i dostosowywać swoją strategię SEO do zmieniających się warunków rynkowych oraz algorytmów wyszukiwarek. Zazwyczaj zwrot z inwestycji następuje po mniej więcej 6-12 miesiącach, chociaż nie stanowi to reguły.

Pozycjonowanie ShopBase – skorzystaj z oferty Carted już dziś!

Interesują Cię wysokiej jakości usługi SEO? W takim razie propozycja Carted może być w Twoim przypadku dobrym rozwiązaniem. Zajmujemy się kompleksową optymalizacją witryn pod SEO, co pozwala zwiększyć zyski, zbudować przewagę konkurencyjną i stać się branżowym liderem.

Jeżeli chcesz zmaksymalizować liczbę mikro- oraz makro konwersji – napisz do nas maila lub zadzwoń. Chętnie udzielimy bezpłatnej i niezobowiązującej konsultacji. Przekażemy również praktyczne tipy, które pomogą Ci rankować wysoko w wyszukiwarkach! Pozostajemy dyspozycyjni mailowo lub telefonicznie!

często zadawane pytania

Ile kosztuje pozycjonowanie Sellfy?

Pozycjonowanie Sellfy to koszt rzędu 1 000 – 3 500 zł netto miesięcznie. Kwoty mogą się różnić, zależnie od konkurencyjności Twojej branży, rodzaju pozycjonowanych fraz kluczowych oraz długości obowiązywania umowy SEO. Biorąc pod uwagę aktualne standardy, najbardziej konkurencyjne branże (np. farmaceutyczna, odzieżowa lub meblarska) muszą liczyć się z inwestycją nawet powyżej 3 500 zł netto miesięcznie.

Dlaczego warto zdecydować się na pozycjonowanie Sellfy?

Pozycjonowanie Sellfy to doskonałe rozwiązanie, żeby wypromować usługi lub produkty w formie cyfrowej. Wiąże się przede wszystkim ze zwiększeniem widoczności w wyszukiwarkach, wypracowaniem przewagi konkurencyjnej i uplasowaniem się jako lider na rynku. Głównym celem pozycjonowania jest zwiększenie dochodów – właśnie o to dbają specjaliści Carted. Jeżeli chcesz z nami współpracować – napisz maila lub zadzwoń. Gwarantujemy bezpłatną oraz zupełnie niezobowiązującą konsultację!

Jak długo trzeba czekać na efekty związane z pozycjonowaniem Sellfy?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ czas oczekiwania na efekty związane z pozycjonowaniem Sellfy zależy od wielu czynników. Niektóre z nich to m.in. konkurencyjność branży, ilość i jakość treści tworzonych przez branżowych rywali oraz sprawność pozysyskiwania linków. Biorąc pod uwagę obecne standardy, możemy stwierdzić, że czas oczekiwania na efekty (np. w postaci dodatkowej konwersji) wiąże się z minimum sześcioma miesiącami skrupulatnych działań specjalistów.

Na czym polega pozycjonowanie Sellfy?

Pozycjonowanie Sellfy to bardzo zaawansowany proces, który obejmuje m.in. przeprowadzenie audytu SEO, zaplanowanie i wdrożenie strategii pozycjonerskiej oraz działania optymalizacyjne (np. optymalizacja treści, optymalizacja techniczna). To również rozwiązanie obejmujące link building.

Pozycjonowanie Sellfy czy Google Ads?

Pozycjonowanie Sellfy powinno być fundamentalnym elementem promocji Twojej firmy w Internecie. Dopiero, gdy będziesz inwestował w regularne działania SEO, możesz wybrać Google Ads – jako dodatek. Dzięki temu jeszcze bardziej zmaksymalizujesz sprzedaż i staniesz się widoczny na zdecydowanie więcej fraz kluczowych. W razie pytań, zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Jesteśmy ekspertami od marketingu w wyszukiwarkach. Obsługujemy sklepy internetowe z każdej branży. Zaufaj nam i zwiększ zyski w swojej firmie!

Porozmawiajmy

Powiedz nam czego potrzebujesz

Kontakt