seo dla e-commerce
Pozycjonowanie RedCart
Kompleksowy marketing internetowy dla Twojego
sklepu e-commerce opartego na CMS RedCart. W jednym miejscu.
Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.

Jeżeli chcesz poprawić konwersję w swoim sklepie internetowym bazującym na platformie RedCart, skorzystaj z profesjonalnych usług pozycjonerskich. To bardzo skuteczny kanał dotarcia do stałych i zdecydowanych klientów. Reklamą w Internecie zajmujemy się od wielu lat. Możemy Ci pomóc. Wystarczy, że napiszesz do nas maila lub zadzwonisz. W razie pytań pozostajemy dyspozycyjni. Zachęcamy do podjęcia współpracy.
Na czym polega pozycjonowanie RedCart? – 5 najważniejszych składowych
Pozycjonowanie RedCart jest relatywnie zaawansowanym procesem. Wdrażaniem niezbędnych działań optymalizacyjnych zajmują się przede wszystkim specjaliści ds. SEO, web developerzy i content marketerzy. To właśnie oni dbają o poprawę wartości pozycjonerskiej Twojego sklepu internetowego zgodnie z najnowszymi standardami wyszukiwarek.
Aby osiągnąć najwyższe pozycje w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania zwracamy uwagę na 5 składowych, którymi są m.in.:
- przeprowadzenie audytu SEO,
- opracowanie strategii pozycjonerskiej,
- wdrożenie poprawek związanych z technicznym SEO,
- optymalizacja treści,
- link building.
Poniżej przedstawiamy szczegóły.
Przeprowadzenie audytu SEO
Pierwszym aspektem, który jest niezwykle ważny przed rozpoczęciem pozycjonowania RedCart jest audyt SEO. Dzięki profesjonalnym pracom audytorskim zweryfikujemy mocne i słabe strony Twojej witryny. W konsekwencji będziemy mogli wskazać niezbędne elementy do poprawy. Uwzględnimy je oczywiście podczas opracowywania strategii pozycjonerskiej.
Opracowanie strategii pozycjonerskiej
Opracowanie strategii pozycjonerskiej to bez wątpienia najważniejszy element strategiczny pozycjonowania. Dlaczego? Ponieważ właściwie zaplanowana strategia (czyli odpowiednio obrany cel) pozwoli ulokować prawidłowo wszelkie zainwestowane przez Ciebie środki.
Przygotowując strategię SEO:
- analizujemy konkurencję – weryfikujemy wady oraz zalety tzw. branżowych rywali i w razie potrzeby wdrażamy niezbędne zmiany w Twoim sklepie internetowym (do analizy konkurencji wykorzystujemy specjalistyczne narzędzia pozycjonerskie tj. Majestic SEO);
- dobieramy słowa kluczowe – dobranie właściwych słów kluczowych wartościowych dla Twojego sklepu pod kątem sprzedażowym pozwala odpowiednio dopasować grupę docelową (dzięki temu każdy klient, który wejdzie na Twoją stronę dokona prawdopodobnie konkretnego działania wpływającego na konwersję – np. zapisze się do newslettera, kupi produkt lub udostępni treść blogową w social mediach);
- przygotowujemy strategię link buildingu – w zależności od budżetu naszego klienta opracowujemy konkretny plan na linkowanie (właściwie dobieramy portale, na których będziemy umieszczać artykuły sponsorowane i przygotowujemy zaplecza SEO mające na celu dodatkowo wzmocnić wartość wybranego sklepu internetowego.
Warto również wspomnieć, iż pozycjonowanie RedCart „rządzi się swoimi prawami”. Co to oznacza? Że niezbędna jest w tym przypadku strategia contentowa. Za jej pomocą możemy zaplanować częstotliwość tworzenia opisów produktów, opisów kategorii oraz wpisów blogowych, dzięki którym nakłonimy klienta do skorzystania z proponowanej oferty.
Wdrożenie poprawek związanych z technicznym SEO
Wdrażaniem poprawek związanych z technicznym SEO zajmują się web developerzy we współpracy ze specjalistami ds. SEO. To bardzo zaawansowane działania wymagające minimum kilku lat doświadczenia branżowego. W Carted uwagę zwracamy na takie elementy, jak:
- poprawa responsywności sklepu internetowego RedCart – zgodnie z obecnymi standardami oraz statystykami statista.com, możemy jednoznacznie stwierdzić, że dostosowanie strony zarówno do komputerów i laptopów oraz smartfonów, tabletów i smartwatchy jest niezwykle ważne z tego względu, że ponad 50% ruchu w Internecie pochodzi właśnie z urządzeń mobilnych;
- wdrożenie certyfikatu SSL – od 2019 roku protokół HTTPS okazuje się niezbędnym elementem każdego sklepu oraz strony internetowej (wpływa on nie tylko na SEO, ale także na UX, czyli doświadczenia użytkowników, ponieważ obecnie internauci są świadomi, że bezpieczne zakupy online poprzez najpopularniejsze bramki płatności można zrobić wyłącznie, gdy strona posiada aktywny certyfikat SSL);
- optymalizacja kodu źródłowego witryny – poprzez właściwe zoptymalizowanie między innymi kodu HTML i CSS specjaliści z Carted przyspieszają serwisy klientów, co przekłada się na lepsze doświadczenia użytkowników, a w konsekwencji poprawę konwersji zakupowej;
- zmniejszenie rozmiarów obrazków – kolejny element wpływający na wydajność sklepów internetowych RedCart;
- konsolidacja skryptów Java – dzięki konsolidacji skryptów Java poszczególne elementy na Twojej stronie internetowej będą ładowały się zdecydowanie szybciej, co również poskutkuje większym zadowoleniem internautów i prawdopodobnie maksymalizacją konwersji zakupowej;
- dodanie atrybutów ALT do obrazków – za sprawą dodania atrybutów alternatywnych algorytmy dowiedzą się, co dokładnie znajduje się na wybranym obrazku (popularne ALT-y wpływają pozytywnie nie tylko na SEO sklepu internetowego, ale także na UX, ponieważ dzięki nim osoby niedowidzące lub niewidome przy użyciu odpowiedniego programu rozpoznają zawartość obrazka;
- wdrożenie przekierowań do niedziałających podstron produktowych – działanie zwiększające wartość SXO sklepów internetowych bazujących na platformie RedCart (odpowiednie przekierowania poprawiają wrażenia użytkowników, zmniejszając tym samym współczynnik odrzuceń, nazywany inaczej tzw. bounce rate);
- poprawa struktury linków w sklepie internetowym – w taki sposób, żeby były user-friendly, czyli krótkie i jak najbardziej użyteczne (bez zbędnych znaków);
- optymalizacja nawigacji w serwisie – w tym przypadku chodzi głównie o sprawienie serwisu bardziej użytecznym (żeby użytkownik „nie błądził” po sklepie, a w szybki sposób znalazł to, czego potrzebuje).

Niezwykle istotnym elementem, na który zwracamy uwagę w Carted jest optymalizacja ścieżki zakupowej. Proces ten wymaga sporego zaangażowania i umiejętności, natomiast ułatwia zwiększenie konwersji zakupowej poprzez doprowadzenie użytkownika prosto w celu zakupu produktu lub dokonania działania odpowiadającego za konwersję. Dzięki optymalizacji ścieżki zakupowej internauta po wejściu na stronę jest kierowany od „A” do „Z”, bez wchodzenia w zakładki, które rozpraszają jego uwagę.
Optymalizacja treści
Optymalizacją treści zajmują się przede wszystkim content marketerzy we współpracy z copywriterami i ewentualnie specjalistami ds. SEO. Kluczowe działania nad którymi pracujemy w przypadku sklepów internetowych RedCart to m.in.:
- poprawa merytoryki treści – content na stronie powinien być napisany logicznie, z uwagą na merytoryczne aspekty;
- rozbudowanie contentu o dodatkowe treści – w tym przypadku ważna jest nie tylko objętość dostosowana do obecnych norm, ale także rozbudowanie tekstów o grafiki stockowe, filmiki instruktażowe oraz praktyczne screenshoty czy też infografiki;
- wzmocnienie profilu linków wewnętrznych do zewnętrznych – dbamy o to, aby linki umieszczane w treściach wpisów blogowych, w opisach produktów oraz kategorii były prawidłowo rozłożone (linków wewnętrznych, kierujących do pozostałych podstron ze strony klienta nie powinno być więcej, niż odnośników do wartościowych źródeł potwierdzających daną tezę);
- weryfikacja duplikacji treści – optymalizując treści sprawdzamy dodatkowo, czy na stronie nie ma zduplikowanego contentu;
- ogólna poprawa treści – oprócz rekonstrukcji contentu pod względem merytorycznym i objętościowym poprawiamy w nim błędy składniowe, ortograficzne, fleksyjne oraz interpunkcyjne (stosujemy do tego zaawansowane narzędzia copywriterskie typu Languagetool.org).
Optymalizacja treści obejmuje także nasycenie contentu właściwymi frazami kluczowymi, które są wartościowe dla Twojego sklepu internetowego pod kątem sprzedażowym. Stosujemy zarówno ogólne frazy kluczowe (np. złoty naszyjnik), ale także wyrażenia z długiego ogona (np. złoty naszyjnik damski próba 585). Przynosi to w przyszłości satysfakcjonujące rezultaty, ponieważ frazy ogólne pozwalają klientowi zapoznać się z danym tematem i ewentualnie zakupić produkt, natomiast frazy z długiego ogona przyciągają wyłącznie zdecydowanych klientów, którzy z dużym prawdopodobieństwem zakupią dany produkt.
Link building
Link building to jedna z trzech najważniejszych składowych optymalizacji stron pod kątem SEO. Budowanie profilu linków nadal jest kluczowe. W Carted wszystkie działania związane z pozyskiwaniem linków zewnętrznych robimy naturalnie, bez „naginania” zasad – zgodnie z White Hat SEO (legalnymi praktykami pozycjonowania).
Biorąc pod uwagę obecne standardy, najpopularniejszymi sposobami na pozyskiwanie wartościowych linków, które ułatwiają pozycjonowanie RedCart, są m.in.:
- publikacje artykułów sponsorowanych na branżowych portalach – częstotliwość tego procesu zależy od budżetu przeznaczonego przez klienta na pozycjonowanie (w przypadku sklepów internetowych e-commerce staramy się publikować wpisy gościnne od 1 do 4 razy w miesiącu);
- tworzenie viralowych treści blogowych – starannie wyselekcjonowani specjaliści od contentu kreują przyciągające uwagę odbiorców treści blogowe, które w przyszłości mają spowodować, że każdy w branży będzie mówił o Twojej firmie);
- linkowanie z katalogów SEO – pomimo tego, że sposób ten „wychodzi z mody”, w Carted szukamy wartościowych katalogów SEO wpływających na dywersyfikację profilu linków Twojej strony;
- linkowanie na stronach partnerów biznesowych – jeżeli podjąłeś współpracę z klientem i możecie wspólnie podlinkować swoje serwisy, będzie to doskonałe rozwiązanie do minimalnego „podkręcenia” profilu linków;
- relinkowanie – w Carted wykorzystujemy relinkowanie, aby dowiedzieć się, do jakich źródeł linkuje konkurencja (stosujemy do tego różnorodne narzędzia analityczne – jednym z nich jest przykładowo Majestic SEO).
Według ahrefs.com przeciętny koszt zakupu backlinka (czyli linku zwrotnego) wynosi 361 dolarów w Stanach Zjednoczonych. W Polsce za dobry link dofollow zapłacimy ok. 200-400 zł. To powoduje, że linkowanie uznawane jest za najdroższy (natomiast bardzo skuteczny) element optymalizacji stron i sklepów internetowych pod kątem SEO.

Pozycjonowanie RedCart – dlaczego warto zainwestować w profesjonalną optymalizację sklepów internetowych pod kątem SEO?
Pozycjonowanie RedCart zwiększa przede wszystkim ruch w witrynie, pozwala uzyskać stabilny ruch na stronie (ze względów targetowania szczegółowego za pomocą właściwych słów kluczowych), a dodatkowo jest prostym sposobem na zbudowanie świadomości marki. Są to jednak cele poboczne, ponieważ głównym celem okazuje się poprawa konwersji w Twoim sklepie internetowym, np. w postaci:
- zakupu produktu,
- odwiedzenia strony produktowej,
- udostępnienia treści w mediach społecznościowych,
- zapisania się do newslettera,
- wypełnienia formularza kontaktowego.
SEO jest kilkukrotnie bardziej skutecznie niż tradycyjny marketing – według webfx.com sfinalizowanie transakcji dzięki pozycjonowaniu jest w tym przypadku o 6% większe (czyli aż 8-krotnie).
Pozycjonowanie RedCart – zalety
Zalety pozycjonowania RedCart:
- zwiększenie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania,
- zbudowanie zaufania do marki,
- niskie koszty długoterminowe związane z pozycjonowaniem,
- możliwość zmierzenia efektów za pomocą narzędzi analitycznych,
- większy zwrot z inwestycji niż w przypadku innych kanałów marketingowych,
- możliwość wykreowania przewagi konkurencyjnej,
- poprawa konwersji zakupowej.
Czy pozycjonowanie RedCart ma jeszcze jakieś zalety? Oczywiście! SEO wiąże się także z długofalowymi efektami. W praktyce oznacza to, że nawet po zakończeniu współpracy z agencją marketingową będziesz odnotowywał ruch w witrynie i ewentualne konwersje.
Pozycjonowanie RedCart – wady
Wady pozycjonowania RedCart:
- efektów nie można zagwarantować – specjaliści mogą przewidzieć rezultaty, natomiast finalny czas oczekiwania na konkretne efekty jest uzależniony m.in. od działań konkurencji oraz aktualizacji Google;
- brak widocznych rezultatów na samym początku – korzyści wiążące się z pozycjonowaniem RedCart odnotujesz po mniej więcej 3-4 miesiącach (dlatego powinieneś wykazać się cierpliwością i nie rezygnować z usługi SEO po kilku miesiącach);
- koszty SEO są relatywnie wysokie – a dodatkowo oferta specjalistów, którzy „znają się na rzeczy” jest mocno okrojona.
Pozycjonowanie sklepów RedCart powinno być również wykonane zgodnie z aktualnymi standardami SEO. W przeciwnym wypadku musisz liczyć się z karą od Google (np. w postaci obniżenia pozycji na poszczególne słowa kluczowe) za nieuczciwe praktyki pozycjonowania nazywane inaczej Black Hat SEO. Nie martw się jednak – współpracując z profesjonalną agencją marketingową ryzykujesz wyłącznie zyskami rozłożonymi w czasie. Kary za Black Hat SEO mają miejsce wyłącznie, gdy optymalizacją zajmują się osoby niedoświadczone.
Pozycjonowanie RedCart – jak wybrać dobrą agencję SEO?
Wybierając agencję SEO zwróć uwagę na kilka istotnych aspektów, m.in.:
- referencje na temat danego przedsiębiorstwa,
- kompleksowość oferty,
- cennik.
Poniżej przedstawiamy szczegóły.
Referencje na temat danego przedsiębiorstwa
Czy każda dobra agencja marketingowa ma przynajmniej kilkaset opinii w Google? Nie. Referencje w Mapach Google są pewnym wyznacznikiem, natomiast mogą one być „naciągane”, czyli pisane sztucznie (np. przez pracowników lub znajomych właściciela).
Uważamy natomiast, że profesjonalna agencja SEO powinna wyróżniać się renomą w branży. Aby sprawdzić, czy dany podmiot jest ceniony w środowisku, najlepiej zadać pytanie na tematycznych forach internetowych lub branżowych grupach Facebookowych (np. SEO/SEM Polska). Przed napisaniem posta, sprawdź za pomocą tzw. lupki, czy dany wątek nie był już wcześniej poruszany.

Kompleksowość oferty
Największą renomą cieszą się zazwyczaj agencje 360, czyli przedsiębiorstwa zajmujące się nie tylko SEO, ale także SEM oraz reklamą zewnętrzną (offline). Od każdej reguły jest pewien wyjątek, dlatego w przypadku pozycjonowania RedCart i optymalizacji sklepów bazujących na podobnych platformach rekomendujemy wybrać wysoce wyspecjalizowany podmiot w jednej dziedzinie (np. wyłącznie w pozycjonowaniu sklepów internetowych). Dzięki temu zdecydujesz się na fachowców, a nie „ludzi od wszystkiego”.
Cennik
Zaskakująco niskie ceny za pozycjonowanie RedCart? Raczej odradzamy korzystać z usług agencji marketingowych, które „optymalizują sklepy internetowe” za mniej niż 1 000 zł netto miesięcznie. Wynika to z prostego powodu – nakłady tzw. roboczogodzin związane z pracą web developerów, specjalistów ds. SEO, copywriterów oraz content marketerów powinny wynosić minimum 10-20 godzin miesięcznie.
SEO obejmuje również link building – w tym przypadku po stronie agencji jest wykupienie miejsca na artykuł sponsorowany (koszt w granicach 300-400 zł) oraz napisanie takiej treści i poświęcenie czasu na wyszukanie dodatkowych źródeł umożliwiających dywersyfikację profilu linków w przyszłości.
Pozycjonowanie RedCart – ile kosztuje optymalizacja sklepu www pod kątem SEO?
Z naszego doświadczenia wynika, że średni budżet na SEO powinien wynosić w granicach ok. 2 500 zł netto miesięcznie. Dotyczy to szczególnie e-commerce ze średnio konkurencyjnej branż dysponujących około setką produktów. Warto natomiast wiedzieć, że finalny koszt SEO ustalany jest indywidualnie.
Biorąc pod uwagę statystyki backlinko.com możemy śmiało stwierdzić, że małe biznesy w Stanach Zjednoczonych wydają na pozycjonowanie 500 dolarów miesięcznie. Chodzi oczywiście o lokalne działalności bez większej konkurencji.
Pozycjonowanie RedCart – jak długo trzeba czekać na efekty?
Pozycjonowanie RedCart pozwoli uzyskać pierwsze rezultaty już po kilku miesiącach od wdrożenia strategii pozycjonerskiej. Wówczas zauważysz większy ruch w witrynie, co przełoży się na pozyskanie dodatkowych klientów, a w konsekwencji popularyzację Twojej oferty.
Mniej więcej po 6-18 miesiącach odnotujesz znacząco wyższy współczynnik konwersji. Jest to również okres, w którym pozycjonowanie zacznie się zwracać. Im dłużej współpracujesz z agencją marketingową, tym większe zyski odnotujesz.
Naszych klientów „uczulamy” natomiast, że podawany czas oczekiwania na efekty jest orientacyjny, ponieważ zależy to od m.in.:
- działań konkurencji,
- specyfiki Twojej branży,
- aktualnego stanu optymalizacji sklepu pod kątem SEO,
- obecnie zajmowanych pozycji w rankingu,
- historii kar Twojej domeny.
Istotne jest również targetowanie pozycjonowania RedCart. Jeżeli decydujesz się na tzw. lokalne działania SEO, efekty zauważysz zdecydowanie szybciej, niż w przypadku ogólnopolskiego czy też międzynarodowego procesu pozycjonerskiego.
Pozycjonowanie RedCart – skorzystaj z oferty Carted już dziś!

Pozycjonowanie RedCart pozwala skutecznie zmaksymalizować konwersję zakupową. Dzięki inwestycji w profesjonalne działania SEO wykreujesz rozpoznawalność swojej marki, zbudujesz zaufanie wśród konsumentów oraz więź na linii przedsiębiorstwo → konsument skutkującą dodatkowymi zyskami.
Warto również wspomnieć, iż za pomocą pozycjonowania można w relatywnie krótkim czasie (6-18 miesięcy) wyprzedzić tzw. branżowych gigantów. To przecież takie proste. Wystarczy, że powierzysz swój sklep internetowy na platformie RedCart w ręce specjalistów.
Wypromujemy Twoją firmę w Internecie. Zaufały nam setki klientów. Jesteśmy specjalistami w jednej dziedzinie, dlatego współpraca z nami przebiegnie profesjonalnie, fachowo, sprawnie i bezproblemowo – na przejrzystych umowach, bez żadnych „kruczków”. Wchodzisz w to? My dajemy „zielone światło” i czekamy na Twój ruch. Skontaktuj się z nami już dziś. Zrób krok w kierunku zwiększenia zysków swojego e-commerce!
często zadawane pytania
Dlaczego pozycjonowanie RedCart jest aż tak popularne?
Pozycjonowanie RedCart to szansa dla wszystkich przedsiębiorców prowadzących sklep internetowy na tej platformie. Dzięki właściwie wdrożonej strategii SEO pozyskasz nowych klientów, przekonasz do swojej oferty osoby, które w przeszłości z niej korzystały, a dodatkowo zbudujesz zaufanie i wykreujesz wizerunek eksperta.
Jakie są elementy składowe pozycjonowania RedCart?
Pozycjonowanie RedCart polega na optymalizacji on-site (wewnątrz witryny) oraz off-site (poza serwisem). W skład SEO on-site wchodzą m.in. optymalizacja techniczna oraz optymalizacja treści, natomiast off-site SEO bazuje przede wszystkim na link buildingu.
Czy pozycjonowanie RedCart na własną rękę jest możliwe?
Pozycjonowanie RedCart na własną rękę jest możliwe. Pytanie to natomiast powinno brzmieć następująco: „Czy pozycjonowanie na własną rękę przyniesie satysfakcjonujące rezultaty?”. Niestety w tym przypadku szanse są niewielkie – szczególnie, jeśli za optymalizację bierze się osoba zupełnie niezwiązana z branżą SEO. Oprócz tego, że efektów z takich działań raczej nie będzie, to pozycjonując na własną rękę, możesz się dodatkowo narazić na karę od Google (np. w postaci filtra obniżającego pozycję Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania na poszczególne słowa kluczowe).
Jaka jest cena za pozycjonowanie RedCart?
Ceny za pozycjonowanie RedCart są różne i zazwyczaj ustalane indywidualnie. W naszej agencji marketingowej możesz rozpocząć współpracę od 1 500 zł netto miesięcznie. Finalna kwota zależy od m.in. specyfiki Twojej branży, jej konkurencyjności od aktualnego stanu optymalizacji domeny.
Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania RedCart?
Pierwsze efekty pozycjonowania RedCart pojawią się prawdopodobnie po kilku miesiącach. Wówczas zauważysz większy ruch w witrynie. Jeżeli natomiast zależy Ci na poprawie konwersji zakupowej – cały proces może potrwać nawet 6-18 miesięcy. Po tym czasie pozycjonowanie zacznie się zwracać.
Pozycjonujemy też sklepy internetowe oparte na technologiach jak:
- Pozycjonowanie OpenCart
- Pozycjonowanie Shopify
- Pozycjonowanie Squarespace Commerce
- Pozycjonowanie WIX
- Pozycjonowanie WooCommerce
- Pozycjonwowanie RedCart
- Pozycjonowanie X-Cart
- Pozycjonowanie Zyro
- Pozycjonowanie Ecwid
- Pozycjonowanie Sellfy
- Pozycjonowanie Shopbase
- Pozycjonowanie Sky-Shop
- Pozycjonowanie Idosell Shop
- Pozycjonowanie Shoplo