fbpx

seo dla e-commerce

Pozycjonowanie IdoSell Shop

Kompleksowy marketing internetowy dla Twojego
sklepu e-commerce opartego o CMS IdoSell Shop. W jednym miejscu.

Poznaj nas bliżej

Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.

Pozycjonownie sklepów idosell

Pozycjonowanie IdoSell jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, którym zależy na maksymalizacji budżetu operacyjnego swojego przedsiębiorstwa. Dzięki SEO na tej platformie zwiększysz wizerunek marki, poprawisz jej rozpoznawalność w Internecie, wypracujesz przewagę konkurencyjną i zdobędziesz nowych klientów. Optymalizacja sklepów pod kątem wyszukiwarek to relatywnie zaawansowany proces, natomiast współpracując z renomowanymi ekspertami, będziesz na pewno zadowolony z efektów.

Pozycjonowanie IdoSell Shop to zaawansowane działania optymalizacyjne mające na celu poprawić wartość Twojej strony z punktu widzenia robotów Google (tzw. crawlerów, pająków lub spiderów indeksujących). Proces ten jest możliwy za sprawą wdrożenia właściwych działań on-site (wewnątrz witryny) oraz off-site (poza serwisem).

Na czym polega pozycjonowanie IdoSell Shop?

Pozycjonowanie IdoSell Shop polega na konsekwentnym wdrażaniu zmian optymalizacyjnych na stronie (on-site SEO) oraz poza nią (off-site SEO).

On-site SEO

W skład on-site SEO wchodzą m.in.:

  • audyt SEO,
  • optymalizacja treści,
  • optymalizacja techniczna.

Poniżej przedstawiamy szczegóły.

Audyt SEO

Audyt SEO to pierwsza czynność, którą wykonujemy, zanim rozpoczniemy pozycjonowanie sklepów internetowych IdoSell (dawniej IAI). Dlaczego? Ponieważ za sprawą profesjonalnej analizy Twojego serwisu jesteśmy w stanie wskazać najważniejsze wady i zalety, na podstawie których określimy elementy niezbędne do poprawy. Będzie to również pomocne w planowaniu przyszłych działań optymalizacyjnych.

Pragniemy również przypomnieć, że audyt SEO należy wykonywać regularnie – nie tylko na początku współpracy, ale także w trakcie jej trwania i przed ewentualnym zakończeniem umowy związanej z pozycjonowaniem IdoSell.

Audyt SEO

Optymalizacja treści

Po przeprowadzeniu kompleksowego audytu SEO oraz zaplanowaniu działań, rozpoczynamy pełnoprawną optymalizację Twojego sklepu internetowego IdoSell. W tym celu:

  • rozbudowujemy treści o dodatkowe grafiki, objętość oraz wideo;
  • urozmaicamy content wizualnie, w taki sposób, aby zawierał wypunktowania i tabelki;
  • sprawdzamy treści pod względem merytorycznym;
  • weryfikujemy i ewentualnie eliminujemy zduplikowane treści;
  • wzmacniamy linkowanie wewnętrzne.

Zwracamy również szczególną uwagę na nasycenie treści właściwymi słowami kluczowymi, które są wartościowe dla Twojego biznesu pod kątem sprzedażowym. Ważne okazują się nie tylko frazy ogólne (jedno- lub dwuwyrazowe), ale również wyrażenia z długiego ogona, czyli long tail SEO keywords) bazujące na minimum 3-4 wyrazach.

Dzięki temu jesteśmy w stanie pozyskać do Twojego sklepu internetowego wyłącznie stałych i zdecydowanych klientów, a dodatkowo podwyższyć współczynnik CTR o 3-5%. W jaki sposób? Otóż dodanie wyszukiwań z długiego ogona do strategii SEO powoduje, że współczynnik współczynnik klikalności jest wyższy nawet do 5% (źródło: smartinsights.com).

Optymalizacja techniczna

Optymalizacja techniczna to bardzo ważny element pracy nad Twoją stroną internetową. Za sprawą odpowiedniego wdrożenia elementów technicznych sklep, którego jesteś właścicielem będzie m.in.:

  • interaktywny,
  • responsywny,
  • intuicyjny,
  • wydajny.

A w konsekwencji cały projekt zostanie dostosowany nie tylko pod kątem SEO (ang. Search Engine Optimization), ale również zgodnie z zasadami UX (ang. User Experience), co daje kompleksową optymalizację SXO (ang. Search Experience Optimization).

Aby osiągnąć wysoki poziom interaktywności, responsywności, intuicyjności oraz wydajności serwisu dokonujemy wielu zmian optymalizacyjnych, m.in.:

Optymalizacja techniczna
  • wdrażamy protokół HTTPS – czyli SSL pozwalający zabezpieczyć Twój sklep internetowy IdoSell (dawniej IAI) przed atakami hackerskimi (zapewnia to również bezpieczeństwo użytkownikom);
  • minimalizujemy i konsolidujemy skrypty Java oraz pliki stylów – aby sklep internetowy działał szybciej;
  • optymalizujemy kod źródłowy serwisu – ten element również wpływa na wydajność Twojego serwisu;
  • optymalizujemy strukturę linków na stronie – w taki sposób, żeby były user-friendly i miały zawarte odpowiednie słowa kluczowe (według badań backlinko.com adresy URL z zawartym słowem kluczowym wyróżniają się o 45% wyższym CTR);
  • implementujemy odpowiednie przekierowania – aby poprawić doświadczenia użytkowników, którzy po wejściu na stronę internetową są przekierowywani na odpowiednią podstronę.

Warto również wspomnieć, iż specjaliści Carted dbają o prawidłową optymalizację ścieżki konwersji. Dzięki temu każdy klient, który odwiedza Twój sklep internetowy jest w stanie dotrzeć na odpowiednią podstronę w krótką chwilę, ponieważ nie rozpraszają go zbędne funkcjonalności.

Off-site SEO

W skład off-site SEO wchodzą m.in.:

  • link building,
  • content marketing.

Poniżej przedstawiamy szczegóły.

Link building

Link building to działania polegające na wzmocnieniu profilu linków Twojego sklepu internetowego IdoSell (dawniej IAI). Linki pozyskujemy z różnych źródeł, starając się je jak najbardziej dywersyfikować. Spośród najpopularniejszych sposobów na link building możemy wymienić m.in.:

  • wymianę wpisów gościnnych,
  • korzystanie z płatnych ogólnopolskich portali,
  • tworzenie viralowych treści,
  • umieszczanie komentarzy z linkiem na forach,
  • udzielanie merytorycznych wypowiedzi do branżowej prasy,
  • wykorzystywanie zaplecz pozycjonerskich,
  • korzystanie z lokalnych list firm.

W Carted decydujemy się również na tzw. relinkowanie. To bardzo skuteczny proces pozyskiwania linków umożliwiający zdobycie odnośników, które ma konkurencja. Wystarczy w tym przypadku skorzystać z narzędzia Majestic SEO i przeanalizować profil linków wybranych firm z branży, których nie możemy „prześcignąć” w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania (tzw. SERP-ach, z ang. Search Engine Results Page).

Content marketing

Spośród działań off-site SEO warto wymienić również content marketing. Są to wszystkie aspekty obejmujące publikowanie wartościowych treści. Chodzi o content tj.:

  • artykuły sponsorowane,
  • podcasty,
  • filmy,
  • blogi,
  • e-booki,
  • informacje prasowe,
  • wpisy w mediach społecznościowych,
  • i wiele więcej.
content marketing

Dzięki temu autorytet naszego serwisu może regularnie wzrastać. Wystarczy, że w opisie danej publikacji dodamy link do wybranego sklepu internetowego IdoSell. Tego typu działania wzmacniają również wizerunek Twojej marki w Internecie, a dodatkowo budują zaufanie wśród konsumentów.

Pozycjonowanie IdoSell Shop – zalety i wady

Pozycjonowanie IdoSell Shop wyróżnia się licznymi zaletami i wadami. Pamiętajmy natomiast, że optymalizacja sklepów pod kątem wyszukiwarek ma zdecydowanie więcej korzyści, niż mankamentów, natomiast o nich również wspomnimy.

Pozycjonowanie IdoSell Shop – zalety

Zalety inwestycji w pozycjonowanie IdoSell Shop:

  • Wzrost widoczności sklepu w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania – odnotowanie wzrostu widoczności jest możliwe za sprawą konsekwentnych, długoterminowych działań SEO. Dzięki temu zwiększamy szanse na to, że potencjalni klienci odnajdą Twój serwis w Google, Bing, Yahoo, Yandex lub DuckDuckGo. W tym przypadku bardzo ważne jest, aby dany sklep internetowy był widoczny na jak najwięcej wartościowych fraz kluczowych.
  • Budowa zaufania do brandu – im wyżej znajdujesz się w organicznych wynikach wyszukiwania, tym większym zaufaniem darzą Cię konsumenci. Traktują Twój sklep internetowy jako tzw. branżowego lidera, co w konsekwencji daje bardzo duże szanse na to, że liczba konwersji w Twojej witrynie ulegnie zdecydowanej poprawie.
  • Wypracowanie przewagi konkurencyjnej – w ciągu 3-8 miesięcy od rozpoczęcia wstępnych działań związanych z pozycjonowaniem IdoSell Shop jesteś w stanie stać się branżowym liderem. Dzięki temu klienci będą widzieć Twój serwis w ścisłej czołówce, co również poskutkuje wyższymi zyskami w perspektywie długofalowej.
  • Długotrwałe rezultaty optymalizacji SEO – decydując się na pozycjonowanie IdoSell Shop możesz liczyć się z długoterminowymi zyskami. Będą one widoczne nie tylko podczas trwania współpracy, ale również w momencie jej zakończenia i kilka lub kilkanaście miesięcy po jej zakończeniu. Dla porównania kampanie Google Ads ucinają całkowicie zasięgi, w momencie zastopowania reklamy.
  • Niskie koszty długoterminowe – pozycjonowanie IdoSell Shop wiąże się z bardzo niskimi kosztami, jeżeli chodzi o długoterminową perspektywę. Klienci Carted wydają najwięcej funduszy w pierwszych 3-6 miesiącach. Później inwestują tyle samo, natomiast odnotowują ogromny zwrot z inwestycji przekładający się na niższe koszty długoterminowe.
  • Możliwość zmierzenia efektów – decydując się na pozycjonowanie IAI Shop wybierasz mierzalność rezultatów. Wystarczy, że wejdziesz w Google Analytics 4 w opcję „Zdarzenia” lub „Konwersje”. Jeżeli narzędzie zostało poprawnie skonfigurowane, będziesz mógł w łatwy sposób zweryfikować konwersje. To nie wszystko, bowiem możesz także przeanalizować, jakiego typu użytkownicy wchodzili na Twój serwis (np. wiek, zainteresowania, płeć), na jakich podstronach spędzali najwięcej czasu i gdzie występował najwyższy współczynnik odrzuceń (tzw. bounce rate). Nie musisz robić tego samodzielnie. Specjaliści Carted będą wysyłali Ci comiesięczne raporty, w których udokumentują najważniejsze kwestie.
  • Poznanie oczekiwań klientów – jeżeli zrozumiesz, jakich fraz poszukują użytkownicy, będziesz podążał zgodnie z aktualnymi trendami, co może skutkować trafniejszym dostosowaniem oferty w przyszłości.

Pozycjonowanie IdoSell Shop wyróżnia się praktycznie samymi zaletami. Należy jednak zwrócić uwagę na wady tego rozwiązania – dzięki temu podejmiesz właściwą i świadomą decyzję zakupową.

Pozycjonowanie IdoSell Shop – wady

Wady inwestycji w pozycjonowanie IdoSell Shop:

  • Pozycjonowanie wymaga czasu – efektów związanych z optymalizacją stron nie da się osiągnąć w jeden miesiąc. Aby zauważyć rzeczywiste rezultaty, wymagane jest minimum 3-8 miesięcy. Wówczas ruch w Twojej witrynie zdecydowanie się zwiększy, co poskutkuje wyższą sprzedażą w perspektywie długofalowej. Są to oczywiście wyłącznie przewidywania, ponieważ wiele zależy od specyfiki Twojej branży, rodzaju pozycjonowanych fraz kluczowych oraz budżetu, jaki przeznaczysz na działania optymalizacyjne.
  • Rezultaty nie mogą zostać zagwarantowane – najlepsi specjaliści potrafią przewidzieć rezultaty związane z optymalizacją SEO w 99%, natomiast w tym przypadku nie da się uzyskać gwarancji. Jest to minus, natomiast zalety pozycjonowania zdecydowanie rekompensują tę sytuację możliwością uzyskania zwrotu z inwestycji w ciągu kolejnych kilku lub kilkunastu miesięcy.
  • Koszty pozycjonowania IAI Shop są relatywnie wysokie – pozycjonowanie IAI Shop jest skuteczne wyłącznie z firmami, które cenią się raczej wysoko. W konsekwencji minimalny budżet na SEO to 1 000 zł netto miesięcznie. Należy jednak pamiętać, że bez względu na początkową inwestycję, możesz liczyć w przyszłości na ogromny zwrot z inwestycji przekraczający wszelkie Twoje oczekiwania.

Kolejną (i zarazem ostatnią) wadą pozycjonowania IdoSell Shop są bany lub filtry nakładane przez Google za nieumiejętną optymalizację. W żadnym wypadku nie dotyczy to profesjonalnych agencji SEO, które znają się tym procesie i dysponują wieloletnim doświadczeniem.

W momencie, gdy mówimy o banach i filtrach chodzi nam przede wszystkim o osoby, które próbują pozycjonować swój sklep internetowy bez żadnego doświadczenia. Przypominamy, że tego typu sytuacje są wysoce ryzykowne i po prostu nie polecamy pozycjonować na własną rękę.

Pozycjonowanie IdoSell Shop – w jakich branżach sprawdzi się najlepiej?

Pozycjonowanie sklepów internetowych IdoSell Shop jest istotnym elementem ich prowadzenia i dotyczy praktycznie każdej branży. Niemniej jednak istnieją pewne dziedziny, w których optymalizacja SEO jest szczególnie ważna, m.in.:

  • odzież i moda – męska, damska, dziecięca, bielizna, obuwie;
  • elektronika – AGD i RTV, telefony komórkowe, laptopy, sprzęt fotograficzny;
  • meble i wyposażenie wnętrz – meble do salonu, jadalni, kuchni, sypialni, biura;
  • kosmetyki i chemia gospodarcza – kosmetyki pielęgnacyjne, kolorowe, perfumy, artykuły do higieny osobistej, środki czystości;
  • spożywcza – żywność, napoje, suplementy diety, wina i inne alkohole;
  • motoryzacyjna – części samochodowe, akcesoria, opony, oleje kosmetyki samochodowe;
  • sportowa i rekreacyjna – sprzęt sportowy, odzież, obuwie, akcesoria, rowery;
  • biżuteria i zegarki – biżuteria codzienna, zegarki damskie, męskie, pierścionki zaręczynowe.
idosell - jakie branże?

W każdej z powyższych branż popyt na poszczególne produkty jest bardzo wysoki, dlatego osiągnięcie najwyższych miejsc w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania okazuje się ponadprzeciętnie opłacalne. Specjaliści Carted celują zawsze w TOP 5, ponieważ według blog.hubspot.com aż 68% kliknięć w wynikach wyszukiwania Google dotyczy pierwszych pięciu pozycji.

Ile kosztuje pozycjonowanie IdoSell Shop?

Pozycjonowanie IdoSell Shop to minimalny koszt rzędu 1 000 zł netto miesięcznie. Należy natomiast wziąć pod uwagę fakt, iż tysiąc złotych to najniższa cena obejmująca wyłącznie najmniej konkurencyjne branże. Dla sklepów internetowych e-commerce działających w branży odzieżowej, sportowej i rekreacyjnej medycznej zalecamy inwestycję rzędu 2 500 zł netto miesięcznie. Często natomiast niezbędna okazuje się inwestycja powyżej 3 000 zł.

Wszelkie wyceny, które możesz dostrzec na stronach internetowych agencji marketingowych są jedynie szacunkowe. Wiele zależy od m.in.:

  • konkurencyjności Twojej branży – im wyższa konkurencyjność, tym więcej musisz zapłacić;
  • rodzaju pozycjonowanych fraz kluczowych – optymalizacja strony wyłącznie na frazy ogólne (jedno- lub dwuwyrazowe) będzie zdecydowanie droższa niż bazowanie na wyrażeniach z długiego ogona (long tail SEO), które składają się zazwyczaj z 3-4 wyrazów;
  • obecnej optymalizacji Twojego sklepu internetowego – jeżeli sklep WWW, którym dysponujesz jest prawidłowo zoptymalizowany, prace początkowe mogą okazać się zdecydowanie tańsze, co wpłynie na niższy koszt całkowity SEO (np. w perspektywie 2-3 lat).

Warto również wspomnieć, iż ceny za pozycjonowanie IdoSell Shop (dawniej IAI) mogą być także zdecydowanie wyższe niż 3 500 zł netto miesięcznie. To zależy od tego, jak szybko chcesz uzyskać efekty, a także ile produktów jest dostępnych w Twojej ofercie.

Pozycjonowanie IdoSell Shop – jak długo trzeba czekać na efekty?

Na to pytanie nie można jednoznacznie odpowiedzieć – tak samo, jak w przypadku kosztu pozycjonowania. Wiele zależy od m.in.:

  • rodzaju pozycjonowanych fraz kluczowych – jeżeli wybrałeś mniej konkurencyjne wyrażenia, efekty w postaci wyższych pozycji w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania pojawią się zdecydowanie szybciej, niż jakbyśmy pozycjonowali wyłącznie frazy ogólne, które cechuje wyższa konkurencyjność;
  • stopnia optymalizacji SXO serwisu – jeżeli Twój sklep internetowy był już wcześniej optymalizowany, specjaliści będą mieli mniej pracy na samym początku, co poskutkuje szybszymi rezultatami;
  • budżetu – im więcej zapłacisz za pozycjonowanie, tym więcej roboczogodzin będziemy mogli poświęcić, aby zwiększyć autorytet Twojego serwisu z punktu widzenia robotów Google.

Istotna jest także historia Twojej domeny pod kątem filtrów, ograniczeń i banów. Jeżeli w przeszłości Google Cię nałożyło na Twój sklep internetowy IdoSell karę za niewłaściwe praktyki pozycjonowania, będziemy mieli kilkukrotnie utrudnione zadanie. W tym przypadku trzeba się zastanowić, czy utworzenie nowego sklepu internetowego na nowej domenie nie będzie bardziej opłacalne.

Szacunkowo możemy jednak stwierdzić, że efekty pozycjonowania IdoSell Shop będą widoczne mniej więcej po 3-12 miesiącach od rozpoczęcia działań SEO. Wówczas zauważysz większy ruch w witrynie, co poskutkuje dodatkowymi działaniami powodującymi konwersję, np.:

Idosell - jakie efekty?
  • zakup produktu,
  • odwiedzenie wybranej podstrony produktowej,
  • zapisanie się do newslettera,
  • wypełnienie formularza kontaktowego,
  • obejrzenie wideo,
  • udostępnienie treści w mediach społecznościowych,
  • dodanie produktu do koszyka.

Ponadto pozycjonowanie IdoSell Shop zwraca się zazwyczaj po roku lub dwóch latach współpracy. Wówczas nasi klienci nie muszą już „dokładać” do procesu pozycjonowania, a mogą cieszyć się ponadprzeciętnymi zyskami.

Pozycjonowanie IdoSell Shop – skorzystaj z oferty Carted już dziś!

Po zapoznaniu się z najważniejszymi elementami dot. pozycjonowania prawdopodobnie dostrzegłeś wartość optymalizacji sklepów internetowych pod kątem SEO. Dlatego zachęcamy Cię do inwestycji w ten proces już dziś. Dzięki pozycjonowaniu pozyskasz dodatkowych klientów, zwiększysz rozpoznawalność swojej marki w Internecie, a dodatkowo zmaksymalizujesz liczbę marko- oraz mikro konwersji w witrynie.

Zaufaj specjalistom z agencji marketingowej Carted. Zainwestuj w jeden z najbardziej opłacalnych sposobów reklamy w Internecie. Zaryzykuj osiągnięciem zwrotu z inwestycji już po 3-12 miesiącach od rozpoczęcia współpracy. Jesteśmy liderem na rynku pozycjonowania i chcemy Ci pomóc. Zapisz się na bezpłatną i zupełnie niezobowiązującą konsultację. Zrób krok w kierunku zwiększenia budżetu operacyjnego swojego przedsiębiorstwa. 

często zadawane pytania

Co to jest pozycjonowanie IdoSell Shop?

Pozycjonowanie IdoSell Shop to bardzo zaawansowany proces optymalizacyjny prowadzący do zwiększenia pozycji Twojego sklepu internetowego w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania. Dzięki inwestycji w to rozwiązanie możesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, wypracować przewagę konkurencyjną i zacząć sprzedawać zdecydowanie więcej, niż dotychczas.

Na czym polega pozycjonowanie IdoSell Shop?

Pozycjonowanie IdoSell Shop polega na wdrażaniu kompleksowych działań optymalizacyjnych on-site SEO oraz off-site SEO. W skład optymalizacji wewnątrz serwisu (on-site) wchodzi optymalizacja techniczna, optymalizacja treści, stworzenie strategii SEO oraz profesjonalna analiza audytorska serwisu. Jeżeli mówimy o optymalizacji poza serwisem, należy uwzględnić przede wszystkim link building i content marketing.

Ile kosztuje pozycjonowanie IdoSell Shop?

Pozycjonowanie IdoSell Shop (dawniej IAI Shop) kosztuje w granicach kilku tysięcy złotych netto miesięcznie. Zazwyczaj specjaliści uzasadniają ceny konkurencyjnością branży, specyfiką Twojej działalności oraz stanem optymalizacji danej strony WWW. W Carted możesz wypozycjonować swój serwis za mniej więcej 1 000 – 3 500 zł netto miesięcznie. Podane ceny są oczywiście orientacyjne i mogą się różnić. Aby poznać konkretny cennik, napisz do nas wiadomość lub zadzwoń.

Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania IdoSell Shop?

Efekty pozycjonowania IdoSell Shop mogą być widoczne zarówno po 2-3, jak i 6-12 miesiącach. Zależy to m.in. od budżetu, jaki przeznaczysz na SEO, wstępnego stanu optymalizacji Twojej strony internetowej oraz rodzaju pozycjonowanych fraz kluczowych.

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie IdoSell Shop?

W pozycjonowanie IdoSell Shop warto zainwestować z wielu powodów. Na początku powinniśmy wspomnieć o zwiększeniu rozpoznawalności Twojej marki w Internecie poprzez uzyskanie wysokiego poziomu widoczności w Google oraz innych wyszukiwarkach (np. Bing, Yahoo, Yandex, DuckDuckGo). Warto również pamiętać o tym, że pozycjonowanie pozwala wypracować znaczącą przewagę konkurencyjną i pozyskać wartościowych klientów, co w przyszłości przekłada się na wyższe miejsca w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania.

Kto powinien zainwestować w pozycjonowanie IdoSell Shop?

Inwestycja w pozycjonowanie IdoSell Shop może być korzystna dla przedsiębiorstw, które chcą zwiększyć widoczność swojego biznesu w organicznych wynikach wyszukiwania. Spośród najpopularniejszych branż możemy wyróżnić m.in. branże odzieżowe, kosmetyczne, elektroniczne, spożywcze, sportowe, medyczne, meblowe i wiele innych. Należy jednak pamiętać, że ostatecznie decyzja o pozycjonowaniu powinna być uzależniona od celów i strategii marketingowej Twojej firmy.

Pozycjonowanie IdoSell Shop czy Google Ads?

Jako eksperci Carted z wieloletnim doświadczeniem w branży możemy jednoznacznie stwierdzić, że lepszym rozwiązaniem będzie inwestycja w pozycjonowanie IdoSell Shop. Kampanie Google Ads (dawniej AdWords) można wykorzystać jako dodatkowy element reklamowy, dywersyfikujący Twoją widoczność w wyszukiwarkach. W konsekwencji rekomendujemy zdecydować się na przeznaczenie ok. 70% budżetu na optymalizację SEO i 30% na widoczność w płatnych wynikach wyszukiwania oraz ewentualnie działania związane z social media marketingiem.

Porozmawiajmy

Powiedz nam czego potrzebujesz

Kontakt