
Jak pracujemy z treściami dla e-commerce
Jak pracujemy z treściami dla e-commerce W tym wpisie pokazujemy jak w praktyce wygląda nasze podejście do pracy z treściami w sklepach e-commerce. Czym są …
marketing, reklama
Reklama zewnętrzna to forma promocji wykorzystująca różnorodne nośniki umieszczone w przestrzeni publicznej. Dzięki czemu dociera do szerokiego grona odbiorców. Charakteryzuje się dużymi formatami i często kreatywnym przekazem, aby przyciągnąć uwagę przechodniów lub kierowców.
Jest to narzędzie marketingowe szczególnie cenione za widoczność i możliwość budowania świadomości marki wśród różnych grup społecznych. Reklama zewnętrzna jest nie tylko nośnikiem informacji, ale często staje się elementem krajobrazu miejskiego, wpływając na jego estetykę i charakter.
Duże tablice reklamowe umieszczane zazwyczaj przy głównych drogach i autostradach. Są one skuteczne w przyciąganiu uwagi osób podróżujących.
Źródło: m.indiamart.com
Citylighty to podświetlane kasetony reklamowe, umieszczane np. na przystankach autobusowych lub w innych miejscach publicznych. Skuteczne w dotarciu do mieszkańców miast, idealne dla osób czekających na autobus, mających chwilę na przeczytanie treści reklamy.
Źrodłó:koneser-krakow.pl
Grafiki i napisy umieszczane na autobusach, tramwajach, taksówkach i innych pojazdach. Dzięki zmieniającej się lokalizacji reklamy docierają do szerokiej publiczności w różnych lokalizacjach.
Źródło: mpk.lodz.pl
Duże płachty materiału z nadrukowanymi reklamami, często umieszczane na fasadach budynków lub na ogrodzeniach budynków.
Małe, wolnostojące konstrukcje z reklamami, często umieszczane na chodnikach czy w centrach handlowych. Mogą mieć też inne zastosowanie, jak np. dystrybutor z płynem do dezynfekcji, mapa centrum handlowego, lub kiosk samoobsługowy do zamawiania jedzenia w restauracji.
Źródlo: olleclean.pl
Wysokie, wolnostojące konstrukcje, często umieszczane przy wejściach do firm, centrów handlowych czy stacji benzynowych.
Źródło: graffico.pl
Reklama szczególnie skuteczna nocą. Używa światła do przyciągnięcia uwagi. Mogą to być klasyczne neony, nowoczesne ekrany LED.
Źródło: kapilar.pl
Małe tablice umieszczane w strategicznych punktach. Ich główne zadanie to kierowanie klientów do określonego miejsca lub informacja o usługach. Dzięki wykorzystaniu logo służą także jako reklama.
Źródło: reklamy1.pl
Całkowite lub częściowe oklejenie budynków grafiką reklamową, co pozwala na stworzenie spektakularnych i nie do przeoczenia reklam.
Źródło: www.leinsterexpress.ie
Aby reklama zewnętrzna nie irytowała odbiorców, należy unikać przeciążania informacjami. Reklama powinna być spójna, czytelna i mieć harmonijną kolorystykę. Reklama Reklama powinna pasować do otoczenia i lokalnej specyfiki. Nie może zakłócać estetyki miejsca, ani przede wszystkim widoczności, np. na drodze.
Poczucie humoru w reklamach jest wskazane, ale należy unikać treści kontrowersyjnych lub obraźliwych.
Stosując te zasady, reklama zewnętrzna może być postrzegana jako bardziej przyjazna i mniej nachalna. Dzięki czemu odbiór marki będzie dla klienta bardziej pozytywny.
Powiązane posty