LOADING

Pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych Adwords, FB – Toruń, Bydgoszcz

Blisko Ciebie

Specjaliści od marketingu

Jesteśmy agencją działającą w kilku miastach, w tym w Toruniu. Można nas spotkać osobiście pod adresem:

  • Carted – Warsztat Office
  • Hala Olimpijczyk
  • Słowackiego 114
  • 87-100 Toruń
  • (po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie).

Jest też możliwość spotkania w siedzibie klienta na terenie Bydgoszczy lub Torunia, jednak przed samym spotkaniem zalecane jest wstępne nakreślenie problemu i celów które ma osiągnąć strona firmy (najczęściej telefonicznie lub mailowo).

Zapraszamy do kontaktu:

Skutecznie

Wypromujemy twój biznes

Szukasz sposobu by rozwinąć swój biznes? Od lat pomagamy małym, średnim i dużym firmom w rozwoju i zwiększaniu sprzedaży oraz zapytań z pomocą marketingu internetowego.

Mamy biuro w Toruniu, gdzie można się z nami spotkać i dowiedzieć więcej o możliwości współpracy. Jest również możliwość umówienia spotkania w siedzibie klienta jeśli jest to rejon Torunia lub Bydgoszczy.

Jesteśmy małą, wyspecjalizowaną agencją, która świadczy przede wszystkim kompleksowy marketing internetowy. Co to znaczy?

W praktyce oznacza to tyle, że najpierw ustalamy z klientem cele i układamy strategię marketingową, która pomoże je osiągnąć. Najczęściej jest to połączenie pozycjonowania oraz kampanii reklamowych jak reklamy Adwords oraz reklamy na Facebooku i Instagramie. Jaki miks sprawdzi się najlepiej dla danego biznesu decydują cele oraz kampanie testowe – przeważnie po kilku miesiącach prowadzenia kampanii na mniejszym budżecie jesteśmy w stanie zarekomendować gdzie najlepiej lokować środki w marketing by była jak najlepsza stopa zwrotu.

Chcesz dowiedzieć się więcej co możemy zaoferować Twojej firmie? Zapraszamy do kontaktu.

 

Doświadczenie poparte certyfikatami

Mamy wiele lat doświadczenia przy prowadzeniu kampanii Adwords – małych kampanii dla lokalnych biznesów działających na terenie miasta i kolic np. Torunia czy Bydgoszczy jak i kampanii ogólnopolskich dla producentów, sklepów internetowych i innych.

Możemy się pochwalić statusem i certyfikatem Partnera Google. Taki certyfikat mogą uzyskać tylko firmy, które spełniają określone wymogi oraz prowadzą kampanie Adwords o większych budżetach. Jesteśmy jedną z niewielu agencji w kraju mogących się pochwalić takim wyróżnieniem.

Ważna jest dla nas edukacja. Google daje nie tylko możliwość zdobycia statusu partnera, ale także sprawdzenia swojej wiedzy w konkretnych obszarach. Po zdaniu egzaminu można uzyskać stosownyą certyfikat. Jak widać, jesteśmy aktywni w obszarze dokształcania się i zdobywania kolejnych doświadczeń oraz certyfikatów.

Stawiamy też na ciągłą edukację i rozwój, co potwierdzają certyfikaty zdobyte w Akademii Google.

Dlaczego warto z nami współpracować

  • Mamy duże doświadczenie w pozycjonowaniu biznesów o różnych wielkości.
  • Skutecznie łączymy pozycjonowanie i kampanie reklamowe Adwords oraz Facebook.
  • Całość działań uzupełniamy analityką oraz dokładnymi raportami.
  • Zapewniamy konsulting w ramach usługi.

Jak w praktyce przebiega pozycjonowanie oraz prowadzenie reklam Adwords

Pozycjonowanie oraz prowadzenie reklam wymaga dobrej współpracy obu stron.

Współpracę można podzielić na trzy najważniejsze elementy. Istotna jest dobra komunikacja, sprawdzanie czy działania przynoszą efekty, czy można sprawdzić też inne rozwiązania.

Ustalenie celów, ułożenie strategii

Na początku najważniejszy jest wywiad z klientem, ustalenie jego celów biznesowych. Zazwyczaj przedstawiamy kilka wariantów działań. Następnie na bazie danego wyboru układany jest konkretny plan dalszych działań.

Działania

W przypadku pozycjonowania działania zaczynamy od optymalizacji oraz pomocy w poprawie treści na stronie. Następnie serwis jest linkowany – dzięki mocniejszej domenie powinien pojawiać się na więcej zapytań co przekłada się na ruch.

Jeśli prowadzone są kampanie reklamowe to zaczynamy od przeprowadzenia kampanii testowych. Prowadzone są na mniejszym budżecie. Mają one na celu dobranie najlepszych fraz oraz grup odbiorców tak by później można było wykorzystać efektowniej budżet. Dalej, w trakcie trwania takiej kampanii, na bieżąco nad nią czuwamy i ją optymalizujemy, usuwając niekonwertujące frazy, korygując same reklamy (ich treści i grafiki) itd.

Raportowanie, konsulting

Kładziemy nacisk na bieżącą współpracę oraz raportowanie naszych działań. Klient wie jakie są efekty oraz co zostało zrobione. Dzięki analityce i założeniu celów oraz zdarzeń operujemy na konkretnych liczbach. Jesteśmy też na bieżąco do dyspozycji w ramach pytań i wątpliwości związanych z rozwojem firmy i jej promocji w internecie. Mamy na koncie współpracę z kilkuset firmami z różnych branż i chętnie dzielimy się tymi cennymi doświadczeniami z naszymi klientami.

Kiedy będzie widać efekty działań?

W przypadku kampanii reklamowych ruch pojawia się od razu. Jak wspomnieliśmy, potrzeba kilku miesięcy by takie kampanie dobrze zoptymalizować, usunąć niekonwertujące frazy itd. Dzięki analityce i mierzeniu postępów proces ten jest dość sprawny i po kilku miesiącach kampania powinna zacząć przynosić dobre efekty choć tu dużo zależy od danej branży, ceny kliknięć, cen samych produktów/usług.

W przypadku pozycjonowania potrzeba więcej czasu i cierpliwości, o czym często przypominamy klientom. Wyróżniamy kilka kluczowych okresów.

Pierwsze miesiące – to czas kiedy są przygotowywane i wdrażane zalecenia optymalizacyjne. Dotyczą one struktury jak i samych treści w ramach strony. Ich wdrożenie przekłada się zazwyczaj na szybki efekt, w przypadku niektórych branż mogą to być całkiem spore wzrosty widoczności i ruchu.

Około 6 miesięcy –  po tym czasie powinny być widoczne pierwsze efekty linkowania oraz pracy nad treściami.

Pierwszy rok lub więcej – tu powinniśmy obserwować już większe wzrosty pozycji oraz ruchu na stronie. Efekty powinny być widoczne również w samej sprzedaży.

Pozycjonowanie to też proces ciągły więc efekty będą narastały przez kolejne miesiące i lata.

Dużo zależy od budżetu na działania oraz samej konkurencji. Są branże, które przy średniej konkurencji na Toruń czy Bydgoszcz można wypozycjonować już w 4-6 miesięcy. Są jednak przypadki że na te same miasta potrzeba założyć 6-12 miesięcy by osiągnąć widoczne efekty w postaci lepszych pozycji oraz ruchu.

Pozycjonowanie lokalne na Touń i Bydgoszcz - co warto wiedzieć

Wielu naszych klientów to małe i średnie firmy handlowo-usługowe, działające w danym regionie. Pozycjonowanie oraz reklamy Adwords i Facebook pozwalają tak skoncentrować działania, by skupić się na zdobywaniu klientów np. tylko z Torunia lub Torunia, Bydgoszczy i okolicznych mniejszych miejscowości w określonym sąsiedztwie.

Zalety pozycjonowania lokalnego to przede wszystkim możliwość łączenia pozycjonowania oraz reklam nawet przy mniejszych budżetach na marketing. Często już kilkaset złotych miesięcznie inwestowane w reklamę Adwords oraz Facebook może przynieść zwiększenie liczby klientów. Kampanie reklamowe pozwalają bardzo precyzyjnie określić na jakie frazy, w jakim regionie oraz komu będą wyświetlane reklamy. Dzięki temu budżet reklamowy może być wydawany efektownie.

Dobrym uzupełnieniem działań reklamowych jest pozycjonowanie. Tutaj dużą rolę odrywa dobra struktura strony uwzględniająca sposób szukania użytkowników. Na przykład jeśli mamy rozbudowaną ofertę to zamiast strony typu onepager lepiej będzie rozbić ofertę na poszczególne podstrony i na każdej z nich dobrze przedstawić szczegóły.

Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu lokalnym różnych branż – lekarzy, przychodni, księgowych, adwokatów oraz firm usługowych z wielu różnych branż.

Ile kosztuje pozycjonowanie a ile prowadzenie kampanii reklamowej Adwords i Facebook

Cena usługi zależy do tego co ona obejmuje, jaka jest konkurencja i innych czynników. Najczęściej współpracujemy z klientami wyceniając cały pakiet, w skład którego wchodzą:

  • pozycjonowanie strony
  • prowadzenie kampanii reklamowej Adwords i/lub kampanii Facebook
  • analityka

Jest też możliwość wyceny poszczególnej usługi – zdarza się np. że ktoś samodzielnie zarządza kampaniami reklamowymi i chce samą usługę pozycjonowania.

Znaczenie przy usłudze ma zasięg prowadzonych działań. Inaczej będzie wyceniona usługa dla firmy, która działa lokalnie na terenie Torunia czy Bydgoszczy a inaczej dla firmy działającej w skali całego kraju. Poniżej przedstawiamy kilka wariantów wycen choć jeszcze raz zaznaczamy że to tylko orientacyjne wyceny mające dać pogląd na to jak wyglądają ceny usług w naszej firmie.

Ceny za usługę miesięcznie, netto.

Prowadzenie kampanii reklamowej Adwords/Facebook – od 400zł

Koszt za obsługę kampanii reklamowej to minimum 400zł lub 15% wartości budżetu kampanii. W cenie jest analityka, założenie celi i zdarzeń oraz cała konfiguracja Google Tag Managera.

Pozycjonowanie lokalne – od 600zł

Przy małej firmie, która skupia się na lokalnej działalności w Toruniu czy Bydgoszczy samo pozycjonowanie może kosztować w granicach 600-800zł. Dotyczy to sektorów o mniejszej konkurencji. Często takie usługi uzupełniane są o prowadzenie kampanii Adwords.

Pakiet pozycjonowanie oraz prowadzenie kampanii reklamowych przy średniej konkurencyjności – od 1000zł

Tutaj przeważnie potrzeba więcej czasu na uzyskanie efektów oraz większy nakład środków na działania (linkowanie, nakład na treści itd.). W pakiecie jest zarządzanie kampaniami reklamowymi.

Pakiet – duża konkurencja, skala całego kraju – od 2000zł w górę

W przypadku silnej konkurencji oraz skali działań na cały kraj (usługi, sklep internetowy i inne) wyceny zazwyczaj zaczynają się od 2000zł w górę. Potrzebny jest tutaj nacisk na różnicowanie linkowania (w tym artykuły sponsorowane i inne wartościowe źródła) oraz odpowiednie doinwestowanie treści. Również prowadzenie kampanii reklamowych oraz analityka zajmują więcej czasu specjalisty co przekłada się na końcową cenę.

Pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych a

analityka internetowa

Pozycjonowanie i reklamy Adwords to nie jedyne działanie, które warto podjąć. Istotne jest śledzenie ruchu, sprawdzanie zachowań użytkowników. Z pomocą przychodzi tutaj analityka internetowa, która w podstawowej wersji jest w każdej świadczonej przez nas usłudze czy to pakiecie czy samym pozycjonowaniu czy prowadzeniu kampanii reklamowych.

Konfigurujemy Google Analytics, a następnie Google Tag Managera. Na koniec tworzymy cele i zdarzenia oraz tworzymy raport w Google Data Studio dla lepszej prezentacji realizacji celów. Taki raport co miesiąc pozwala sprawdzić jak zachowały się dane kanały ruchu – ruch organiczny oraz ruch płatny i jakie przyniosły efekty.

Do czego można wykorzystać te informacje? Do wielu rzeczy jak zmiany na stronie, korekta fraz w kampanii reklamowej czy w pozycjonowaniu.

Klienci cenią sobie przy współpracy z nami właśnie podejście bazujące na danych. Wtedy wspólnie, podpierając się konkretnymi liczbami, jesteśmy w stanie ustalić dalszą strategię działań – np. w zakresie nakładów budżetowych na dane kampanie reklamowe, mocniejszego skupienia się na danych usługach itp.

Zobacz

Jak pomogliśmy

Sprawdź, jak pomogliśmy tym biznesom. U góry w menu można znaleźć więcej case study.

Różne kanały ruchu czyli nie tylko pozycjonowanie

kanaly-ruchCzęsto powtarzany błąd to skupianie się tylko na jednym kanale ruchu, przeważnie jest to pozycjonowanie. W takim przypadku dochodzi do sytuacji że nawet jak się ono powiedzie to cały ruch konwersja (sprzedaż, zapytania) zależne są tylko od tego jednego kanału. W razie aktualizacji algorytmu czy innych zmian ruch z tego kanału może spaść, pociągając za sobą w efekcie spadek sprzedaży i zapytań.

Dlatego kładziemy nacisk na dywersyfikację i zachęcamy klientów do inwestowania w marketing na różnych kanałach. Najczęściej jest to połączenie pozycjonowania oraz reklam, ale mogą to być też inne kanały. Graf z boku prezentuje kanały ruchu dla strony (można to podejrzeć w Google Analytics). Jak widać reklamy oraz wejścia organiczne (z pozycjonowania) to tylko jedne z kilku kanałów. Mamy też odesłania (mogą być z innych stron jak blogi czy ceneo), wejścia bezpośrednie, wejścia z profili social i inne.

 

Skupienie się na wszystkich z nich jest trudne dlatego pomagamy zacząć od kilku podstawowych, a później w miarę rozwoju współpracy doradzamy dalsze działania.

Klienci

Przez lata pomogliśmy wielu klientom z różnych branż, prowadzących sklepy oraz działalność typowo usługową. Poniżej krótka prezentacja niektórych z naszych klientów.

Konsulting podczas współpracy

Marketing to nie tylko pozycje. To także skuteczna konwersja oraz ważne decyzje biznesowe – jak rozwijać stronę, jak zwiększyć sprzedaż itd. Zazwyczaj problemy danego biznesu sprowadzają się do kilku podstawowych obszarów związanych ze sprzedażą oraz bieżącą obsługą i skalowalnością.

Jesteśmy w uprzywilejowanej pozycji bo przez lata pracy w marketingu internetowym mieliśmy szansę pomagać wielu ambitnym firmom z różnych branż. To nieocenione doświadczenie pozwala nam teraz działać na różnych polach. Chętnie tym doświadczeniem się dzielimy, wiemy które rozwiązania w przeszłości sprawdzały się w danym biznesie, a które nie przynosiły założonych rezultatów. Pozwala to często uniknąć uczenia się na błędach.

W ramach współpracy osoba prowadząca projekt jest dostępna zarówno telefonicznie jak i mailowo. Jest też możliwość przeprowadzenia konferencji skype czy czy spotkania się osobiście u nas lub w siedzibie firmy na terenie Torunia, Bydgoszczy lub innej okolicznej miejscowości.

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do kontaktu. Napisz o swojej firmie, celach które są dla Ciebie ważne i przedstawimy Ci naszą ofertę współpracy.

Możesz też napisać bezpośrednio na:

info@carted.pl

Lub zadzwonić, chętnie udzielimy więcej informacji:

667-915-187