Oferujemy skuteczne działania marketingowe – pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych dla firm z Wrocławia oraz całego regionu dolnośląskiego.

Mamy doświadczony zespół specjalistów z różnych dziedzin. Zapewniamy kompletny marketing internetowy dla twojej firmy. Możemy podjąć się działań jak:

  • pozycjonowanie lokalne twojej strony na Wrocław okoliczne miejscowości Dolny Śląsk
  • prowadzenie kampanii reklamowych skierowanych na Wrocław lub szerszy region Dolnego Śląska
  • prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, sieci reklamowej Facebook, Instagram, YouTube i innych

Świadczymy też inne powiązane usługi jak pisanie treści, audyt ux, zwiększenie konwersji itd. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Na początku współpracy ustalamy wspólne cele biznesowe dla twojej firmy i przedstawiamy plan działania z użyciem różnych kanałów dotarcia do klienta, które mają te cele spełnić.

Dlaczego warto wybrać kartę postaw na doświadczonych specjalistów

Carted to butikowa agencja wyspecjalizowana w kompleksowym podejściu do marketingu internetowego. Nasi specjaliści mają pomiędzy 5 a 10 lat doświadczenia. Zlecając nam marketing twojej firmy masz pewność, że będzie odpowiedzialna za niego osoba z odpowiednim doświadczeniem.

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych. Taki status otrzymują agencje, które spełniają odpowiednie wymagania co do jakości prowadzonych kampanii jak i minimalnych budżetów reklamowych, na których operują.

Cały czas też się kształcimy i i poszerzamy wiedzę. Zdobywamy nowe certyfikaty w Akademii Google, uczestniczymy w kursach. Dążymy do tego by prowadzić kampanie reklamowe na jak najwyższym poziomie, które pomogą w rozwoju twojej firmy i zwiększeniu sprzedaży.

Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych oraz pozycjonowaniu firm z różnych branż – od małych firm usługowych po duże korporacje i sklepy internetowe.

Możliwe sposoby rozwoju firmy we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku z pomocą marketingu internetowego

Celem prowadzenia działań marketingowych jest zwiększenie sprzedaży, zdobycie nowych klientów i rozwój firmy.

Jest jednak wiele możliwych kanałów dotarcia do klienta, które można wykorzystać by osiągnąć te cele. Przykłady:

  • pozycjonowanie lokalne
  • prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads
  • prowadzenie kampanii produktowych Merchant Center
  • prowadzenie kampanii reklamowych w ramach Facebook, Instagram
  • prowadzenie kampanii reklamowych na YouTube
  • budowa marki z pomocą social mediów (Facebook, Instagram i innych)
  • i tak dalej

Możesz oczywiście zdecydować, by prowadzić działania marketingowe na wszystkich możliwych kanałach. Zazwyczaj taka strategia wymagałaby naprawdę sporego budżetu marketingowego a ten zazwyczaj jest ograniczony.

Dlatego tak istotne jest wybranie odpowiednich kanałów dotarcia do klienta, które będą pasowały do twojej branży i które pozwolą trafić do idealnego klienta twojej firmy. Nasi doświadczeni specjaliści pomogą ci ułożyć taką strategię.

Zazwyczaj jest ona podzielona na etapy.

Praktycznie zawsze rekomendujemy rozpoczęcie działań od kampani reklamowych, nawet jeśli budżet jest ograniczony. Później można dodawać kolejne elementy jak pozycjonowanie czy rozwój brandu i budowa zasięgów poprzez social media.

Wynika to z naszego doświadczenia z pracy z klientami z różnymi branż. Reklama sprowadzi ruch w praktycznie od razu zaraz po uruchomieniu kampanii reklamowej a w przypadku pozycjonowania musisz czekać na efekty.

Raportowanie – z nami jesteś na bieżąco

Współpracując z carted masz pewność, że wiesz jakie działania są podejmowane w ramach marketingu i promocji twojej firmy w internecie oraz jakie są ich efekty.

Stawiamy duży nacisk na raportowanie.

Jak to wygląda w praktyce? Na początku współpracy konfigurujemy Google Analytics oraz wdrażamy Google Tag Manager. Zakładamy cele i zdarzenia od tych najbardziej podstawowych jak wysyłka formularza, dodanie do koszyka, jak i pośrednie zdarzenia typu przejście na stronę kontakt, pobranie pliku pdf z ofertą i tak dalej.

Konfigurujemy również raport Google Data Studio, który będzie zbierał wszystkie najważniejsze informacje o uzyskiwanych efektach. Będziesz miał dostęp do miesięcznego podsumowania wyników prowadzonych kampanii reklamowych oraz działań SEO.

Oczywiście masz też bezpośredni dostęp i kontakt do specjalistów odpowiedzialnych za reklamowy oraz za pozycjonowanie. Możesz omówić z nimi efekty oraz zmodyfikować czy ustalić nową strategię działań.

Analiza konkurencji z Dolnego Śląska

Profesjonalnie przeprowadzona analiza konkurencji pomoże ułożyć jeszcze skuteczniejszą strategię marketingu dla twojej firmy. Dlatego jest to jeden z pierwszych kroków na początku współpracy z każdym klientem. Ustalamy cele biznesowe, budżet oraz listę najważniejszej konkurencji (dodatkowo robimy również własne rozeznanie).

Analiza konkurencji daje nam odpowiedzi na pytania takie jak:

  • czy konkurencja prowadzi działania reklamowe (jeśli tak to na jakich platformach)
  • jakie kreacje reklamowe stosuje
  • jakie hasła reklamowe
  • czy konkurencja się pozycjonuje
  • na jakie frazy kluczowe kładzie nacisk przy pozycjonowaniu
  • na jakie strategie przy optymalizacji postawiła
  • jak wzmacnia domenę skąd zdobywa linki
  • jaką ma widoczność, na jakie frazy pojawia się w wynikach wyszukiwania

Dzięki analizie konkurencji szybciej uzyskamy wiele podstawowych informacji i skrócimy okres kampanii testowych oraz sprawdzania różnych strategii działań.

Pozycjonowanie lokalne stron – Wrocław, Dolny Śląsk

Aby skutecznie wypozycjonować twoją stronę we Wrocławiu i Dolnym Śląsku najpierw ustalamy strategię działań. Chcemy wiedzieć kim są twoi dotychczasowi klienci, z jakich regionów pochodzą. W przypadku niektórych firm pozycjonowanie może być skupione bezpośrednio na samym Wrocławiu, są jednak przypadki że firma zdobywa klientów z całego regionu Wrocławia, okolicznych miejscowości czy nawet całego województwa dolnośląskiego. Po to właśnie jest etap ułożenia strategii, by określić kim jest twój klient i na podstawie tego zawęzić zakres pozycjonowanych regionów i fraz.

W pozycjonowaniu lokalnym ważna jest też optymalizacja. Na warsztat bierzemy tutaj twoją stronę internetową oraz profil Google Moja Firma (jeśli go nie masz to pomożemy go założyć).

W przypadku strony internetowej skupiamy się na tym, by miała odpowiednią strukturę. Częstym błędem jest stworzenie strony internetowej typu one-pager, która nie jest rozbita na dodatkowe podstrony. Dzięki odpowiedniej strukturze i rozbiciu oferty będziesz miał szansę pojawiać się w na zapytania związane właśnie z tą ofertą.

Drugi ważny element to optymalizacja profilu Google Moja Firma (pojawiającego się w Google Maps). Bardzo często klienci szukają danych bezpośrednio z Google Maps a wyniki te pojawiają się dla wielu zapytań w głównym oknie wyszukiwania.

Dlatego warto zadbać o odpowiednią optymalizację i pozycjonowanie w mapach Google.

Po zakończeniu procesu optymalizacji skupiamy się na linkowaniu strony oraz profilu Google Moja Firma.

Sam proces jest rozbity na etapy, które dokładnie zaplanujemy na początku współpracy. Celem pozycjonowania na Wrocław i Dolny Śląsk jest to, by strona twojej firmy zarówno w wynikach wyszukiwania stron internetowych jak i w wynikach wyszukiwania w Google Maps była jak najwyżej.

Prowadzenie kampanii reklamowych Wrocław, reklamy Dolny Śląsk – które kanały wybrać

Jest wiele kanałów reklamowych, które można wykorzystać do promocji firmy i zwiększania sprzedaży. Przykłady:

  • reklamy Google Ads tekstowe
  • reklamy displayowe (graficzne)
  • reklamy produktowe Merchant Center
  • reklamy w ramach Facebook, Instagram
  • reklamy na YouTube

Na początku współpracy sprawdzamy jakie działania reklamowe prowadzi konkurencja, na jakich kanałach i wybieramy kilka najważniejszych. Następnie przez pierwsze kilka miesięcy przeprowadzamy kampanie testowe. W tym momencie mamy oczywiście już zdefiniowane cele. Dlatego po upływie kilku miesięcy jesteśmy w stanie ocenić jak każda z grup reklam się zachowała, jak konwertowała, jakie przyniosła efekty.

Dobra strategia powstaje na bazie dotychczasowych informacji. Im więcej danych tym lepsza strategia.

Remarketing przy działaniach reklamowych we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku

Remarketing to bardzo skuteczna forma reklamy. W skrócie jest to reklama kierowana do osoby która odwiedziła już w twoją stronę internetową. Mamy o tym informacje z pomocą kodów śledzących jak np. piksel Facebooka.

Na przestrzeni lat, gdy pracowaliśmy z biznesami z różnych branż, przekonaliśmy się o skuteczności remarketingu. Dlaczego on działa? Kierujesz reklamę do osób które przynajmniej powierzchownie zapoznały się z twoją marką, bo odwiedziły twoją stronę. Same koszty remarketingu nie są wysokie, bo kierujesz reklamę do wąskiego grona odbiorców (osób które były na twojej stronie).

Największa zaleta remarketingu jest w jego prostocie. Żyjemy w czasach, kiedy użytkownik jest bardzo rozproszony, przegląda informacje na smartfonie, komputerze, na wielu zakładkach i jest bombardowany ze wszystkich stron informacjami. Przez to nawet jeśli jest zainteresowany twoją ofertą to mógł o niej zapomnieć, mogła ona zaginąć pośród innych zakładek i stron.

Stosując reklamę w postaci remarketingu jesteśmy w stanie przypomnieć o twojej stronie i usłudze, którą prowadzisz we Wrocławiu czy na Dolnym Śląsku. Reklamy w ramach remarketingu cechują się całkiem niezłą skutecznością, pozwalają wyraźnie podwyższyć poziom konwersji prowadzonych reklam.

Remarketing można prowadzić zarówno z pomocą Google Ads jak i reklam na Facebooku, Instagramie.

Skuteczny plan działań nakierowany na rozwój firmy we Wrocławiu i w Dolnym Śląsku

Wiemy jak skutecznie wypromować Twoją firmę we Wrocławiu oraz na Dolnym Śląsku. Idealna strategia łączy działania jak:

  • kampanie reklamowe
  • pozycjonowanie
  • prowadzenie i rozwój social media
  • wykorzystanie innych serwisów zewnętrznych tak agregatory serwisy sprzedażowe Ceneo

Skuteczny plan działań podzielony jest na etapy dostosowane do twojego budżetu. Na poszczególnych etapach nacisk może być kładziony na różne ze wspomnianych obszarów.

Nasi specjaliści pomogą na początku współpracy ułożyć skuteczną strategię rozwoju twojej firmy we Wrocławiu i Dolnym Śląsku.

Pozycjonowanie lokalne i prowadzenie kampanii reklamowych firmy we Wrocławiu a mały budżet na marketing

Znamy realia związane z biznesem rozwoju w Polsce i towarzyszące temu koszty. Rozumiemy że budżet na działania marketingowe może być często dość mocno ograniczony. Czy w takim razie jeśli masz ograniczony budżet na działania marketingowe to czy mogą przynieść one efekty?

Pracowaliśmy z wieloma firmami, na wielu różnych budżetach w praktycznie w każdej niszy. Nasi specjaliści pomogą maksymalnie wykorzystać budżet, którym dysponujesz.

Przy małych budżetach trzeba przyjąć strategię, że budżety należy zwiększać wraz ze wzrostem przychodów.

Ustalamy z tobą jakim budżetem dysponujesz. Jeśli jest to mały budżet to odrzucamy najdroższe kanały, najdroższe frazy kluczowe i szukamy możliwości ściągnięcia tańszego ruchu. Następnie staramy się wykorzystać omawiany wcześniej remarketing. Z pomocą analityki internetowej mierzymy skuteczność poszczególnych kampanii i staramy się je modyfikować tak by wycisnąć maksimum z dostępnego budżetu.



Często

Zadawane pytania

  • Czy jesteście z Dolnego Śląska? Z Wrocławia?
  • Tak. Nasz zespół jest podzielony głównie między Toruniem a Wrocławiem.

  • Czy możemy się spotkać we Wrocławiu i omówić działania dla mojej firmy?
  • Tak. Spotkanie nie stanowi problemu zarówno na etapie ofertowania jak i bieżących spotkań roboczych podczas współpracy.

  • Ile kosztuje u was w pozycjonowanie na Wrocław lub pozycjonowanie na Dolny Śląsk i inne miejscowości?
  • Koszt pozycjonowania głównie zależy od konkurencji w twojej branży oraz od skali działań które chcesz abyśmy podjęli. Zazwyczaj jednak koszt pozycjonowania lokalnego zaczyna się od około 800 zł. W naszej ofercie znajdziesz kilka propozycji cenowych – od tej minimalnej do propozycji maksymalnej. Jeśli dysponujesz konkretnym budżetem innym niż wspomniane minimum i przedstawisz swój budżet to jesteśmy w stanie zaproponować działania, które możemy podjąć w ramach tego rozliczenia.

  • Ile kosztuje u was kampanii reklamowych na Wrocław, Dolny Śląsk?
  • Zazwyczaj koszty prowadzenia lokalnych kampanii reklamowych zaczynają się od przedziału 500-700 zł, choć zdarzają się proste tematy lokalne, które wyceniamy poniżej 500 zł. Końcowa wycena zależy od ilości kanałów reklamowych – to znaczy czy reklamy będą prowadzone tylko w Google czy może w Google, na Facebooku, Instagramie i tak dalej. W ofercie dostaniesz kilka propozycji cenowych uzależnionych właśnie od liczby źródeł reklam.