jakie zalety ma integracja Google Analytics z Search Console
instrukcje krok po kroku jak dokonać połączenia
gdzie znaleźć więcej danych w Google Analytics po połączeniu
Baaardzo często pomijana opcja. Można szybko połączyć Google Analytics i Search Console dzięki czemu zyskujemy podgląd szukanych fraz ze względu na URL.
W Google Analytics przechodzimy do Pozyskiwanie -> Search Console -> Strony docelowe, klikamy przycisk konfiguracji:
Zostaniemy przeniesieni na podstronę pełną opcji, przewijamy na sam dół i klikamy przycisk Dostosuj Search Console:
W nowym oknie klikamy przycisk edycji:
Z listy serwisów wybieramy interesującą nas stronę i klikamy zapisz:
Gdy wrócimy do menu Dostosuj Search Console to zobaczymy podpiętą witrynę oraz opcje wyboru widoków:
Teraz po ponownym przejściu do Pozyskiwanie -> Search Console -> Zapytania zobaczymy listę zapytań. Co prawda nie wszystkich. Tu widać, że pokazane zostało 1873 fraz a 66,6% jest przedstawiona jako (other).
Jednak to i tak dużo lepiej niż w standardowym widoku, gdzie widać tylko 104 frazy, bo 96,6% jest ukrytych pod (not provided):
Jeszcze jedna ciekawa opcja, dostępna po spięciu Search Console i Google Analytics. Możemy wybrać konkretny URL w sekcji Strony docelowe:
I mieć podgląd na frazy dla danej podstrony, które klikają użytkownicy czy też na które strona pojawia się w wynikach:
Szybkie, proste, dużo fajnych danych do dalszej obróbki.
Jak wdrożyć darmowy SSL Let’s Encrypte i zrobić przekierowanie (na przykładzie cyber_folks) W poradniku pokazujemy jak w praktyce wygląda wdrożenie darmowego certyfikatu SSL. Aby skutecznie …
Reklamy trafiające do Twoich nowych klientów Reklama Facebook – skuteczne prowadzenie kampanii na Facebook Reklama na Facebooku to ciekawa alternatywa dla reklam w sieci Google …
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym Praktyczne porady + ebook W poradniku: praktyczne działania które mogą pomóc zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym jak wykorzystać …