class="page-template-default page page-id-3691 page-child parent-pageid-2666 mega-menu-primary-menu default default-layout theme-accent wpb-js-composer js-comp-ver-5.1 vc_responsive" data-spy="scroll" data-target="#poradnik_menu" data-offset="15">
LOADING

Usuwanie filtrów i kar od Google

Pomagamy usunąć kary ręczne i algorytmiczne.

Jeśli masz problem z karą za spamowe linki lub inne działanie niezgodne z wytycznymi Google, jesteśmy w stanie pomóc.

Mamy duże doświadczenie w ściąganiu różnych kar i przywracaniu dawnego ruchu oraz zaufania domeny.

Zauważyłeś spadek ruchu i pozycji? Nie wiesz co jest przyczyną? Wykonamy audyt, by sprawdzić sytuację i określić czy mamy do czynienia z karą a jeśli tak to jaką dokładnie.

Usuwamy

Różne rodzaje kar i filtrów

Google wprowadziło wiele rodzajów kar, nie tylko za linki, choć te są najczęstsze. Inne popularne kary dotyczą często treści (kopie lub tzw. thin content).

Kary można podzielić na manualne (jest komunikat w Search Console) oraz algorytmiczne, gdzie nie ma komunikatu, ale można zauważyć spadek ruchu i pozycji.

Czasem ich usunięcie trwa dłuższy okres czasu, ale zazwyczaj można wprowadzić skuteczny program naprawczy.

Działania dobrane do sytuacji

Odpowiednia identyfikacja

biurko-seoKluczem do zdjęcia kary jest jej odpowiednia identyfikacja. Oczywiście przy karach manualnych jest to proste, bo mamy komunikat w Search Console.

Jednak przy karach algorytmicznych zdarza się, że strona zanotowała spadki, gdy wprowadzanych było kilka zmian w algorytmie. Wtedy identyfikacja przyczyny kary jest trudniejsza i wymaga dokładnego audytu linków oraz strony. Czasem będzie trzeba podjąć kilka różnych działań, ale najczęściej eliminacja wszystkich znalezionych problemów pozwala zdjąć karę.

4 powody dlaczego

Warto z nami współpracować

  • Mamy na koncie wiele zdjętych kar algorytmicznych i manualnych.
  • Dokładnie sprawdzamy serwis i linki, by znaleźć przyczynę i zaproponować rozwiązanie.
  • Pracowaliśmy z klientami z różnych branż, z serwisami o różnej wielkości (niektóre nawet 100,000 wejść dziennie).
  • Na każdym etapie dokładnie raportujemy nasze działania.
Znalezienie problemów i

Efekty

Poniżej przykład serwisu naszego Klienta, który miał problem z karą algorytmiczną. Dokładny audyt wskazał, że problemem były linki oraz treści (kopie i liczne podstrony z thin content). Identyfikacja problemów oraz wdrożenie innych zaleceń poskutkowały zdjęciem kary i sporym wzrostem ruchu. Przypadek opisaliśmy dokładniej na blogu Majestic tutaj.

ortopeda-organik

Często

Zadawane pytania

Ile czasu trwa ściągnięcie kary?

To zależy od rodzaju kary i skali przewinień. Czasem udaje się ściągnąć karę dość szybko, ale w wielu przypadkach trzeba nastawić się na długą pracę (pół roku, rok).

Jak wygląda identyfikacja problemu?

W skrócie: sprawdzenie Search Console, sprawdzenie zmian w ruchu (Google Analytics), sprawdzenie widoczności (Senuto), audyt linków, audyt serwisu.
Szukamy wszelkich zmian, które mogą wskazywać na problem. Następnie audyt serwisu i linków ma dać odpowiedź co dokładnie jest nie tak i co wymaga naprawy.

Nie jestem pewny czy to kara, czy zwykły spadek ruchu / pozycji

To częsty przypadek. Dopiero dokładny audyt może z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić z czym mamy do czynienia. Czasem rzeczywiście zmiany w algorytmie powodują zauważalne spadki ruchu i pozycji, ale wtedy podejmuje się inne działania niż przy usuwaniu kary.

Zapytaj o ofertę