Prowadzimy skuteczne kampanie reklamowe na Twitterze.
Twitter to mniej popularna platforma niż Facebook, ale oferuje równie dopracowaną możliwość prowadzenia kampanii płatnych.
Ustalamy z Klientem, kto ma być odbiorcą reklamy, jaką funkcję ma spełniać, jakie są zalecane budżety.
Twitter to mniejsza grupa użytkowników niż Facebook, ale są za to bardzo aktywni. Każdy obserwuje różne profile, wypowiada się na inne tematy. Wszystko to jest bazą do ułożenia naszej grupy odbiorców. Chcesz pokazać reklamę ludziom, którzy obserwują danego użytkownika? Żaden problem.
Możliwości targetowania jest tu naprawdę sporo. Dzięki temu w połączeniu z dopracowaną reklamą można przeprowadzić skuteczną kampanię.
W trakcie naszej pracy spotkaliśmy się z wieloma firmami, którym z sukcesami udawało się zdobywać klientów poprzez Twittera. Tak, był to jeden z kilku kanałów, ale nadal bardzo ważny. Ze względu na mniejszą popularność niż Adwords czy Facebook można tu łatwiej wypracować bardzo rozsądne koszty za jedno kliknięcie.
Zawsze na początku przeprowadzamy kampanię testową, by później móc lepiej określić sugerowany budżet i spodziewane KPI.
Stosujemy różne zawężenia i przeprowadzamy testową kampanię. Dzięki połączeniu działań z analityką wiemy, które grupy konwertują lepiej i w dalszym etapie skupiamy się bardziej na nich.
Reklamę na Twitterze można prowadzić już przy niewielkich budżetach kilkuset złotych, ale zalecamy minimum 1000zł na start.
Według naszych doświadczeń – tak. Trzeba oczywiście przetestować różne formy reklam, grup odbiorców. To trwa. Natomiast po tym etapie reklama na Twitterze przynosi najczęściej zadowalające efekty.