class="page-template-default page page-id-3705 page-child parent-pageid-2666 mega-menu-primary-menu default default-layout theme-accent wpb-js-composer js-comp-ver-5.1 vc_responsive" data-spy="scroll" data-target="#poradnik_menu" data-offset="15">
LOADING

Reklama – Instagram

Prowadzimy skuteczne kampanie reklamowe na Instaramie.

Instagram cały czas zyskuje nowych użytkowników, którzy są bardzo aktywni jeśli chodzi o używanie aplikacji.

Właścicielem jest Facebook, dzięki czemu mamy takie same możliwości targetowania grup odbiorców. To znakomity sposób by powiększyć grono klientów i czytelników.

Różne

Opcje targetowania

Facebook to przede wszystkim duża potencjalna grupa odbiorców. Można ją zawęzić wykorzystując różne opcje targetowania (wiek, płeć, zamieszkanie).

Dzięki możliwości wyboru zainteresowań naszych odbiorców jeszcze lepiej można dopasować grupę docelową.

Zawsze zaczynamy od kampanii testowej, dzięki której po czasie jesteśmy w stanie dużo efektywniej wydawać budżet reklamowy.

 

 

Skuteczna

Promocja różnych biznesów

instagram-logo-213W trakcie naszej pracy spotkaliśmy się z wieloma firmami, którym z sukcesami udawało się zdobywać klientów poprzez Facebooka.

Idealnie sprawdza się np. do promocji biznesów lokalnych w dość szybkim czasie można zbudować rozpoznawalność nawet całkiem marki. To jeden z przykładów, bo dzięki różnym rodzajom promocji (promocja posta, profilu, strony) można dopasować kampanię do celów, które chcemy osiągnąć.

Również promocja sklepów jest skuteczna, dzięki odpowiednim reklamom produktowym.

4 powody dlaczego

Warto z nami współpracować

  • Mamy doświadczenie w ściąganiu ruchu z różnych źródeł, w tym z Facebooka.
  • Testujemy różne zawężenia, tak by znaleźć najlepszą grupę odbiorców kampanii.
  • Wspólnie z Klientem ustalamy dokładne cele, jakie ma realizować kampania.
  • Na każdym etapie dokładnie raportujemy nasze działania.
Często

Zadawane pytania

Jak dobieracie grupę docelową?

Stosujemy różne zawężenia i przeprowadzamy testową kampanię. Dzięki połączeniu działań z analityką wiemy, które grupy konwertują lepiej i w dalszym etapie skupiamy się bardziej na nich.

Czy jest minimalny budżet?

Reklamę na Facebooku można prowadzić już przy niewielkich budżetach kilkuset złotych, ale zalecamy większy budżet, który pozwoli prowadzić szersze działania.

Czy Facebook jest skuteczny jako platforma reklamowa?

Według naszych doświadczeń – tak. Trzeba oczywiście przetestować różne formy reklam, grup odbiorców. To trwa. Natomiast po tym etapie reklama na Facebooku przynosi najczęściej zadowalające efekty. Co ważne, jest skuteczna dla różnych celów – rozwój profilu, zwiększenie sprzedaży w sklepie itp.

Zapytaj o ofertę