class="page-template-default page page-id-3647 page-child parent-pageid-2666 mega-menu-primary-menu default default-layout theme-accent wpb-js-composer js-comp-ver-5.1 vc_responsive" data-spy="scroll" data-target="#poradnik_menu" data-offset="15">
LOADING

Optymalizacja sklepów internetowych

Zwiększ ruch i sprzedaż dzięki odpowiedniej optymalizacji sklepu internetowego.

W carted specjalizujemy się w sklepach internetowych. Wymagają one dużej wiedzy, aby optymalizacja została przeprowadzona dokładnie i przyniosła jak najlepsze rezultaty.

Mamy doświadczenie przy optymalizacji sklepów z różnych branż, o różnej wielkości – od małych po duże, z przychodami liczonymi w milionach złotych miesięcznie.

Dobra

Optymalizacja sklepu

Sklepy różnią się między sobą, zależnie od użytego oprogramowania. Jednak jeśli chodzi o optymalizację to tu niezależenie od oprogramowania cele są jasne. Odpowiednia struktura, linkowanie wewnętrzne, filtrowanie, treści, optymalizacja tagów, szybkość ładowania i wiele innych. Dzięki dokładnemu audytowi jesteśmy w stanie wynotować te niedociągnięcia. Przygotowujemy dokumentację ze wskazaniem problemu oraz sugestią rozwiązania.

Pomoc a

Wdrażanie optymalizacji

programistaNasze działania nie kończą się na audycie i przygotowaniu zaleceń. Współpracujemy z deweloperami odpowiedzialnymi za wdrożenie rekomendowanych zmian. Dzięki temu zmiany wprowadzane są poprawnie a wszelkie wątpliwości wyjaśniane są na bieżąco.

4 powody dlaczego

Warto z nami współpracować

  • Mamy duże doświadczenie w optymalizowaniu sklepów opartych na różnych CMSach.
  • Kładziemy nacisk na techniczne SEO, tak by sklep był jak najlepiej zoptymalizowany dla wyszukiwarek.
  • Przygotowujemy bardzo kompleksową dokumentację z zaleceniami co do zmian.
  • Pomagamy we wdrożeniu poprawek.
Przede wszystkim

Efekty

Poniżej znajduje się wykres ruchu sklepu opartego na Magento. Usunięcie licznych kopii treści, optymalizacja struktury i inne zmiany dość szybko przyniosły efekty. Później Klient zaczął wdrażać treści według naszych wytycznych (opisy kategorii, blog ekspercki, poprawione opisy produktów). Wszystkie te działania sprawiły, że miesiąc po miesiącu notowane były wzrosty.

wzrost-ruchu-sklepu

Często

Zadawane pytania

Ile będę czekał na efekty?

Pierwsze efekty wdrożenia zaleceń pojawiają się dość szybko, często jest to kwestia tygodni lub miesięcy zależnie od wielkości serwisu. Najszybciej wdraża się zmiany odnośnie strony technicznej.
Zalecenia dotyczą też treści. Przeważnie wdrożenie treści w ramach sklepu zajmuje kilka miesięcy co też przekłada się na opóźnienie w widoczności wyników.

Na jaki wzrost ruchu mogę liczyć?

To zależy od potencjału, jaki jest dla danej branży, ilości podstron jak również od tego, ile rzeczy jest do poprawy. Czasem audyt wykazuje że najważniejsze rzeczy w serwisie są poprawne pod kątem SEO, tak jest np. często w przypadku Woocommerce. W takich przypadkach nie zawsze da rady wypracować od razu dwucyfrowy wzrost ruchu. Zostaje wtedy inwestycja w treści i długi ogon.
Efekt wdrożenia zmian będzie znany dopiero po zakończeniu prac 🙂

Czy analityka jest w pakiecie?

Nie. Na życzenie Klienta możemy wdrożyć Google Tag Managera i zdefiniować cele oraz zdarzenia.

Ile trwa optytmalizacja sklepu?

Dokument z zaleceniami przygotowujemy najczęściej w 2-3 tygodnie. Następnie trzeba liczyć czas wdrożenia zmian, który jest zależny od deweloperów, liczby błędów itp. Najczęściej techniczną stronę optymalizacji serwisu można zamknąć w 1,5-2 miesiące. Potem zostanie optymalizacja treści i redakcja nowych tekstów, co przeważnie jest już bardziej rozciągnięte w czasie.

Zapytaj o ofertę