class="page-template-default page page-id-4034 page-child parent-pageid-2666 mega-menu-primary-menu default default-layout theme-accent wpb-js-composer js-comp-ver-5.1 vc_responsive" data-spy="scroll" data-target="#poradnik_menu" data-offset="15">
LOADING

Audyt UX

Audyt UX pozwoli ocenić wygodę użytkowania strony przez odwiedzające ją osoby.

W oparciu o ogólne zasady projektowania stron internetowych ocenimy, czy strona wzbudza zaufanie u Twoich potencjalnych klientów, czy zachęca do skorzystania z jej usług i do wykonania pożądanych przez nich akcji.

Dlaczego

Audyt UX jest skuteczny

Nawet jeśli wydaje nam się, że nasza strona internetowa doskonale spełnia swoją funkcję, użytkownicy mogą być innego zdania. To, co dla Ciebie jest najbardziej oczywiste, dla niego może okazać się przeszkodą nie do przeskoczenia. W takiej sytuacji opuści on naszą stronę bez skorzystania z Twoich usług.

Audyt UX pozwala na wyeliminowanie takich sytuacji.

4 powody dlaczego

Warto z nami współpracować

  • Mamy wiedzę i doświadczenie w zakresie przygotowywania audytów UX.
  • Przygotowywaliśmy zalecenia dla wielu Klientów, którzy wykorzystując nasze wskazówki, poprawiali wskaźniki strony.
  • Łączymy naszą wiedzę z zakresu UX i SEO, dzięki czemu znajdujemy balans pomiędzy użytecznością a widocznością strony w wyszukiwarkach.
  • Nie szukamy rewolucji na siłę. Rekomendujemy zmiany, które są niezbędne i które przynoszą korzyści, zamiast zwracać uwagę na czasochłonne usuwanie mało istotnych błędów.
Często

Zadawane pytania

Po co mi audyt UX?

Sam audyt UX nie wpływa bezpośrednio na ruch na stronie, ale pomaga w jego przełożeniu na konwersję. Jeśli wdrożenie naszych wytycznych z audytu spowoduje wzrost współczynnika konwersji choćby o 0.1%, realnie wpłynie na Twoje przychody. Nie wspominając o wyeliminowaniu kluczowych dla procesu zakupowego błędów.

Co obejmuje audyt UX?

Analizę podstron serwisu pod kątem nawigacji, dostępności i użyteczności z punktu widzenia odwiedzających go osób. Nasze wnioski przedstawiamy w formie raportu, który opisuje całość serwisu, pokazując jego mocne i słabe strony oraz rekomendacje poprawiające jego użyteczność. W zależności od rozmiarów serwisu audyt może zawierać od kilkunastu do kilkudziesięciu stron.

A czego nie obejmuje?

W audycie nie analizujemy wszystkich pojedynczych stron, zwłaszcza o ile nie są one kluczowe z punktu widzenia użytkownika. Nie szukamy tym samym drobnych niedoróbek i literówek w zakamarkach serwisu. Skupiamy się na całokształcie interakcji odwiedzającego ze stroną i na podstawie tego wyciągamy wnioski.

Ile kosztuje audyt UX?

W zależności od rozmiaru strony i stopnia jej złożoności audyt może kosztować od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Różnica wynikają ze złożoności serwisu, czasu niezbędnego na analizę i stopnia rozbudowania analizy poaudytowej.

Zapytaj o ofertę