class="page-template-default page page-id-3665 page-child parent-pageid-2666 mega-menu-primary-menu default default-layout theme-accent wpb-js-composer js-comp-ver-5.1 vc_responsive" data-spy="scroll" data-target="#poradnik_menu" data-offset="15">
LOADING

Audyt SEO

Kompleksowy audyt SEO onsite i offsite.

Audyt SEO ma na celu znalezienie wszystkich problemów, które utrudniają wzrosty dla danego serwisu. Dotyczy on zarówno strony (onsite) jak i stanu domeny (offsite).

Dodatkowo wykonujemy audyt serwisów konkurencji, co zawsze jest źródłem wartościowych informacji.

Problemy na stronie

Audyt Onsite

Bardzo często strona ma problemy ze wzrostem ze względu na błędy techniczne lub niedopracowany content. Mogą to być np. problemy z kopiami, zła struktura wewnętrzna, duża liczba podstron ubogich w treści itd. W ramach audytu sprawdzamy wszystkie te kwestie. Na koniec przygotowujemy dokument, który opisuje znalezione problemy oraz zawiera sugerowane rozwiązania.

Problemy z linkami

Audyt offsite

spam-monitorCzasem nawet mała liczba spamowych linków może hamować wzrosty ruchu dla strony. Czasem są to linki z przeszłości, zdarza się też, że nie są dodane przez właściciela serwisu.

Audyt offsite ma na celu dokładne sprawdzenie profilu linków, zlokalizowanie tych problematycznych jak również identyfikację potencjalnej kary od Google. Jeśli zajdzie taka potrzeba, przygotowany również będzie plik niechcianymi linkami do zrzeczenia się za pomocą Disavow Tool.

4 powody dlaczego

Warto z nami współpracować

  • Możemy pochwalić się wieloma sukcesami, gdzie w wyniku audytu i podjętych działań Klienci obserwowali duże wzrosty.
  • Jesteśmy dociekliwi, nasze audyty są najwyższej jakości.
  • Mamy wiele lat doświadczenia pracy przy marketingu dla serwisów o różnej wielkości, z różnych branż.
  • Dostajesz obszerny dokument opisujący znalezione problemy oraz zawierający sugerowane działania.
Znalezienie problemów i

Efekty

Poniżej przykład serwisu naszego Klienta, dla którego w pierwszym okresie współpracy wykonaliśmy audyt i na jego bazie podjęliśmy działania. Okazało się, że w wyniku wcześniejszych działań strona miała problem z karą algorytmiczną. Identyfikacja problemów oraz wdrożenie innych zaleceń poskutkowały zdjęciem kary i sporym wzrostem ruchu. Przypadek opisaliśmy dokładniej na blogu Majestic tutaj.

ortopeda-organik

Często

Zadawane pytania

Co da mi audyt?

Przede wszystkim informacje o problemach, które ma serwis. Dotyczą zarówno strony (kod, struktura), treści jak i linków. Na bazie tych informacji można podjąć odpowiednie działania w celu naprawy sytuacji.

Czy pomagacie wdrożyć zalecane zmiany?

Przedmiotem usługi jest audyt. Klient otrzymuje obszerną dokumentację ze wskazaniem problemów oraz sugerowanymi rozwiązaniami. Na podstawie dokumentu Klient i jego pracownicy powinni sobie poradzić ze zmianami.
Jeśli jest taka potrzeba, możemy pomóc we wdrożeniu zmian, ale będzie to już osobna usługa.

Ile kosztuje audyt?

Ceny zaczynają się od 1500zł netto. Całkowity koszt zależy od wielkości serwisu, liczby linków do analizy, bo ma to wpływ na czas potrzebny na wykonanie audytu.

Co jest w raporcie konkurencji?

Informacje o najciekawszych rozwiązaniach stosowanych na stronie, które może zastosować Klient.
Dodatkowo analizujemy też linki konkurencji i wskazujemy skąd zdobywają oni linki.

Zapytaj o ofertę