class="page-template-default page page-id-3617 page-child parent-pageid-2666 mega-menu-primary-menu default default-layout theme-accent wpb-js-composer js-comp-ver-5.1 vc_responsive" data-spy="scroll" data-target="#poradnik_menu" data-offset="15">
LOADING

Analityka internetowa

Wszystkie nasze usługi opieramy na analityce internetowej.

Dlaczego? Tylko dzięki analityce zachowania użytkowników stron internetowych możemy określić, które źródła ruchu są najbardziej efektywne.

Każda strona powstaje aby spełnić konkretny cel. Niestety większość nie mierzy czy im się to udaje.

Google Tag Manager i

Cele i zdarzenia

Tworzymy odpowiednie zmienne, triggery i tagi w Google Tag Manager dzięki czemu przesyłamy do zewnętrznych narzędzi informacje o wykonanych zdarzeniach na stronie.

Na podstawie otrzymanych eventów tworzymy cele w Google Analytics lub analizujemy kampanie reklamowe na Facebooku.

Stałe

Raportowanie

raporty analityczneWykorzystujemy Google Data Studio do comiesięcznych raportów.

Pozwala to klientowi w mgnieniu oka zapoznać się ze stanem strony internetowej. Wszystkie najważniejsze infromacje skondensowane są na paru stronach w formie przejrzystych wykresów.

Dla tych co lubią sprawdzać swoje statystyki codziennie dajemy dostępy do dynamicznie aktualizujących się raportów w Google Data Studio.

6 powodów dlaczego

Warto z wdrożyć analitykę

  • Pomaga skupić budżet na najefektywniejszych formach promocji serwisu.
  • Pozyskuje informacje o profilu naszych użytkowników.
  • Umożliwa pomiar konwersji użytkowników w klientów
  • Mierzy skuteczność podejmowanych działań marketingowych
  • Pozwala wyodrębnić grupy odbiorców do remarketingu
  • Zaoszczędza czas dzięki spersonalizowanym raportom
Przede wszystkim

Oszczędność

Wdrożenie analityki pozwola zaoszczędzić pieniądze i czas. Dzięki pomiarowi realizacji celów wiadomo jak różne formy promocji serwisu działają. Czy zapewniają zwrot z inwestycji? Czy asystują w konwersji? Czy są opłacalne?

Z doświadczenia wiemy, że nie wszystko jest widoczne na pierwszy rzut oka. Rozwój techniki sprawia, że użytkownik odwiedza naszą stronę ze swojego telefonu dzięki reklamie AdWords w drodze z pracy, następnie wraca po włączeniu domowego komputera i zapoznaje się z produktami, a na kupno decyduje się dopiero po remarketingu na Facebooku.

Dlatego tak ważne jest pozyskiwanie jak najwiekszej ilości danych… od teraz.

Często

Zadawane pytania

Czy to ja mam zdecydować co będzie mierzone na stronie?

Wspólnie z klientem ustalamy co jest celem serwisu. Jakie powinny być mierzone zdarzenia i na czym mamy skupić się w raportach.
Bazując na naszym doświadczeniu i wiedzy podpowiadamy co warto mierzyć.

Co można mierzyć na stronie oprócz sprzedaży?

Podstawowe wdróżenie opiera się głównie na otagowaniu:

poprawnego wypełnienia formularzy kontaktowych
kliknięć w adresy email i numery telefonów
udostępnień i przejść na profile social media
filmików umieszczonych na stronie
poziomu przeskrollowania strony

Ponadto często mierzone są zdarzenia związane z UX strony. Czyli klikalność w różne przyciski. Sprawdzamy czy wdrożone rozwiązania są używane przez użytkowników.

Kto wdraża Google Tag Managera?

Utworzenie i zarządzenie kontenerem Google Tag Manager jest po naszej stronie.
Dodanie kodu kontenera do strony możemy również wykonać sami (po otrzymaniu dostępów do serwera FTP i zrobieniu kopii zapasowej edytowanych plików) albo zlecamy to programiście współpracującemu z klientem.

Czy będę otrzymywać raporty?

Tak, wysyłamy klientom comiesięczne raporty w formie plików PDF.
Dla wszystkich klientów współpracujących z innymi agencjami (np. epr) lub takich którzy lubią sami sprawdzać swoje statystki dajemy dostępy do raportów w Google Data Studio, gdzie mogą samodzielnie sprawdzać wyniki dla poszczególnych zakresów czasowych.

Zapytaj o ofertę