LOADING

Oferta

Oferujemy kompleksowe działania marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej ofercie tutaj lub na poszczególnych podstronach.

Komu możemy pomóc

Pomagamy biznesom z różnych branż. Są to zarówno sklepy ecommerce jak i firmy działające lokalnie, skupiające się na wzroście rozpoznawalności w danym obszarze.

Wśród naszych Klientów są biznesy nowe, którym pomagamy się rozwinąć z pomocą marketingu internetowego. Są też biznesy, które są na rynku kilka lat, mają ugruntowaną pozycję, ale chcą się rozwijać dalej i wykorzystać do tego metody jakie daje internet.

Podział oferty – jak pomagamy

Naszą ofertę dzielimy na cztery obszary:

  1. pozycjonowanie (SEO)
  2. reklamy
  3. analityka internetowa
  4. UX

Główny obszar naszej działalności to zwiększanie ruchu. Wykorzystujemy do tego pozycjonowanie (SEO) jak i zdobywanie ruchu płatnego (reklamy Google Ads, reklamy Facebook).

1) Pozycjonujemy firmy lokalne, blogi, sklepy ecommerce i inne. Mamy doświadczenie w promowaniu stron w różnych branżach. Przy pozycjonowaniu kładziemy nacisk na odpowiednią optymalizację serwisu. W drugim pomagamy przygotować odpowiednie treści, które mają duże znaczenie przy skutecznej budowie ruchu bezpłatnego. Następnie, w trzecim etapie skupiamy się na wzmocnieniu domeny – to znaczy na zdobywaniu linków, które pozwolą ją odpowiednio wzmocnić.

2) Reklamy dają możliwość szybkiego sprowadzenia ruchu na stronę. Już kilka chwil po doładowaniu konta można rozpocząć tworzenie kampanii reklamowych, które będą ściągały ruch na stronę. Dostępnych jest kilka platform na których można reklamować swoją stronę. Najpopularniejsze to reklamy Google Ads oraz reklamy Facebook i Instagram. O tym gdzie warto wydać budżet reklamowy pomagamy zdecydować po analizie konkurencji oraz przeprowadzeniu kampanii testowych.

Dodatkowo mamy specjalistów, którzy pomagają w prawidłowym wdrożeniu analityki internetowej oraz ulepszeniu strony pod kątem UX.

3) Analityka internetowa pomaga w odpowiednim mierzeniu efektów. Z pomocą narzędzi jak Google Analytics i Google Tag Manager można mierzyć nie tylko czas ruch i sprzedaż. Można założyć unikalne cele i zdarzenia jak np. wysłanie formularza, przejście na stronę kontakt, kliknięcie numeru telefonu itd. Dobrze mierzone dane pomagają później w podejmowaniu kluczowych decyzji co do dalszych działań marketingowych.

4) User Experience wpływa na proces decyzyjny osób odwiedzających naszą stronę. Dotyczy to tak podstawowych rzeczy jak decyzja o zamknięciu zakładki, decyzja o kliknięciu danego linka czy też decyzja zakupowa. Na dobry UX składa się wiele elementów dotyczących różnych obszarów strony. Mamy specjalistów, którzy pomagają w odpowiednim dopracowaniu elementów UX.

Jak wygląda proces ofertowania

Zaczyna się od wysłania zapytania. W zapytaniu podaj adres swojej strony internetowej i doprecyzuj jakiej usługi szukasz. Świadczymy zarówno usługi w pakiecie (pozycjonowanie, reklamy, analitykę itd.) jak i wybrane usługi, na których najbardziej ci zależy.

Następnie analizujemy zapytanie, kontaktujemy się z tobą z dodatkowymi pytaniami. W końcu, po kilku dniach przygotowujemy ofertę. Zawiera ona wycenę oraz planowaną strategię działań na pierwszy okres współpracy.

Jak wygląda współpraca, kto wykonuje usługi

Usługi wykonuje specjalista, który pracuje w Carted. W naszym zespole są specjaliści z dużym stażem – od 2 do 10 lat w branży. Mamy też bogate doświadczenie w pracy z klientami z różnych obszarów jak również z klientami na różnym poziomie rozwoju (od start upów po firmy z wielomilionową sprzedażą).

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą naszych usług:

SEO:

Reklamy:

Analityka:

UX: