Szymon Spychała – specjalista SEO
Współzałożyciel carted. Jego pasją jest marketing internetowy oraz możliwości rozwoju biznesu jakie daje, szczególnie w obszarze e-commerce.
Przygodę z marketingiem zaczął w 2012 roku od pracy jako specjalista SEO. Interesuje się różnymi strategiami budowy ruchu oraz zwiększania sprzedaży. W carted odpowiada za prowadzenie działań SEO – strategie linkowania oraz optymalizacje.
Swoją pracę lubi najbardziej za możliwość pomocy biznesom z różnych branż oraz współpracę z ciekawymi ludźmi.
Łukasz Tomaszczyk – specjalista SEO
Łukasz swoją przygodę z SEO zaczął w 2008 roku, gdzie pierwsze kroki w branży marketingu internetowego stawiał w jednej z największych Agencji w kraju. Od tego czasu stale poszerza swoją wiedzę, którą wykorzystuje w projektach, które prowadzi. Od ponad 3 lat właściciel sklepu internetowego, który z sukcesem prowadzi. Właśnie dzięki prowadzeniu własnego ecommerce świetnie rozumie problemy właścicieli sklepów i stara się dopasowywać strategię do ich potrzeb. Z swoimi klientami stara się nawiązywać relacje partnerskie – co bardzo pomaga w codziennej współpracy. Prywatnie mąż i ojciec dwójki dzieci.
Konrad Margalski – specjalista SEO
Specjalista ds. SEO z zawodu i zamiłowania, inżynier informatyki z wykształcenia. Przygodę z SEO zaczął od pozycjonowania własnych stron internetowych w 2015 roku, natomiast zawodowo zajmuje się tą działką od 2017 roku. Jak sam twierdzi, wszystkiego co potrzebne do pracy zawodowej nauczył się w Carted. Pełni rolę kompleksowego Specjalisty ds. SEO – zarządza projektami klientów, jak i kontaktuje się z nimi odpowiadając na wszystkie nurtujące ich pytania. Posiada dobry background techniczny, a poza SEO ma podstawy: programowania, grafiki, UI, UX, copywritingu, analityki.
Anastasiia Pugachova, copywriter
Swoje pierwsze teksty SEO Anastazja napisała w języku rosyjskim w 2013 roku, tuż po ukończeniu magisterium filologii. Współpracowała w trzech ukraińskich firmach SEO jako copywriter oraz redaktor tekstów. Po 5 latach pobytu w Polsce potrafiła przekonać nas w praktyce, że równie dobrze pisze w naszym języku o sukniach ślubnych, ubraniach dziecięcych, jak i wierceniu poszukiwawczym gazu i węgla. Jest w Carted od sierpnia 2020 roku, tworzy treści na potrzeby naszych klientów i równolegle szkoli się w zakresie SEO i marketingu internetowego. A w czasie wolnym od pracy i rodziny zajmuje się muzyką – własną oraz ulubionych zespołów rockowych.