Agencja marketingu internetowego to partner biznesowy odpowiedzialny za rozwój Twojej firmy.
Dlatego wybór agencji jest tak ważny.
Wiemy że musisz go dokonać spośród dziesiątek ofert.
Poznaj piątkę carted definiującą jak współpracujemy z Klientami.
Są wpisane w nasze DNA od samego początku.
1. Ustalamy strategię zgodną z celami Twojej firmy
Działania marketingowe, które nie są prowadzone by realizować cele biznesowe Twojej firmy to stracony czas i niepotrzebnie wydane pieniądze.
Jak ognia unikamy pomysłów typu dobieranie tabelki 10-20 fraz na progu wyszukiwania, które szybko trafiają do top 5 i agencja uznaje stronę za wypozycjonowaną.
Co z tego, jeśli nie będzie szła za tym sprzedaż i rozwój Twojej firmy?
Dlatego w pierwszym miesiącu współpracy siadamy i rozmawiamy o tym jak rozwinąć Twoją firmę z pomocą internetu.
Ustalamy realne cele dopasowane do aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Mogą to być:
- Większa widoczność i ruch
- Ruch na konkretne podstrony
- Wysokie pozycje na konkretne frazy
- Sprzedaż towarów z danej kategorii
- Wiele innych
Dzięki takiemu podejściu skupimy się na jak najefektywniejszym wykorzystaniu budżetu na marketing co przełoży się na wzrost sprzedaży i zapytań.
A jak to osiągniemy to wspólnie wyznaczymy jeszcze ambitniejsze plany rozwoju dla Twojej firmy.

2. Umowa bez zobowiązań
W branży marketingu funkcjonuje niezdrowy trend podpisywania umów o współpracę z minimalnym czasem trwania 6, 12 miesięcy lub nawet na jeszcze dłuższe okresy.
Oznacza to, że jeśli masz zastrzeżenia do jakości wykonywanych usług to i tak nie możesz rozwiązać umowy przed czasem.
U nas to nie problem.
Podpisujemy tylko jeden rodzaj umowy – na czas nieokreślony, z możliwością rozwiązania na koniec bieżącego miesiąca.
Mówiąc prościej – jeśli z jakiegokolwiek powodu będziesz chciał zakończyć współpracę to wysyłasz stosowną informację i współpraca kończy się z ostatnim dniem danego miesiąca.
Dzięki temu nie musisz się martwić kwestiami umowy.
To my mamy wykonać taką usługę, żebyś chciał z nami współpracować.

3. Bezpośredni kontakt
Jeszcze jeden niekorzystny trend to odcinanie Klientów od specjalistów promujących ich biznes.
Jeśli chcesz porozmawiać o wykonywanej usłudze to trafiasz na call center, który ma dla ciebie garść gotowych informacji typu pozycjonowanie wymaga cierpliwości itd.
W carted nigdy nie będzie takiej sytuacji.
Dla nas ważne jest realizowanie strategii marketingowej, która przyniesie rozwój i sprzedaż w twojej firmie.
Aby to było możliwe, specjalista odpowiedzialny za marketing dla twojej firmy musi być z tobą w bezpośrednim kontakcie.
To jeden z fundamentów udanej współpracy i będzie tak zawsze.
Podstawa to kontakt mailowy i telefoniczny ze specjalistą. Możliwe są również video konferencje.

4. Za marketing odpowiada doświadczony specjalista
Kształcimy się, testujemy, bierzemy udział w kursach i szkoleniach.
Przede wszystkim jednak możemy pochwalić się praktycznym doświadczeniem zdobytym przez lata, często przy bardzo trudnych projektach.
Każda branża, każda kampania reklamowa czy pozycjonowanie to nowe wyzwanie.
Takich wyzwań mamy na karku setki.
To właśnie doświadczenie nauczyło nas, że nie ma jednej uniwersalnej strategii odpowiedniej dla każdego biznesu.
Zawsze potrzebny jest plan i dopasowanie go do bieżącej sytuacji oraz modyfikacje w trakcie działań.
Do tego potrzebujesz doświadczonych specjalistów, którzy mają na koncie nie tylko przepracowane lata, ale odpowiednio trudne wyzwania i potrafią dostosować się do każdej branży.
Takich specjalistów znajdziesz w carted.

5. Jakość niezależnie od budżetu
W marketingu łatwo wydać każdą kwotę.
Jednak budżet na marketing zawsze będzie mniej lub bardziej ograniczony.
Rozumiemy to.
Dopasowujemy działania do budżetu tak by zachować ich odpowiednią jakość.
Część budżetu zawsze przeznaczana jest na obsługę przez specjalistę. Zależnie od trudności projektu i wielkości budżetu może to być kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt godzin miesięcznie.
Pozostała część przeznaczona jest na inwestycje w linki czy treści (głównie przy projektach SEO).
Jeśli budżet jest mały to dodamy mniej linków, ale dobrej jakości.
Nie będziemy zapychać raportów bezwartościowymi linkami.

Zapraszamy do współpracy
Nic nie ryzykujesz. Chyba że za ryzyko uznajesz poważną rozmowę o tym jak firma działała w internecie do tej pory, jakie są braki w strategii marketingowej i co wymaga zmiany.
Każdy nowy Klient to dla nas wyzwanie i ciekawe doświadczenia z pracy przy projekcie.
Jeśli szukasz agencji, która bierze sobie do serca efekty działań prowadzonych dla Twojej firmy to przejdź na stronę Kontakt .