iPhone a marketing – jak i dlaczego sprawdzić działanie strony sklepu na iPhone
iPhone a marketing – jak i dlaczego sprawdzić działanie strony sklepu na iPhone Działanie strony na smartfonach to w dzisiejszych czasach oczywista sprawa. Co już …
Marketing zewnętrzny odnosi się do strategii promocyjnych, które firma wdraża poza swoją organizacją, aby osiągnąć potencjalnych klientów, budować świadomość marki i promować swoje produkty lub usługi.
Ta kategoria koncentruje się na różnych aspektach marketingu zewnętrznego, takich jak reklama, relacje z mediami, eventy i działania sponsorships. Znajomość odpowiednich technik i strategii jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu w dziedzinie marketingu zewnętrznego, a artykuły i poradniki dostępne w tej kategorii dostarczą przedsiębiorcom wiedzy i inspiracji potrzebnych do skutecznego wykorzystania tej formy promocji. Zapraszamy do czytania!
Na naszym blogu
iPhone a marketing – jak i dlaczego sprawdzić działanie strony sklepu na iPhone Działanie strony na smartfonach to w dzisiejszych czasach oczywista sprawa. Co już …
Co robimy Własny sklep internetowy czy sprzedaż przez Allegro Co wybrać? Otworzyć sklep internetowy czy kontynuować sprzedaż tylko przez Allegro? To dylemat, przed którym staje …
Dotrzyj do użytkowników urządzeń mobilnych Prowadzenie kampanii reklamowych na Instagram Badania potwierdzają, że większość czasu spędzamy na konsumowaniu treści na smartfonach, w tym między innymi …
Jak założyć sklep internetowy (sklep e-commerce) – poradnik Wstęp Poradnik napisany został z myślą o osobach, które planują otworzyć sklep internetowy. W pierwszej części przyjrzymy …
Marketing zewnętrzny ma ogromne znaczenie, ponieważ pozwala firmom dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i promować swoje produkty lub usługi poza własną bazą klientów. Jest niezbędny dla zbudowania solidnej reputacji i zdobycia zaufania potencjalnych klientów.
Ciekawostki
Firmy często spędzają ogromne sumy pieniędzy na marketing zewnętrzny, nie zdając sobie sprawy, że równie ważne są inne aspekty marketingu, takie jak marketing wewnętrzny i relacje z klientami. Dlatego też holistyczne podejście do strategii marketingowej jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu.
Bardzo ważnym aspektem marketingu zewnętrznego jest mierzenie efektów.
Czy efektem ma być sprzedaż, zdobycie klienta czy po prostu budowa zasięgu to już szczegół, który musisz ustalić zależnie od charakteru danego działania.
Chodzi o to by już na początku te efekty mierzyć.
Przykład:
Współpracowaliśmy z kilkoma markami, które wcześniej zdawały się na marketing w radio i magazynach. Przeznaczały na to duże pieniądze (jedna kampania potrafiła kosztować po kilkadziesiąt tysięcy złotych).
Kiedy jednak doradziliśmy, by mierzyć konkretnie efekty (m.in. z pomocą indywidualnych adresów e-mail i numerów telefonów które pojawiały się tylko przy tych kampaniach) okazało się że nie przynosiły one praktycznie żadnych nowych zapytań. W ich przypadku dużo lepsze były działania reklamowe w sieciach Facebook oraz Google, które pozwoliły dużo skuteczniej wykorzystać te budżety, przy bardzo dokładnym mierzeniu efektów.
Powiązane tagi
Powiązane kategorie