Komunikacja marketingowa – co warto o tym wiedzieć?
Komunikacja marketingowa – co warto o tym wiedzieć? Badanie Dashly wykazało, że 17 na 30 firm wykorzystuje czat na stronie internetowej w celu utrzymywania regularnego …
Skuteczny, praktyczny e-commerce nie skupia się wokół samego produktu – sukces w sektorze sprzedaży online jest kwestią sposobu, w jaki przedstawiamy sam produkt.
Marketing dla e-commerce stanowi obecnie sztukę budowania relacji, kreowania unikalnej wartości i dostarczania prawdziwych doświadczeń w cyfrowym świecie. W kategorii “Marketing dla e-commerce” na naszym blogu zagłębimy się w strategie, narzędzia i techniki, które pozwalają na zbudowanie łączności pomiędzy Klientami, a ofertą sprzedawcy i postaramy się przybliżyć Ci, w jaki sposób możesz zastosować je we własnej firmie. Zapraszamy do lektury!
Na naszym blogu
Komunikacja marketingowa – co warto o tym wiedzieć? Badanie Dashly wykazało, że 17 na 30 firm wykorzystuje czat na stronie internetowej w celu utrzymywania regularnego …
Czy rozszerzenie domeny ma znaczenie przy pozycjonowaniu Domena w pozycjonowaniu międzynarodowym Często spotykamy się z pytaniami o wpływ rozszerzenia domeny na pozycjonowanie, szczególnie w pozycjonowaniu …
Co robimy Marketing strony czyli nie tylko pozycjonowanie W tym wpisie poruszamy tematy związane ogólnie z pozycjonowaniem oraz promocją strony. Pozycjonowanie to sposób by osiągnąć …
Optymalizacja strony – na co zwrócić uwagę Na skuteczne pozycjonowanie składają się czynniki jak optymalizacja, treści i linki. W tym wpisie przybliżamy bliżej czym jest …
Treści w pozycjonowaniu strony i ich znaczenie dla dobrego SEO Trzymając się przykładu wcześniejszego o wyścigach, optymalizacja serwisu od strony technicznej (wliczając też w to …
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie e-commerce, skuteczny marketing jest kluczowym elementem sukcesu. Śledzenie trendów, analiza danych i ciągłe dostosowywanie strategii są niezbędne do utrzymania konkurencyjności na rynku.
Powiązane tagi
Powiązane kategorie