Sprzedaż w sklepie i sprzedaż na Allegro – jak to połączyć?
Sprzedaż w sklepie i sprzedaż na Allegro – jak to połączyć? Allegro to nie tylko jedna z największych, ale również najbardziej rozpoznawalnych platform zakupowych w …
Czy kiedykolwiek robiłeś zakupy za pomocą smartfona lub tabletu? Jeśli tak, to prawdopodobnie nieświadomie korzystałeś z m-commerce. W tej kategorii na naszym blogu wyjaśnimy, co dokładnie oznacza ten termin, dlaczego stał się tak istotny oraz jak wykorzystać potencjał sprzedaży mobilnej w swoim biznesie. Zapraszamy do lektury!
Na naszym blogu
Sprzedaż w sklepie i sprzedaż na Allegro – jak to połączyć? Allegro to nie tylko jedna z największych, ale również najbardziej rozpoznawalnych platform zakupowych w …
Pozycjonowanie sklepu producenta rajstop, pończoch Pokazujemy proces pozycjonowania oraz efekty uzyskane dla sklepu e-commerce producenta rajstop. Więcej o kliencie i współpracy: polski sklep internetowy, sprzedający …
Flowers Atelier: rozwój sklepu przy minimalnym budżecie case study Klient Sklep internetowy Flowersatelier.com. Główna oferta sklepu to sprzedaż kompozycji wykonanych ze sztucznych kwiatów jak sztuczne storczyki, …
Marketing sklepu z elektroniką – budowa ruchu i sprzedaży w sklepie internetowym od podstaw W tym case study: na jakich kanałach zaczęliśmy budowę sprzedaży, które …
Co robimy Opisy kategorii w sklepach internetowych – jakie opisy kategorii stosują polskie e-commerce W tym artykule: sprawdzamy czy i jakie opisy kategorii stosują polskie …
Wersje mobilne strony – najczęstsze błędy W poradniku: dlaczego wersja mobilna jest tak ważna ile osób przegląda strony na urządzeniach mobilnych – nasze statystyki jak …
M-commerce, czyli mobile commerce, odnosi się do wszelkiego rodzaju transakcji handlowych przeprowadzanych za pomocą urządzeń mobilnych, takich jak smartfony i tablety.
Ciekawostki
Prognozy wskazują, że do 2025 roku wartość globalnego rynku m-commerce osiągnie ponad 3 biliony dolarów.
Płatności mobilne i technologie takie jak NFC (komunikacja w zasięgu bliskim) stają się standardem w wielu krajach, co dodatkowo napędza rozwój m-commerce.
Jednym z głównych wyzwań dla przedsiębiorstw w obszarze m-commerce jest dostosowanie strony lub aplikacji do potrzeb użytkowników mobilnych, tak aby była ona responsywna, intuicyjna i szybka.
M-commerce to nie tylko przyszłość, to teraźniejszość handlu. Adaptacja do tego trendu jest nie tylko opłacalna, ale i konieczna dla marek, które chcą pozostać konkurencyjne w cyfrowym świecie.
Powiązane tagi
Powiązane kategorie