Przedstawiamy ofertę na pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Zjednoczone Emiraty Arabskie. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych nabywców.

W odpowiedzi na coraz więcej pytań polskich firm promocją usług i sklepów internetowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą optymalizacji oraz reklam. Mamy wiedzę i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W ZJEDNOCZONYCH EMIRATACH ARABSKICH

Zjednoczone Emiraty Arabskie były niegdyś miejscem stosunkowo niedostępnym dla wielu przedsiębiorców. Przyczyn tego stanu rzeczy było wiele. Jednak zdecydowana większość z nich opierała się na różnicach kulturowych. Współcześnie Zjednoczone Emiraty Arabskie przedstawiają zupełnie inne oblicze wobec zagranicznych przedsiębiorców.

Otwartość oraz korzyści prawne i podatkowe są dużą zachętą do tego aby rozpocząć swoją działalność gospodarczą w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Zjednoczone Emiraty Arabskie charakteryzuje nieustanny wzrost przedsiębiorczości oraz coraz większa liczba zagranicznych przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem swojej działalności gospodarczej na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Dużym przywilejem dla przedsiębiorców są atrakcyjne podatki, które są w minimalnym wymiarze. Dzięki niskim podatkom narzucanym na przedsiębiorców Zjednoczone Emiraty Arabskie skutecznie zachęcają do inwestycji na terenie kraju.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Rozwój technologiczny umożliwił docieranie do klientów z całego świata. Zjednoczone Emiraty Arabskie to kraj pełen inwestorów i majętnych ludzi, gotowych zapłacić każde pieniądze za dobre usługi. Jakie działania marketingowe warto prowadzić, aby do nich dotrzeć?

Pozycjonowanie stron www – SEO
Strony www są dla siebie nawzajem konkurencją – dlatego żeby się wyróżnić, trzeba stosować odpowiednie frazy kluczowe. Optymalizacja tekstu pod wyszukiwarki (SEO) pomoże pojawić się na samej górze wyników.
Reklamy Google ADS
Reklamy Google ADS wymagają dobrego researchu, wiedzy z zakresu SEO i linkowania oraz porządnego ustalenia profilu klienta. Narzędzie jest płatne, ale zdecydowanie warte uwagi.
Kampanie na Facebooku i Instagramie
Jeśli rezultatem ma być dotarcie do nowych potencjalnych klientów – koniecznie powinno się zadbać o ustalenie docelowej grupy odbiorców. Na Facebooku i Instagramie ma to kolosalny wpływ na efekty kampanii reklamowych (a są one płatne).

Głównym celem budowania marki jest zdobycie szacunku i zaufania klientów. Aby mieszkańcy Zjednoczonych Emiratów Arabskich zainteresowali się proponowanymi im usługami, potrzebne są cierpliwość i kampanie e-marketingowe. Potencjalne przychody powinny być motorem do działania.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów internetowych w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam przygotować autorskie metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
  • które kanały marketingowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań marketingowych skierowanych za granicę przydzielamy naszych bezkonkurencyjnych pracowników. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni efektywnie poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE

ZEA oraz Dubaj to dobre miejsce dla biznesu. Nie trzeba prowadzić księgowości, nie trzeba poddawać się skomplikowanym procedurom. W ZEA podatki są bardzo ograniczone. Podatek VAT wynosi zaledwie 5 procent, ale płaci się go dopiero po wypracowaniu dochodu 375 tysięcy AED rocznie. Jeśli takiego obrotu nie ma to nic się nie płaci. Można zatem zaoszczędzić jakieś pieniądze na początek, a to już jest doskonała nowina. W Emiratach nie ma podatku dochodowego, co oznacza spore oszczędności. Nie ma ZUS, ale za leczenie trzeba płacić samemu. Na szczęście ceny są bardzo niskie. Za ubezpieczenie płaci się 500 AED, co jest niewielką sumą. Wiele osób to docenia i lubi korzystać z takich możliwości.

 

Budownictwo, IT, zaawansowane technologie – w to warto inwestować w tym kraju. ZEA to kraj przyjazny i niedrogi dla inwestorów. Wiele osób to docenia i chętnie korzysta z możliwości inwestowania w tym pięknym i wyjątkowym kraju. Przedsiębiorcy szybko robią tutaj dobre fortuny i żyją na dobrym poziomie.



Często

Zadawane pytania

  • Czy macie doświadczenie przy prowadzeniu większych kampanii reklamowych?

    Tak. Jesteśmy Partnerem Google co oznacza, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Prowadzimy kampanie reklamowe o większych budżetach zarówno w ramach Facebook jak i Instagram.

  • Czy dostarczacie treści?

    Nie. W przypadku pozycjonowania i reklamowania stron w krajach zagranicznych to Klient odpowiada za przygotowanie treści na stronę. My oczywiście dostarczamy odpowiednie wytyczne dla copywriterów.

  • Czy jest możliwość działań na kilka krajów? Czy mogę liczyć wtedy na lepszą ofertę?

    Tak, postaramy się przedstawić zbiorczą ofertę na takie działania, która będzie korzystniejsza niż w przypadku osobnych wycen.

  • Kiedy pojawią się efekty pozycjonowania za granicą?

    Przy tematach zagranicznych należy liczyć się z tym, że uzyskanie większych efektów może zająć trochę czasu. Zazwyczaj jednak pierwsze widoczne efekty wzrostu ruchu i widoczności widzimy po 4-5 miesiącach.

  • Jakie wytyczne dotyczące SEO przygotowujecie w ramach działań

    Przeprowadzamy audyt techniczny, audyt dotyczący metatagów, audyt treści i wiele innych. Zawsze dążymy do tego, żeby zoptymalizować maksymalnie dużo elementów strony, co przekłada się na poprawę wyników w wyszukiwarce.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.