Przedstawiamy ofertę na optymalizację i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Włochy. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych nabywców.

W odpowiedzi na coraz większe zapytania polskich firm reklamą usług i sklepów e-commerce we Włoszech przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy wiedzę i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA WE WŁOSZECH

Włochy są krajem stosunkowo przyjaznym dla przedsiębiorców. W związku z czym tak wiele osób chętnie korzysta z możliwości rozpoczęcia swojej działalności gospodarczej właśnie we Włoszech.

Inną możliwością jest z kolei przeniesienie do Włoch dotychczas prowadzonej działalności gospodarczej. Tego typu rozwiązanie umożliwi szybki i dalszy rozwój firmy w bardzo atrakcyjnych warunkach rynkowych. Tym samym we Włoszech powstaje coraz więcej firm i przedsiębiorstw, które zostały stworzone właśnie przez obcokrajowców.
Włoski rząd administracyjny prowadzi politykę współpracy z podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą. W ten sposób możliwy jest bardzo szybki rozwój, a przede wszystkim podmioty gospodarcze zyskują doskonałe warunki prawne, ekonomiczne jak i polityczne. Zachętą dla inwestorów zagranicznych są także bardzo atrakcyjne warunki podatków. Tym samym rozwój firmy we Włoszech z pewnością należy do dobrych inwestycji o dużym zwrocie.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Chcąc dotrzeć do swoich klientów najpierw należy ściśle określić swój rynek docelowy oraz jego wymagania i potrzeby. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie znacznie bardziej dopasowanych narzędzi marketingowych. Włosi bardzo często korzystają z Internetu. Tym samym warto korzystać z narzędzi marketingu internetowego, aby w ten sposób docierać do jak największej liczby nowych klientów.

Pomocne okazują się media społecznościowe. To za ich pomocą możemy docierać zarówno do osób młodych jak i do osób starszych. Większość osób na terenie Włoch posiada konta na Facebooku lub Instagramie. To zaś sprawia, że kierując reklamę za ich pośrednictwem można pozyskać stosunkowo dużo nowych klientów.

Co więcej media społecznościowe zapewniają zwiększanie się świadomości marki ze strony klientów. W ten sposób marka jest znana, jej logotyp oraz inne elementy charakteryzujące markę nie są klientom obce, co pozwala na zwiększenie zasięgu reklamy.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w reklamie średnich i dużych sklepów internetowych w wielu różnych krajach. To pozwoliło nam wypracować oryginalne metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
  • które kanały reklamowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań marketingowych skierowanych za granicę kierujemy naszych najlepszych specjalistów. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni efektywnie poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – WŁOCHY

Prowadzenie działalności gospodarczej we Włoszech to dobry pomysł. Jest to kraj słoneczny, ciepły, pełen możliwości. Niejeden Polak zdecydował się na własną firmę w słonecznej Italii. Kraj jest duży, żyje w nim aż 60 mln osób. Konsumenci włoscy są dość skomplikowani, bardzo wybredni, wybierają towary i odróżnią towar dobry od złego bardzo szybko. Dzięki temu dobre jedzenie, wino, napoje są niezwykle popularne, czemu trudno się dziwić.

 

Gastronomia to domena Włochów. Uważają oni, że ich kuchnia jest najlepsza na świecie, więc prowadzenie własnego baru czy pubu może być pewnym problemem. Biurokracja oraz dość wysokie podatki rzędu 27,5 procenta to też pewne rafy, ale wytrwałość bywa nagrodzona. Można uczyć języków obcych, prowadzić biuro tłumaczeń, dbać o osoby starsze czy sprzątać. Prac jest mnóstwo i spokojnie można je wykonywać. Na pewno warto podjąć działania gospodarcze w tym pięknym kraju z atrakcyjnymi miastami i wspaniałymi zabytkami. Konieczne jest jednak poznanie mentalności oraz kultury Włoch.



Często

Zadawane pytania

  • Czy macie doświadczenie w mojej niszy? Szukam agencji, która specjalizuje się w mojej branży.

    W naszej firmie jest wielu fachowców z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z klientami z bardzo różnych nisz. Na tę chwilę w Carted obsługujemy ponad 100 klientów. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że pracowaliśmy już przy projekcie związanym z Twoją branżą.

  • Czy robicie analizę konkurencji?

    Tak. W każdym przypadku po rozpoczęciu działań, przystępujemy do analizy stron konkurencyjnych. Chcemy wiedzieć co robi konkurencja, jakie mechanizmy wykorzystuje by polepszyć widoczność w wyszukiwarce czy też z jakich Social Mediów korzysta.

  • Na jak długi czas podpisujemy umowę?

    Umowę podpisujemy na nieograniczony okres, z tym, że na minimum 3 miesiące. Nie ma tu zatem długich i zobowiązujących. Nie ma tu zatem długich i zobowiązujących czasów trwania umowy.

  • Czy będę miał kontakt ze specjalistą odpowiedzialnym za marketing?

    Tak. W każdym momencie będziesz mógł kontaktować się z osobą prowadzącą projekt – zarówno ze specjalistą SEO, jak i specjalistą od reklam. Możliwe są również wideokonferencje.

  • Czy mogę wybrać tylko pozycjonowanie albo reklamy?

    Tak. Zawsze sugerujemy połączenie działań SEO + prowadzenie reklam jako najlepszą możliwą opcję, ale jeśli chcesz wybrać tylko jedną z nich, to jest taka możliwość.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.