Przedstawiamy ofertę na pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Szwajcaria. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych odbiorców.

W odpowiedzi na coraz większe zapytania polskich firm promocją usług i sklepów internetowych w Szwajcarii przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą optymalizacji oraz reklam. Mamy doświadczenie i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W SZWAJCARII

Szwajcaria to kraj niewielki, ale bogaty. W rakim kraju warto inwestować. Należy jednak dokładnie zaplanować własną firmę w tym kraju, aby nie popaść w finansowe problemy. Szwajcaria to miejsce godne uwagi, ciekawe, wyjątkowe. Inwestowanie w tym kraju to dobry wybór. Spółka z o.o. to dobra formuła, ale trzeba mieć 100 000 euro. Zatem ta opcja jest dla bogatych. Jednoosobowa działalność gospodarcza to dobra opcja na początek. Dzięki niej można powoli dorobić się majątku, może nie wielkiej fortuny, ale zawsze jakiegoś majątku. Jest to wybór dla niejednej osoby.

W Szwajcarii warto inwestować, ponieważ:

  • kraj jest bogaty i ludzie mają pieniądze na zakup towarów oraz usług,
  • przepisy są dość przyjazne i przedsiębiorca nie ma problemów,
  • można spokojnie działać na tym rynku, zdobywając pełne zadowolenie,
  • popyt na usługi jest wysoki, a specjaliści zawsze tam zarobią.
  • Chcesz rozwijać się w Europie? Załóż firmę w Szwajcarii i działaj w kraju sera, czekolady i zegarków.

    RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

    Szwajcaria jest bardzo interesującym krajem, w szczególności dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą. Jednakże klienci Szwajcarii są bardzo wymagający, tym samym należy kierować do nich najwyższej jakości produkty oraz usługi.

    Warto także korzystać z zaawansowanych środków przekazu oraz działań marketingowych. Przede wszystkim warto opierać swoje działania marketingowe na działalności prowadzonej w Internecie. Za pośrednictwem Internetu można skutecznie pozyskać wielu Szwajcarskich klientów.

    Bardzo zaawansowane rozwiązania w zakresie marketingu internetowego odnaleźć możemy za pośrednictwem narzędzi Google Ads. To właśnie tego typu narzędzia dają szansę na przedstawienie swojej działalności gospodarczej oraz swojej oferty produktowej. Wsparciem tych działań mogą być narzędzia mediów społecznościowych takich jak Facebook lub Instagram. Wówczas możemy poczytać jeszcze więcej zadowolonych klientów.

    DOŚWIADCZENIE

    Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów e-commerce w wielu różnych krajach. To pozwoliło nam wypracować oryginalne metody działań. W skrócie:

    • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
    • które kanały marketingowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

    Do działań reklamowych skierowanych za granicę przydzielamy naszych najlepszych pracowników. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni skutecznie poprowadzą działania dla Twojej firmy.

    ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – SZWAJCARIA

    Co przychodzi Ci do głowy, gdy słyszysz nazwę: Szwajcaria? Być może myślisz o malowniczym krajobrazie, wyciągach narciarskich i słynnych zegarkach? A może tak jak wielu inwestorów i przedsiębiorców z całego świata, dostrzegasz ogrom możliwości tego małego, górzystego kraju? Jeżeli zastanawiasz się, czy Szwajcaria jest dobrym miejscem do rozwoju działalności, koniecznie czytaj dalej!

    Szwajcaria uchodzi za finansowe i bankowe centrum Europy, przez wiele lat gospodarka tego kraju rozwijała się w dużej mierze dzięki nienaruszalności tajemnicy bankowej. Rozważne podejście do relacji z inwestorami uczyniło ze Szwajcarii jeden z najbogatszych krajów świata.

    Alpejskie krajobrazy zapierają dech w piersiach. Nie bez powodu turystyka stanowi bardzo ważną gałąź szwajcarskiej gospodarki. Średnio, każdego roku Szwajcarię odwiedza aż 12 milionów turystów z całego świata! Walory krajobrazowe doprowadziły do rozwoju gęstej sieci hoteli (często luksusowych) i uczyniły ze Szwajcarii prestiżowe, Europejskie centrum sportów zimowych.

     

    Przez lata prężnego rozwoju, Szwajcaria zdołała wytworzyć bogate zaplecze przemysłowe. Niewielkie złoża surowcowe, nie przeszkodziły przedsiębiorczym Szwajcarom w stworzeniu rozbudowanego przemysłu elektromaszynowego, chemicznego i spożywczego. Nie da się w tym miejscu nie wspomnieć o branży jubilerskiej i zegarmistrzowskiej. Kto z nas nie marzył kiedyś o posiadaniu własnego zegarka marki Rolex? Szwajcarski przemysł, chociaż wyspecjalizowany, nadal oferuje pole do rozwoju dla ambitnych, odważnych inwestorów.

    Jak widać, mimo niewielkich rozmiarów, Szwajcaria ma sporo do zaoferowania. Przyjazna i uproszczona biurokracja, doskonałe warunki do rozwoju turystyki, rozwinięta baza przemysłowa, to tylko niektóre z wielu zalet tego małego, ale interesującego kraju.



    Często

    Zadawane pytania

    • Kto będzie prowadził działania dla mojej strony?

      Do działań marketingowych kierujemy pracowników z minimum 3-letnim doświadczeniem. Większość naszych specjalistów SEO pracujących przy projektach zagranicznych ma ponad 10 lat doświadczenia w branży, a specjalistów od Google Ads i Facebook Ads – 5 lat doświadczenia.

    • Czy robicie analizę konkurencji?

      Tak. W każdym przypadku po rozpoczęciu działań przystępujemy do analizy konkurencyjnych stron. Chcemy wiedzieć co robi konkurencja, jakie działania wykorzystuje by polepszyć widoczność w wyszukiwarce czy też jakie kanały Social Media wykorzystują.

    • Na jak długi czas podpisujemy umowę?

      Umowę podpisujemy na nieograniczony czas, przy uwzględnieniu, że umowa musi obowiązywać minimum 3 miesiące. Nie ma tu zatem długich i zobowiązujących} czasów trwania umowy.

    • Czy będę miał kontakt z fachowcem odpowiedzialnym za marketing?

      Tak. W każdym momencie będziesz mógł kontaktować się z osobą prowadzącą projekt – zarówno ze specjalistą SEO, jak i specjalistą od reklam. Możliwe są również wideokonferencje.

    • Kiedy pojawią się efekty pozycjonowania za granicą?

      Przy tematach zagranicznych należy liczyć się z tym, że uzyskanie większych efektów może zająć trochę czasu. Zazwyczaj jednak pierwsze widoczne efekty wzrostu ruchu i widoczności widzimy po 4-5 miesiącach.

    • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

    Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.