Przedstawiamy ofertę na optymalizację i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Słowacja. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych odbiorców.

W odpowiedzi na coraz więcej zapytań polskich firm promocją usług i sklepów e-commerce na Słowacji przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy umiejętności i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA NA SŁOWACJI

Słowacja to niewielki kraj. Z Polski jest do niego blisko, a brak znajomości słowackiego nie przeszkadza. Słowacki i polski są podobne, łatwo się nimi posługiwać i łatwo operować tymi językami na co dzień. Słowacja to ciekawy kraj do codziennego mieszkania. Działalność gospodarcza na Słowacji jest dla Polaków bardzo korzystna, o wiele korzystniejsza niż w Polsce. Daje pieniądze, a formalności jest znacznie mniej.

Słowacja to niewielki kraj, w którym uiszcza się 830 euro zakładając firmę. Wszelkie zmiany w KRS kosztują około 330 euro. Słowacja nie jest rajem podatkowym, ale mimo wszystko bardziej opłaca się tam mieć firmę. Jeśli firma przekroczy 85 528 zł dochodu to zapłaci aż 32 procent podatku. Jednak miesięczny dochód rzędu 3311 euro oznacza 25 procent podatku. Jeśli kwoty są mniejsze to podatek wynosi 19 procent. Da się przetrwać z takimi kwotami. Wartością życia na Słowacji jest to, że kraj ma euro, a to upraszcza operacje finansowe. Vat w Słowacji wynosi 20 procent, a nie 23 procent jak w Polsce. Korzyści może nie są wielkie, ale prowadzić firmę na Słowacji i tak opłaca się o wiele bardziej.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Media społecznościowe umożliwią bardzo szybkie dotarcie do nowych klientów na terenie Słowacji. Co więcej dzięki zaangażowaniu co najmniej kilku kanałów dystrybucyjnych działania marketingowe będą znacznie bardziej skuteczne i efektywne. Tym samym warto kierować działania marketingowe prowadzone w Internecie w kilku serwisach społecznościowych jednocześnie. Do najbardziej popularnych, a jednocześnie najbardziej skutecznych należą oczywiście Facebook oraz Instagram.

Bez wystarczających działań marketingowych nie jest możliwe znalezienie nowych klientów oraz poszerzenie swojego rynku docelowego. Tym samym działania marketingowe warto podejmować już na samym początku pojawienia się marki na rynku. Coraz bardziej popularne staje się ponadto rozpoczynanie działań marketingowych przed rozpoczęciem faktycznej działalności gospodarczej przedsiębiorstwa. Tym samym zwiększyć można swoje szanse na bardzo konkurencyjnym i wymagającym rynku pełnym innych marek.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w reklamie średnich i dużych sklepów e-commerce w wielu różnych krajach. To pozwoliło nam przygotować autorskie metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy mniejszym budżecie,
  • które kanały reklamowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań reklamowych skierowanych za granicę przydzielamy naszych bezkonkurencyjnych pracowników. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni efektywnie poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – SŁOWACJA

Słowacja to mały kraj, w którym mieszkają 2 miliony osób. W tym kraju mówi się w języku słowackim, a Słowacy rozumieją też język czeski. Angielski jest popularny wśród młodzieży. Dobra znajomość angielskiego jest normą i to jest sprawa naprawdę ważna i godna uwagi. Podatek wynosi 21 procent – tyle płacą firmy. Walutą w Słowacji jest euro, czyli to ułatwia kontakty handlowe z innymi krajami, co dla Polaków jest naprawdę bardzo ważne. Do Słowacji warto pojechać i w tym kraju miło spędzić czas. Spółka jawna, komandytowa czy z ograniczoną odpowiedzialnością to bardzo popularne firmy.

 

Do Słowacji warto pojechać i założyć firmę. Polacy najczęściej zakładają firmy handlowe lub usługowe. Rzadko zajmują się doradztwem. Bary, hotele, małe pensjonaty – takie są przedmioty działalności Polaków na Słowacji. Rejestracja firmy na Słowacji trwa około 25 dni. Wszystkie formalności można załatwić elektronicznie, jest to sprawa bardzo łatwa. Można poczekać niespełna miesiąc i uzyskać wsparcie takiego wsparcie.



Często

Zadawane pytania

  • Czy macie umiejętności do prowadzenia większych kampanii reklamowych?

    Tak. Otrzymaliśmy status Partnera Google – świadczy to o tym, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Prowadzimy kampanie reklamowe o większych budżetach zarówno w ramach Facebook jak i Instagram.

  • Czy będę miał kontakt z fachowcem odpowiedzialnym za marketing?

    Tak. W każdym momencie będziesz mógł zadzwonić do specjalisty lub napisać do niego maila. Możliwe są również videokonferencje.

  • Czy robicie analizę konkurencji?

    Tak. W każdym przypadku po rozpoczęciu działań przystępujemy do analizy konkurencji. Chcemy wiedzieć co robi konkurencja, jakie działania wykorzystuje by polepszyć widoczność w wyszukiwarce czy też jakie kanały reklamowe wykorzystują.

  • Jakie wytyczne dotyczące SEO przygotowujecie w ramach działań?

    Wykonujemy audyt techniczny, audyt metatagów, audyt treści i wiele innych. Zawsze dążymy do tego, żeby zoptymalizować maksymalnie dużo elementów strony, co przekłada się na najlepsze wyniki w wyszukiwarce.

  • Czy macie doświadczenie w mojej niszy? Szukam agencji, która specjalizuje się w mojej branży.

    W naszej firmie jest wielu fachowców z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z klientami z bardzo różnych nisz. Na tę chwilę w Carted obsługujemy ponad 100 klientów. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że pracowaliśmy już przy projekcie związanym z Twoją branżą

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.