Przedstawiamy ofertę na pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Rumunia. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów.

W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie polskich firm promowaniem usług i sklepów e-commerce w Rumunii przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy doświadczenie i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W RUMUNII

Rumunia to bardzo charakterystyczny kraj który otwiera się na inwestycje, tamże na inwestycje prowadzone przez inwestorów zagranicznych. Tym samym chcąc postawić na Rumunię w wyborze kraju do rozpoczęcia działalności gospodarczej, należy mieć na uwadze szereg korzyści, jakie wynikają z tej decyzji.

Główną zaletą rozpoczynania działalności gospodarczej na terenie Rumunii lub przenoszenia ją na teren tego kraju jest prawo wysoko dostosowane do potrzeb i inwestorów. Prawo krajowe Rumunii stanowi w taki sposób, aby przedsiębiorcy czyli wsparcie od państwa i aby w ten sposób chętnie decydowali się na różnego rodzaju inwestycje.

Warto także zauważyć na podatki przeznaczone dla przedsiębiorców, które w Rumunii są stosunkowo niskie, przez co wiele osób chętnie przeniosło już swoją działalność gospodarczą na teren właśnie tego kraju. Dodatkowo bardzo ważne jest także wsparcie państwa w postaci ulg w podatkach oraz dodatkowego dofinansowania.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Rumunia jest krajem, który umożliwia szerokie działania w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej. Działania marketingowe prowadzone w Rumunii obejmować powinny kanały internetowe, takie jak Google Ads czy też media społecznościowe.

Media społecznościowe takie jak Facebook oraz Instagram mogą bardzo skutecznie prezentować ofertę firmy oraz przybliżać ją klientom. Klienci mogą liczyć także na możliwość kontaktowania się z marką na przykład za pomocą Facebooka czy Instagrama.

Tworząc stronę internetową warto korzystać z pozycjonowania. Dzięki pozycjonowaniu stron internetowych nasza strona internetowa może wzrosnąć w wynikach wyszukiwania. W związku z tym będzie ona znacznie bardziej widoczna przez klientów. Tym samym widoczność strony internetowej przekłada się bezpośrednio na zainteresowanie ofertą przedsiębiorstwa. Jednocześnie może ona pomóc w zwiększeniu sprzedaży usług oraz produktów danego przedsiębiorstwa.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów e-commerce w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam przygotować oryginalne metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
  • które kanały reklamowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań marketingowych skierowanych za granicę kierujemy naszych bezkonkurencyjnych specjalistów. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni skutecznie poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – RUMUNIA

Rumunia to kraj piękny. Znajdują się w nim pałace. Są twierdzenie góry. Stolicą kraju jest Bukareszt. W tym miejscu mieszka się miło i pracuje dobrze. Do Rumunii warto wybrać się na pewien czas i poznać to państwo. Przyjazność kraju i jego mieszkańców też ma znaczenie. Dzięki niej nową firma szybko się zadomowi w Ruminii. Kraj ten od 2007 roku należy do Unii Europrjskiej, co ułatwia biznesowe aktywności.

 

Biznes w Rumunii warto podjąć. Kraj jest przyjazny, przepisy są nieskomplikowane. Nie ma biurokracji. Co ważne Rumuni uznają wszystko, co polskie za dobre i wysokiej jakości. Oznacza to, że e tym kraju polskie produkty o usługi da dobrze i wysoko oceniane. W Rumunii warto inwestować w usługi doradcze. Można prowadzić bary oraz inne punkty gastronomiczne. Sprzedaż polskich towarów też cieszy się powodzeniem. Warto zadbać o dobrą formę działalności. Najlepsza jest na początek jednoosobowa działalność gospodarczą lub spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Dzięki wyborowi dobrej formy łatwiej się działa. Takie są realia rumuńskiego rynku.



Często

Zadawane pytania

  • Czy macie doświadczenie przy prowadzeniu większych kampanii reklamowych?

    Tak. Mamy status Partnera Google co oznacza, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Przeprowadzamy kampanie reklamowe i inne projekty o większych budżetach zarówno w ramach Facebooka, jak i Instagrama.

  • Jakie wytyczne dotyczące SEO przygotowujecie w ramach działań?

    Wykonujemy audyt techniczny, audyt metatagów, audyt treści i wiele innych. Zawsze dążymy do tego, żeby zoptymalizować maksymalnie dużo elementów strony, co przekłada się na najlepsze wyniki w wyszukiwarce.

  • Czy przeprowadzacie analizę konkurencji?

    Tak. W każdym przypadku po rozpoczęciu działań przystępujemy do analizy konkurencji. Chcemy wiedzieć jakie działania podejmuje konkurencja, aby zwiększyć sprzedaż i widoczność w wyszukiwarce.

  • Czy macie doświadczenie w mojej niszy? Szukam agencji, która specjalizuje się w jednej – konkretnej branży.

    W naszej firmie jest wielu fachowców z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z klientami z bardzo różnych nisz. Na tę chwilę w Carted obsługujemy ponad 100 klientów. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że pracowaliśmy już przy projekcie związanym z Twoją branżą.

  • Skąd wiem na co przeznaczacie budżet?

    Dokładne wykorzystanie budżetu rozpisujemy w ofercie, którą przedstawiamy przed podjęciem współpracy. Zazwyczaj jednak jest to podział: ponad 60% przeznaczane w linkowanie, pozostały procent to koszt obsługi projektu. Wszystkie dodane linki i działania raportujemy w Data Studio, więc masz wgląd do tego, na co wydawane są budżety.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.