Przedstawiamy ofertę na optymalizację i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Nowa Zelandia. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych odbiorców.

W odpowiedzi na coraz więcej pytań polskich firm promocją usług i sklepów e-commerce w Nowej Zelandii przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą optymalizacji oraz reklam. Mamy wiedzę i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W NOWEJ ZELANDII

Nowa Zelandia jest doskonałym krajem do tego, aby rozpocząć tam budowanie swojej działalności gospodarczej. Jeśli jednak rozpoczęliśmy swoją działalność w innym kraju, na przykład w swojej ojczyźnie to nie stoi to na przeszkodzie do tego, aby móc przenieść ów działalność na teren Nowej Zelandii.

Przeniesienie działalności gospodarczej do Nowej Zelandii ma przede wszystkim wysokie korzyści finansowe, wynikające między innymi z praw podatkowych, które są korzystne dla przedsiębiorców.

Na terenie Nowej Zelandii odnajdziemy wiele przedsiębiorstw, które zarządzane są przez osoby znajdujące się w innym kraju. Wynika to między innymi z rejestracji działalności gospodarczej na terenie Nowej Zelandii, aby w ten sposób unikać między innymi wysokich podatków we własnym kraju. Jednakże korzyści z prowadzenia działalności gospodarczej na terenie Nowej Zelandii jest znacznie więcej. Między innymi korzystne prawo i administracja państwowa dla przedsiębiorców

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Nowa Zelandia wymaga holistycznego podejścia do działań marketingowych. Klienci są bowiem coraz bardziej wymagający, a jednocześnie coraz bardziej odporni na działania marketingowe. Wobec tego coraz częściej stosuje się niestandardowe metody oraz nowatorskie podejście do klienta.

Najszersze działania marketingowe warto prowadzić w Internecie na przykład z wykorzystaniem bardzo popularnego i efektywnego narzędzia, jakim jest Google Ads. Ponadto prowadząc swoją stronę internetową koniecznie należy zadbać o jej pozycjonowanie.

Ponadto bardzo ważne są działania prowadzone równolegle w mediach społecznościowych. To tam możemy wzmocnić pozycję marki, docierać do nowych klientów, a ponadto komunikować się z nimi. Tym samym możliwe jest skuteczne zbudowanie zaufania do marki oraz lojalności klientów. Nowa Zelandia jest otwarta na różne formy reklamy, jednakże warto wybierać te niekonwencjonalne, które dodatkowo zaciekawią klientów.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów e-commerce w wielu różnych krajach. To pozwoliło nam wypracować oryginalne metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
  • które kanały marketingowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań reklamowych skierowanych za granicę przydzielamy naszych najlepszych pracowników. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni fachowo poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – NOWA ZELANDIA

Nowa Zelandia to niewielka populacja niespełna 5 milionów ludzi. Państwo ulokowane jest na południowo-zachodnim Pacyfiku, na południowy-wschód od Australii. Są to dwie główne wyspy oraz wiele małych wysepek. Państwo jest zamożne, perspektywiczne, duże. W takim kraju miło jest mieszkać. Działalność gospodarcza również nie jest problemem.

 

W kraju nie płaci się podatku od spadków, nie ma podatku od zysków kapitałowych, nie płaci się podatku od wynagrodzenia pracowników, składki społeczne nie istnieją. Nie płaci się też składek na ubezpieczenie zdrowotne. Samorządy nie ustalają podatków. Wydaje się to prawdziwym rajem, stąd coraz większe zainteresowanie Nową Zelandią. Popyt na usługi i produkty jest duży, warto zatem zainteresować się założeniem spółki w tym odległym kraju. Spółki rejestruje się naprawdę szybko, a w kraju nie ma rozbudowanej biurokracji. Na założenie spółki potrzeba 20 dni, a później już można działać biznesowo. Konieczna jest reklama spółki w internecie lub w mediach tradycyjnych, bez tego nic się nie uda. ​



Często

Zadawane pytania

  • Jakie wytyczne dotyczące SEO przygotowujecie w ramach działań?

    Pełny audyt techniczny, audyt do metatagów, audyt treści i wiele innych. W skrócie, dążymy do tego żeby zoptymalizować maksymalnie dużo elementów strony, co przekłada się na najlepsze wyniki w wyszukiwarce.

  • Kiedy pojawią się efekty pozycjonowania za granicą?

    W przypadku tematów zagranicznych trzeba pamiętać, że uzyskanie większych efektów może trochę potrwać. Najczęściej jednak} pierwsze widoczne efekty wzrostu ruchu i widoczności widzimy po 4-5 miesiącach.

  • Czy macie doświadczenie w mojej niszy? Szukam agencji, która specjalizuje się w jednej – konkretnej branży.

    W naszej firmie jest wielu fachowców z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z klientami z bardzo różnych nisz. Na tę chwilę w Carted obsługujemy ponad 100 klientów. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że pracowaliśmy już przy projekcie związanym z Twoją branżą.

  • Czy macie umiejętności do prowadzenia większych kampanii reklamowych?

    Tak. Otrzymaliśmy status Partnera Google – świadczy to o tym, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Prowadzimy kampanie reklamowe o większych budżetach zarówno w ramach Facebook jak i Instagram.

  • Czy będę miał kontakt z fachowcem odpowiedzialnym za marketing?

    .| Tak. W każdym momencie będziesz mógł kontaktować się z osobą prowadzącą projekt – zarówno ze specjalistą SEO, jak i specjalistą od reklam. Możliwe są również wideokonferencje.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.