Przedstawiamy ofertę na optymalizację i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Luksemburg. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów.

W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie polskich firm reklamą usług i sklepów e-commerce w Luksemburgu przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą optymalizacji oraz reklam. Mamy wiedzę i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W LUKSEMBURGU

Chcesz założyć własną działalność gospodarczą, ale niekoniecznie chcesz ulokować jej siedzibę w Polsce? Dobrym miejscem na start własnej firmy jest Luksemburg. Tak, ten mały kraj na mapie Europy. Mimo jego małej powierzchni i tego, że jest to miasto-państwo, jest to jedno z najbogatszych państw.

Luksemburg to miejsce znane jako raj podatkowy. Dzięki swojemu łagodnemu systemu podatkowemu jest on bardzo atrakcyjny dla przedsiębiorców, również tych zagranicznych. Państwo to może pochwalić się również najniższym VAT’em spośród wszystkich państw Unii Europejskiej, bo tylko 17%. Jeśli chodzi o podatek dochodowy, wynosi on 18%, a firmy, które rozpoczynają działalność, a ich dochody nie przekraczają 25000 euro, są opodatkowane 15%.

Atrakcyjną propozycją dla zagranicznych przedsiębiorców może być również spółka osobowa bez osobowości prawnej. Bardzo łatwo ją założyć, potrzebny do tego jest jedynie akt notarialny lub dokument prywatny, a żeby taką spółkę zarejestrować, potrzebujemy jedynie dwóch oryginałów umowy spółki.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Działania marketingowe, jakie podejmuje się na obszarze Luksemburga powinny odzwierciedlać się silnym komunikatem w stronę odbiorcy. Współcześnie odbiorcy stając się coraz bardziej wymagającymi nie interesują się już prostymi schematami oraz nieciekawie przygotowaną kampanią reklamową. Tym samym kampanie marketingowe warto przeprowadzać z pomysłem oraz z dużą precyzją. Ponadto warto korzystać w tym celu z narzędzi mediów społecznościowych.

Media społecznościowe posiadają już wiele możliwości dla budowania reklamy swoich marek. Przede wszystkim jednak są prostym narzędziem i ogólnodostępnym wspierającym działania marketingowe. Tym samym tak wiele osób korzysta z mediów społecznościowych w celu budowania świadomości swojej marki wśród klientów. Ponadto ważne jest pozycjonowanie stron internetowych marki, a także korzystanie z nowoczesnych i innowacyjnych narzędzi Google Ads do realizowania zagłębionych kampanii reklamowych marki.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów e-commerce w wielu różnych krajach. To pozwoliło nam wypracować oryginalne metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy mniejszym budżecie,
  • które kanały reklamowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań reklamowych skierowanych za granicę przydzielamy naszych najlepszych pracowników. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni skutecznie poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – LUKSEMBURG

Luksemburg to niewielki, ale ciekawy kraj. Jest to kraj zamożny i warto w nim osadzić działalność gospodarczą. Solidna jakość pracy sprawdza się idealnie. Niejedna osoba doceni pracę w tym ciekawym kraju i zechce pomieszkać w nim co najmniej kilka lat. Do Luksemburga można pojechać na jakiś czas, aby nacieszyć się możliwościami, jakie ten kraj oferuje każdej osobie. Obecnie ten kraj sprawdza się jako miejsce do działań usługowych: budowanie, gastronomia, tłumaczenia, doradztwo inwestycyjne i podatkowe. W takich zawodach można sporo zarobić.

 

Założenie firmy wymaga kapitału zakładowego – 12 000 euro to minimalny kapitał zakładowy dla firmy w tym kraju. Może to być gotówka, pożyczka, kredyt lub akcje. Koniecznie trzeba jednak dostarczyć kopię umowy pożyczki, aby poświadczyć posiadanie pewnych środków na działania natury gospodarczej. Podatki w Luksemburgu są progresywne i wynoszą od 20 do 22 procent. Opłata solidarnościowa to 4 procent podatku na rzecz funduszu dla osób bezrobotnych. Płaci się podatek lokalny oraz VAT. Ten ostatni to tylko 15 procent, a nie 23 jak to jest w Polsce. W Luksemburgu VAT jest naprawdę niewysoki.



Często

Zadawane pytania

  • Czy będę miał kontakt z fachowcem odpowiedzialnym za marketing?

    Tak. W kaĹźdym momencie będziesz mĂłgł kontaktować się z osobą prowadzącą projekt – zarĂłwno ze specjalistą SEO, jak i specjalistą od reklam. MoĹźliwe są rĂłwnieĹź videokonferencje.

  • Skąd wiem na co przeznaczacie budĹźet?

    Dokładne wykorzystanie budżetu rozpisujemy w ofercie. Zazwyczaj jednak jest to podział: ponad 60% przeznaczane w linkowanie, pozostały procent to koszt obsługi projektu. Dodatkowo wszystkie dodane linki i działania raportujemy więc masz pewność na co wydawane są budżety na marketing.

  • Czy zajmujecie się rĂłwnieĹź dostarczaniem treści?

    Nie. W przypadku prowadzenia projektów związanych z marketingiem zagranicznym to po stronie Klienta jest przygotowanie treści na stronę. My oczywiście dostarczamy odpowiednie wytyczne dla copywriterów.

  • Czy mogę wybrać tylko pozycjonowanie albo reklamy?

    Tak. Zawsze polecamy klientom wybĂłr pakietu – SEO + prowadzenie reklam w celu uzyskania najlepszych wynikĂłw, ale jeśli chcesz wybrać tylko jeden z nich to jest taka moĹźliwość.

  • Czy macie umiejętności do prowadzenia większych kampanii reklamowych?

    Tak. Mam status Partnera Google co oznacza, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Przeprowadzamy kampanie reklamowe i inne projekty o większych budżetach zarówno w ramach Facebooka, jak i Instagrama.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.