Przedstawiamy ofertę na pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Łotwa. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych odbiorców.

W odpowiedzi na coraz więcej pytań polskich firm reklamą usług i sklepów e-commerce na Łotwie przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy wiedzę i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA NA ŁOTWIE

Skuteczność działań marketingowych bardzo często zależy od sposobu ich prowadzenia oraz od dopasowania ich charakteru zarówno do grupy docelowej jak i do rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej.

Na samym początku należy określić swoje grupy docelowe, a żeby lepiej trafić do klientów warto podzielić swój rynek na segmenty zróżnicowane pod względem na przykład demograficznym. Tym samym kampanie reklamowe na przykład z wykorzystaniem Facebooka i jego narzędzi będą znacznie bardziej skuteczne.

Kampanie reklamowe na Facebooku mogą zostać pozytywnie odebrane, jeśli zostaną stworzone w sposób ciekawy i przede wszystkim lapidarny. Zauważmy, że internauci spędzają na oglądaniu danego obrazka czy tekstu bardzo krótko. Tym samym czas na zainteresowanie odbiorcy jest rzeczywiście niezwykle krótki. Tym samym działania marketingowe warto podejmować w co najmniej kilku kanałach, na przykład mediach społecznościowych jednocześnie.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Finlandia należy do krajów, w którym wiele osób chętnie rozwija swoją działalność gospodarczą. Należy jednak podejmować szereg działań, dzięki którym marka będzie znana klientom i ogólnie rozpoznawalna. Rozpoznawalność ta nie musi być ogólnokrajowa. Zależy do jakiego segmentu rynku kierujemy swoje usługi.

Im większy zasięg zdobędziemy, tym większe mamy szanse na nowych klientów. Bardzo przydatne okazują się media społecznościowe. To za ich pomocą możemy reklamować nasze usługi i produkty i to bardzo często za darmo.

Kiedy stworzymy stronę internetową naszej marki, wówczas musimy zadbać o jej widoczność w sieci. W tym celu skorzystać należy z pozycjonowania stron internetowych. Przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi nasza strona internetowa będzie bardzo widoczna dla potencjalnych klientów i użytkowników Internetu. To zaś sprawia, że nasza marka zyskuje rozpoznawalność oraz większy zasięg działania na rynku.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w reklamie średnich i dużych sklepów internetowych w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam przygotować oryginalne metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy mniejszym budżecie,
  • które kanały reklamowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań reklamowych skierowanych za granicę kierujemy naszych najlepszych specjalistów. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni fachowo poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – ŁOTWA

Łotwa to też kraj bałtycki, jeden z nadbałtyckich tygrysów, obok Litwy i Estonii. To kraj przyjazny i dobry dla inwestorów. Stolicą kraju jest Ryga, miasto dynamicznie rozwijające się i przyciągające turystów. Podstawowa stawka podatku VAT wynosi 21 procent. Nie jest ona bardzo niska, ale i tak nieco niższa niż w Polsce. Preferencyjne stawki VAT wynoszą 0 lub 12 procent. Jest to dobry pomysł na działania gospodarcze. Podatek dochodowy CIT wynosi 15 procent, a to jest niewysokie.

 

Na Łotwie trzeba mieć około 2800 euro. Jest to kapitał zakładowy. Do tego płaci się 150 euro opłaty rejestracyjnej. Jeśli jednak przedsiębiorca godzi się na dłuższy czas oczekiwania na rejestrację to zapłaci tylko 27,03 euro. Jest to naprawdę dobre rozwiązanie i warto poczekać, jeśli nie ma pośpiechu. Na Litwie można mieć jednoosobową działalność gospodarczą, spółkę jawną, komandytową, akcyjną lub przedstawicielstwo firm zagranicznych. Wybór form działania jest zatem bardzo szeroki.



Często

Zadawane pytania

  • Czy macie umiejętności do prowadzenia większych kampanii reklamowych?

    Tak. Mamy status Partnera Google co oznacza, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Przeprowadzamy kampanie reklamowe i inne projekty o większych budżetach zarówno w ramach Facebooka, jak i Instagrama.

  • Na ile czasu podpisujemy umowę?

    Umowę podpisujemy na czas nieograniczony, na minimum 3 miesiące. Nie ma tu zatem długich, wiążących czasów trwania.

  • Jaki jest czas oczekiwania na efekty pozycjonowania za granicą?

    W przypadku tematów zagranicznych trzeba pamiętać, że uzyskanie większych efektów może trochę potrwać. Najczęściej jednak} pierwsze widoczne efekty wzrostu ruchu i widoczności widzimy po 4-5 miesiącach.

  • Czy macie doświadczenie w mojej niszy? Szukam agencji, która specjalizuje się w jednej – konkretnej branży.

    W naszym zespole jest wielu specjalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z klientami z bardzo różnych branż. Obecnie obsługujemy ponad 100 klientów – niezależnie od tematyki biznesowej. Jest duża szansa, że pracujemy lub pracowaliśmy również przy projekcie związanych z Twoją branżą.

  • Skąd wiem na co przeznaczacie budżet?

    Dokładne wykorzystanie budżetu rozpisujemy w ofercie. Zazwyczaj jednak jest to podział: ponad 60% przeznaczane w linkowanie, pozostały procent to koszt obsługi projektu. Dodatkowo wszystkie dodane linki i działania raportujemy więc masz pewność na co wydawane są budżety na marketing.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.