Przedstawiamy ofertę na pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Litwa. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych odbiorców.

W odpowiedzi na coraz więcej pytań polskich firm promowaniem usług i sklepów internetowych na Litwie przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy wiedzę i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA NA LITWIE

Litwa jest jednym z krajów bałtyckich, członkiem NATO oraz Unii Europejskiej. Jest nieduża, ale urokliwa, w przeszłości wiązała ją unia z Polską. Jest to demokracja semiprezydencka. Państwo posiada dobrze rozwiniętą sieć porządnych dróg, co jest ważnym atutem dla firm. Ulokowana niedaleko Polski jest często wybierana jako miejsce prowadzenia działalności gospodarczej.

Polskie firmy na Litwie zakładają spółki z o.o. lub jednoosobowe działalności gospodarcze. Dzięki temu radzą sobie dobrze na co dzień i uzyskują niezłe apanaże z działań gospodarczych.

Litwa to kraj, w którym działalność zakłada się szybko, a biurokracja jest ograniczona. CIT wynosi 5 procent, można inwestować w specjalnych strefach ekonomicznych. W kraju są niższe składki na ubezpieczenia społeczne. Konto w banku jest tanie lub nieodpłatne. Można porozumiewać się w języku polskim, a do kontaktów biznesowych czasami można wynająć tłumacza, co jest nieskomplikowane. PIT oraz CIT wynoszą 15 procent. Prowadzenie firmy w takich warunkach nie jest trudne.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Litwa staje się coraz bardziej popularnym miejscem, w którym możliwe jest rozwijanie swojej działalności gospodarczej oraz szybkie budowanie przewagi konkurencyjnej, także na arenie międzynarodowej. Jednakże konieczne jest szybkie wdrożenie skutecznych działań marketingowych, aby w ten sposób zwiększyć możliwości konkurencyjne firmy.

Na samym początku warto zdecydować się na założenie własnej strony internetowej z ofertą przedsiębiorstwa. Dzięki wysokiej jakości stronie internetowej możliwe jest przedstawienie klientom jakimi segmentami rynku zajmuje się dana firma.

Aby strona internetowa była widoczna dla jak największej liczby klientów konieczne jest prowadzenie pozycjonowania strony internetowej. Dzięki temu strona znajduje się na górze wyników wyszukiwania. Tym samym potencjalni klienci wyszukując dane hasło mogą znacznie szybciej trafić na naszą firmę. W ten sposób zwiększa się szansa firmy na konkurencyjnym rynku.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów internetowych w wielu różnych krajach. To pozwoliło nam przygotować oryginalne metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy mniejszym budżecie,
  • które kanały reklamowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań marketingowych skierowanych za granicę kierujemy naszych bezkonkurencyjnych specjalistów. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni fachowo poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – LITWA

Litwa to niewielki kraj bałtycki. Stolicą tego kraju jest Wilno, godne uwagi są także Kowno i Troki. W kraju jest wiele polskich śladów, co wynika ze wspólnej historii Polski oraz Litwy. Walutą Litwy jest euro, co ułatwia funkcjonowanie na rynkach zagranicznych. Kraj podzielony jest na 10 okręgów i 60 regionów. Kraj jest niewielki, przyjazny inwestorom. Stawka PIT wynosi 15 procent, a to naprawdę niewiele. Warto zatem spróbować zainwestować na Litwie.

 

Spółkę zakłada się szybko i bez problemów. Biurokracja jest bardzo ograniczona. Koszty założenia firmy są niskie, a konto w banku zakłada się praktycznie za darmo. Można komunikować się w języku polskim lub angielskim. Litwa należy do UE, co także ułatwia wiele procedur i ogranicza komplikacje biznesowe. Dzięki temu można prowadzić firmę na Litwie, eksportować towary do innych krajów i nie obawiać się ograniczeń. Można inwestować w specjalnych strefach ekonomicznych i dostać dofinansowanie z Unii Europejskiej, na co małe firmy często liczą.



Często

Zadawane pytania

  • Czy macie doświadczenie w mojej niszy? Szukam agencji, która specjalizuje się w mojej branży.

    W naszym zespole jest wielu specjalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z klientami z bardzo różnych branż. Obecnie obsługujemy ponad 100 klientów – niezależnie od tematyki biznesowej. Jest duża szansa, że pracujemy lub pracowaliśmy również przy projekcie związanych z Twoją branżą.

  • Kto będzie prowadził działania dla mojej strony?

    Do działań marketingowych kierujemy specjalistów z minimum 3-letnim doświadczeniem. Większość naszych specjalistów SEO pracujących przy projektach zagranicznych ma ponad 10 lat doświadczenia w branży, a specjalistów od reklam 5 lat doświadczenia.

  • Czy dostarczacie treści?

    Nie. W przypadku prowadzenia projektów związanych z marketingiem zagranicznym to po stronie Klienta jest przygotowanie treści na stronę. My oczywiście dostarczamy odpowiednie wytyczne dla copywriterów

  • Jakie wytyczne dotyczące SEO przygotowujecie w ramach działań?

    Wykonujemy audyt techniczny, audyt metatagów, audyt treści i wiele innych. Zawsze dążymy do tego, żeby zoptymalizować maksymalnie dużo elementów strony, co przekłada się na najlepsze wyniki w wyszukiwarce.

  • Skąd wiem na co przeznaczacie budżet?

    Dokładne wykorzystanie budżetu rozpisujemy w ofercie, którą przedstawiamy przed podjęciem współpracy. Zazwyczaj jednak jest to podział: ponad 60% przeznaczane w linkowanie, pozostały procent to koszt obsługi projektu. Wszystkie dodane linki i działania raportujemy w Data Studio, więc masz wgląd do tego, na co wydawane są budżety.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.