Przedstawiamy ofertę na pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Kanada. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych odbiorców.

W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie polskich firm reklamą usług i sklepów e-commerce w Kanadzie przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą optymalizacji oraz reklam. Mamy doświadczenie i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W KANADZIE

Kanada jest znanym przedsiębiorcom krajem, w którym można szybko rozwinąć swój interes. Wystarczy posiadać pomysł na biznes, środki finansowe na jego początkowe finansowanie, a także determinację w dążeniu do postawionych celów. Kanadyjskie prawo jest stosunkowo przychylne wobec przedsiębiorców, którzy chcą postawić na rozwój swojej działalności gospodarczej.

Jednym z najważniejszych elementów, które decydują o dużym zainteresowaniu przeniesieniem działalności gospodarczej do Kanady są niskie podatki.

Przedsiębiorcy inwestujący w rozwój lub założenie działalności gospodarczej właśnie w Kanadzie mogą cieszyć się prawem dostosowanym do ich potrzeb, a przede wszystkim bardzo atrakcyjnymi zniżkami z tytułu podatków. W związku z tym wielu przedsiębiorców chętnie przeniosło już swoją działalność gospodarczą właśnie na teren Kanady. W tym celu warto skorzystać z profesjonalnej pomocy firm doradczych, które pomagają z formalnościami.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Kanada jest krajem, w którym bardzo duży wpływ na poszczególne wybory i zachowania konsumentów mają działania marketingowe. Muszą być one jednak skoncentrowane na jednym celu, holistyczne, a ponadto kuszą opierać się o konsekwentne działania.

Warto zainwestować w działania marketingowe na terenie Kanady gdyż w ten sposób zyskać można wielu nowych klientów. Przede wszystkim jednak zyskuje na tym sama marka, która staje się rozpoznawalną. To zaś sprawia, że wartość samej marki wzrasta.

Aby trafić do klienta z przekazem reklamowym warto wykorzystać w tym celu siłę mediów społecznościowych. Zdecydowana większość mieszkańców Kanady korzysta z mediów społecznościowych, zazwyczaj posiadając konta w kilku serwisach. Ponadto osoby te bardzo często są w różnym wieku, co dodatkowo ułatwia zakres działań marketingowych i pozwala trafić do większej grupy klientów. Przykładem może być oczywiście Facebook lub Instagram, które są bardzo popularne w Kanadzie.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów internetowych w wielu różnych krajach. To pozwoliło nam przygotować autorskie metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
  • które kanały marketingowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań reklamowych skierowanych za granicę przydzielamy naszych najlepszych pracowników. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni skutecznie poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – KANADA

Kanada jest bogatym krajem. Posiada duże zasoby słodkiej wody pitnej, uran, ropę naftową, gaz ziemny, nikiel, miedź i wiele innych. W Kanadzie wydobywany są takie metale, jak złoto, siarka, azbest oraz sole potasowe. Kanada jest zatem miejscem dobrym do inwestowania. Polskie firmy szukają możliwości zaistnienia w kraju ulokowanym w Ameryce Północnej. Mają dobre perspektywy, a wszystko zależy od nich. Rolnictwo oraz przemysł mają w tym kraju doskonałe perspektywy, warto zatem zadbać o to, by rozwijać się i działać doskonale w tym kraju.

 

Kanada to rolnictwo, przemysł, ale też inne branże. Polskie firmy realizują działalność usługową oraz handlową. Przeważnie są to bardzo małe firmy, a nie potentaci. Polskie firmy muszą zarejestrować się w prowincjonalnym lub federalnym wykazie prowadzonej działalności. Najłatwiej jest działać gospodarczo osobom mającym prawo stałego pobytu w tym kraju. Inni mają ograniczone perspektywy, ale nie są z działalności bynajmniej wykluczeni.



Często

Zadawane pytania

  • Kto będzie prowadził działania dla mojej strony?

    Do działań marketingowych kierujemy pracowników z minimum 3-letnim doświadczeniem. Większość naszych specjalistów SEO pracujących przy projektach zagranicznych ma ponad 10 lat doświadczenia w branży, a specjalistów od Google Ads i Facebook Ads – 5 lat doświadczenia.

  • Na jak długi czas podpisujemy umowę?

    Umowę podpisujemy na nieograniczony okres, z tym, że na minimum 3 miesiące. Nie ma tu zatem długich i zobowiązujących czasów trwania umowy.

  • Czy macie umiejętności do prowadzenia większych kampanii reklamowych?

    Tak. Otrzymaliśmy status Partnera Google – świadczy to o tym, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Prowadzimy kampanie reklamowe o większych budżetach zarówno w ramach Facebook jak i Instagram.

  • Jaki jest czas oczekiwania na efekty pozycjonowania za granicą?

    W przypadku tematów zagranicznych trzeba pamiętać, że uzyskanie większych efektów może trochę potrwać. Najczęściej jednak pierwsze widoczne efekty wzrostu ruchu i widoczności widzimy po 4-5 miesiącach.

  • Jakie wytyczne SEO dostarczacie w ramach działań?

    Wykonujemy audyt techniczny, audyt metatagów, audyt treści i wiele innych. Zawsze dążymy do tego, żeby zoptymalizować maksymalnie dużo elementów strony, co przekłada się na najlepsze wyniki w wyszukiwarce

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.