Pozycjonowanie, reklamy – Holandia
Kompleksowy marketing internetowy dla Twojego
sklepu e-commerce. W jednym miejscu.
Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.
Przedstawiamy ofertę na pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Holandia. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów.
W odpowiedzi na coraz więcej zapytań polskich firm reklamą usług i sklepów internetowych w Holandii przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą optymalizacji oraz reklam. Mamy wiedzę i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.
DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W HOLANDII
Holandia to jeden z piękniejszych krajów położonych w Europie. Należy do Unii Europejskiej, słynie z tulipanów, diamentów oraz małych miasteczek i urokliwych domków. Najbardziej znanym miastem w Holandii jest Amsterdam, stolica tego kraju. W tym mieście ulokowane jest duże lotnisko, są kanały oraz wyjątkowe Chinatown.
Zalety inwestowania w Holandii:
- mały, kameralny kraj,
- dobry rynek zbytu,
- bliskość Niemiec i Francji, co pozwala rozwijać eksport towarów i usług,
- przyjazne otoczenie,
- dobry system podatkowy.
To wszystko sprawia, że inwestowanie w Holandii przekłada się na rozwój firmy oraz coraz lepsze zyski. Nie ma to jak inwestowanie w Holandii i zarabianie pieniędzy w tym kraju. W Holandii najlepiej jest realizować usługi takie, jak opieka nad dziećmi i seniorami, usługi gastronomiczne, hotelarskie, dostawy towarów, fryzjerstwo, kosmetyka, salony tatuaży.
Na takie usługi jest naprawdę niezły popyt, co przekłada się na zadowolenie wielu osób. Zarabianie w Holandii jest całkiem łatwe i daje dużą satysfakcję.
RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU
Rozwój przedsiębiorczości na terenie Holandii sprawia, że konieczne jest wdrażanie silnych działań marketingowych, aby dzięki temu zyskać rozpoznawalność na bardzo konkurencyjnym rynku.
Działania marketingowe jakie prowadzi się na ternie Holandii warto opierać o środki komunikacji internetowej. Dzięki temu można w stosunkowo tani sposób zyskać bardzo duży zasięg działania oraz wysoką rozpoznawalność marki. To zaś najważniejsze elementy w trakcie realizowania planu marketingowego. Nowoczesny marketing umożliwia ponadto podjęcie działań marketingowych i komunikacyjnych bez konieczności znajdowania się na ternie Holandii. To bardzo przydatne w kontekście zarządzania działalnością gospodarczą z innego kraju. Ponadto media społecznościowe umożliwią niezwykle szerokie możliwości w obszarze zarówno przedstawiania swojej oferty marketingowej jak i w kwestii komunikowania się ze swoimi klientami z obszaru Holandii.
DOŚWIADCZENIE
Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów internetowych w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam wypracować oryginalne metody działań. W skrócie:
Do działań reklamowych skierowanych za granicę przydzielamy naszych najlepszych pracowników. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni skutecznie poprowadzą działania dla Twojej firmy.
ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – HOLANDIA
Holandia to niewielki kraj, ze stolicą o nazwie Amsterdam. W Holandii warto inwestować, ponieważ kraj jest zamożny, ludzie sporo zarabiają i poziom życia jest niezły. Do Holandii coraz więcej osób przyjeżdża na stałe i osiąga sukces. W tym kraju pracuje się dobrze, a ludziom żyje się dostatnie. 50 euro kosztuje rejestracja firmy w holenderskiej izbie handlowej. Jest to opłata obowiązkowa. Każda firma płaci podatek dochodowy oraz VAT.
Klient płaci za założenie strony internetowej. – kilkadziesiąt euro kosztuje takie działanie. Prowadzenie księgowości to nadzór nad fakturami i rachunkami. Miesięcznie płaci się 200 euro. Telefon służbowy to koszt około 20-50 euro miesięcznie. Samochód kosztuje drożej, może to być nawet 1000 euro miesięcznie. Wszystko zależy od tego jak często i jak daleko się jeździ. Poza tym warto wynająć biuro za około 1000 euro miesięcznie. Nieraz trzeba zapłacić prawnikowi, czasami też należy reklamować się w gazetach, radio oraz innych mediach.
często zadawane pytania
Jakie wytyczne SEO dostarczacie w ramach działań?
Wykonujemy audyt techniczny, audyt metatagów, audyt treści i wiele innych. Zawsze dążymy do tego, żeby zoptymalizować maksymalnie dużo elementów strony, co przekłada się na najlepsze wyniki w wyszukiwarce.
Czy mogę wybrać tylko pozycjonowanie albo reklamy?
Tak. Zawsze polecamy klientom wybór pakietu – SEO + prowadzenie reklam w celu uzyskania najlepszych wyników, ale jeśli chcesz wybrać tylko jeden z nich to jest taka możliwość.
Na jak długi czas podpisujemy umowę?
Umowę podpisujemy na nieograniczony okres, z tym, że na minimum 3 miesiące. Nie ma tu zatem długich i zobowiązujących czasów trwania umowy.
Czy macie doświadczenie w mojej niszy? Szukam agencji, która specjalizuje się w jednej – konkretnej branży.
W naszym zespole jest wielu specjalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z klientami z bardzo różnych branż. Obecnie w Carted obsługujemy ponad 100 klientów. Jest duża szansa, że pracujemy lub pracowaliśmy również przy projekcie związanych z Twoją branżą.
Skąd wiem na co przeznaczacie budżet?
Dokładne wykorzystanie budżetu rozpisujemy w ofercie. Zazwyczaj jednak jest to podział: ponad 60% przeznaczane w linkowanie, pozostały procent to koszt obsługi projektu. Dodatkowo wszystkie dodane linki i działania raportujemy więc masz pewność na co wydawane są budżety na marketing.
Pozycjonujemy też firmy w innych krajach jak:
- Stany Zjednoczone
- Czechy
- Niemcy
- Irlandia + UK (Anglia, Szkocja, Walia)
- Dania, Szwecja, Norwegia
- Australia
- Austria
- Belgia
- Brazylia
- Bułgaria
- Chrowacja
- Cypr
- Estonia
- Finlandia
- Francja
- Grecja
- Hiszpania
- Holandia
- Irlandia
- Kanada
- Litwa
- Luksemburg
- Malta
- Meksyk
- Nowa Zelandia
- Portugalia
- Rumunia
- Szwajcaria
- Słowacja
- Słowenia
- Ukraina
- Węgry
- Włochy
- Zjednoczone Emiraty Arabskie
- Łotwa