Przedstawiamy ofertę na pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Hiszpania. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych odbiorców.

W odpowiedzi na coraz większe zapytania polskich firm promocją usług i sklepów e-commerce w Hiszpanii przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy doświadczenie i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W HISZPANII

Hiszpanię wyróżnia w sposób szczególny spośród pozostałych krajów Europy szczególnie przyjazny system podatkowy, jaki jest oferowany przedsiębiorcom. To zaś powoduje, że wiele osób jest zdecydowana na przeniesienie swojej działalności gospodarczej na teren Hiszpanii, aby tam móc rozwijać się znacznie szybciej i efektywniej.

Przede wszystkim jednak przedsiębiorcy mogą korzystać z niskiego opodatkowania działalności gospodarczej na terenie Hiszpanii. W związku z czym stosunkowo duże zyski można osiągnąć już w okresie pierwszego kwartału. Tym samym zyski roczne na zaoszczędzonych podatkach mogą być niebagatelnie wysokie.

Dodatkowo przedsiębiorcy korzystający z inwestycji na terenie Hiszpanii mogą liczyć na atrakcyjny system prawny jak i administracyjny. To zaś umożliwia im szybką i skuteczną możliwość dalszego rozwoju oraz kierowania zaoszczędzonych środków finansowych na dalej prowadzone inwestycje w rozwój firmy.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Media społecznościowe stały się już jakiś czas temu doskonałym narzędziem do tego, aby prowadzić skuteczne działania marketingowe i dotrzeć z ofertami do szerokiego grona odbiorców. Hiszpania jest krajem, w którym media społecznościowe są bardzo popularne.

Większość Hiszpanów posiada konta między innymi na Facebooku lub Instagramie. Media społecznościowe pozwalają na prowadzenie różnego rodzaju reklamy, między innymi na reklamy produktowe.

Coraz częściej spotkać się możemy z reklamą produktów przez osoby znane. Nie muszą to być jednak znani aktorzy czy piosenkarze, ale przede wszystkim osoby popularne w mediach społecznościowych, które mają bardzo wielu fanów i którzy są w stanie dotrzeć z przekazem produktowym do ogromnej ilości osób. Tym samym wykorzystując media społecznościowe w kampaniach marketingowych znacznie zwiększa się ich zasięg oraz popularność wśród poszczególnych klientów i nowych konsumentów usług i reklamowych produktów.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w reklamie średnich i dużych sklepów internetowych w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam wypracować autorskie metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
  • które kanały reklamowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań reklamowych skierowanych za granicę przydzielamy naszych bezkonkurencyjnych pracowników. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni fachowo poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – HISZPANIA

Hiszpania to piękny kraj. Ciepło, morze, góry w niektórych jego częściach. Położenie Hiszpanii w południowej części Europy to doskonały klimat oraz ciepło. Wspaniałe jedzenie, wyśmienite wina są walorami Hiszpanii. Jeśli przedsiębiorca nie cierpi upału to może założyć firmę w północnej Hiszpanii, czyli w Kraju Basków. Zdecydowanie warto założyć działalność w tej części kraju, rozwiniętej i bardzo zamożnej. Inne regiony też mają zalety.

 

To kraj bazujący na turystyce, ale też mający doskonałe hotele, restauracje, kulturę. Ten kraj oferuje wiele, trzeba tylko dostrzec jego największe zalety, a nie tylko corridę, czyli walki byków, czy flamenco, najpopularniejszy taniec w tym kraju. Hiszpania to piękno, styl oraz wyjątkowość. Do tego kraju warto wybrać się nie tylko na wakacje, lecz otworzyć tam bar, pub, mały pensjonat. Posiadanie firmy w Hiszpanii to dobry pomysł. Można w tym kraju zaistnieć i zarobić naprawdę ogromne pieniądze. Trzeba tylko zaangażować się w pracę.



Często

Zadawane pytania

  • Jak będę wiedział, na co przeznaczacie budżet?

    Dokładne wykorzystanie budżetu rozpisujemy w ofercie, którą przedstawiamy przed podjęciem współpracy. Zazwyczaj jednak jest to podział: ponad 60% przeznaczane w linkowanie, pozostały procent to koszt obsługi projektu. Wszystkie dodane linki i działania raportujemy w Data Studio, więc masz wgląd do tego, na co wydawane są budżety.

  • Czy jest możliwość działań na kilka krajów? Czy mogę liczyć wtedy na lepszą ofertę?

    Tak, istnieje taka możliwość. W razie zainteresowania takim rozwiązaniem – postaramy się przedstawić zbiorczą ofertę, która będzie korzystniejsza niż w przypadku osobnych wycen.

  • Kto będzie prowadził działania dla mojej strony?

    Do działań marketingowych kierujemy najlepszych fachowców z minimum 3-letnim doświadczeniem. Większość naszych specjalistów SEO pracujących przy zagranicznych projektach ma ponad 10 lat doświadczenia w branży, a specjalistów od reklam 5 lat doświadczenia.

  • Czy macie doświadczenie w mojej niszy? Szukam agencji, która specjalizuje się w mojej branży.

    W naszej firmie jest wielu fachowców z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z klientami z bardzo różnych nisz. Na tę chwilę w Carted obsługujemy ponad 100 klientów. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że pracowaliśmy już przy projekcie związanym z Twoją branżą.

  • Na jak długi czas podpisujemy umowę?

    Umowę podpisujemy na nieograniczony okres, z tym, że na minimum 3 miesiące. Nie ma tu zatem długich i zobowiązujących czasów trwania umowy.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.