Przedstawiamy ofertę na optymalizację i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Grecja. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych nabywców.

W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie polskich firm promocją usług i sklepów e-commerce w Grecji przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy doświadczenie i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W GRECJI

Grecja to wakacje, błękitne morze, pyszne ryby. Jednak to nie tylko relaks. W Grecji można też rozwinąć firmę i cieszyć się nią przez długi czas. Grecja to ciekawy kraj dla turystów, dla przedsiębiorców też może nie być gorszy. Warto znaleźć swoje miejsce na ziemi i założyć własną działalność gospodarczą.

Bez tego o inwestowaniu nie ma mowy. Obywatele polscy nie są z takiego obowiązku zwolnieni. Po otrzymaniu zgody można prowadzić firmę na takich samych zasadach, jak Grecy. Płaci się 25 procent podatku. Przedsiębiorca musi przedstawić informację o nieruchomości, w której będzie siedziba firmy.

Może to być wynajęte biuro lub zakupiona nieruchomość. To także konieczność, od której nie ma odwrotu. Można prowadzić małe gospodarstwo rolne, pensjonat czy restaurację lub tawernę – z takich działalności płyną duże dochody i to jest doskonałe rozwiązanie dla niejednej osoby. Grecja to piękny, słoneczny kraj, a Grecy to ludzie przyjaźni i mili.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Inwestując w działalność gospodarczą na obszarze Grecji jednocześnie należy wspierać działania marketingowe, jakie pomogą wspierać pozycję na konkurencyjnym rynku. Co więcej dobrze dopasowane działania marketingowe mogą znacznie zwiększyć przychody przedsiębiorstwa oraz jego pozycję na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak należy dopasować sposób działań marketingowych do branży.

Najbardziej uniwersalne jest prowadzenie działalności marketingowej za pośrednictwem mediów społecznościowych. Tym samym Facebook czy Instagram pomogą nam skuteczniej docierać do nowych klientów.

Media społecznościowe mogą zatem służyć nie tylko do kontaktowania się ze sobą między znajomymi, ale także do celów rozwoju działalności gospodarczej. Co więcej stosując media społecznościowe w swoich kampaniach marketingowych możemy zaoszczędzić stosunkowo dużo środków finansowych, gdyż media społecznościowe zazwyczaj nie wiążą się z dużymi nakładami.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów e-commerce w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam przygotować autorskie metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
  • które kanały marketingowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań marketingowych skierowanych za granicę kierujemy naszych najlepszych specjalistów. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni skutecznie poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – GRECJA

Grecja jest niedużym krajem. Warto osiedlić się w nim, aby spokojnie i powoli żyć. W Grecji jest popyt na usług hotelarskie, gastronomiczne, rozrywkowe. Grecja to kraj nieco chaotyczny, dlatego założenie działalności gospodarczej wymaga pewnej cierpliwości. W tym kraju żyje 10 mln obywateli, państwo ma część kontynentalną i wiele wysp. Dobrze jest przemyśleć gdzie chcemy mieć działalność – kontynent działa przez cały rok, życie toczy się dynamicznie. Wyspy to miejsce na wakacje, dzieje się tam sporo, ale tylko wtedy, gdy są turyści i można zarabiać duże pieniądze. Od października do końca maja wyspy trwają w pewnym uśpieniu.

 

W Grecji popularna jest firma jednoosobowa, prowadzona jako działalność gospodarcza. Ma to znaczenie i przekłada się na jakieś zarobki. Należy koniecznie wynająć firmę lub kupić budynek jako miejsce prowadzenia działań gospodarczych. Tego wymaga się od każdego cudzoziemca. Przedsiębiorca musi koniecznie zapisać się do jednej z izb gospodarczych. Jest to absolutny obowiązek. Nie można z tego w żaden sposób zrezygnować.



Często

Zadawane pytania

  • Czy macie doświadczenie przy prowadzeniu większych kampanii reklamowych?

    Tak. Otrzymaliśmy status Partnera Google – świadczy to o tym, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Prowadzimy kampanie reklamowe o większych budżetach zarówno w ramach Facebook jak i Instagram.

  • Jakie wytyczne dotyczące SEO przygotowujecie w ramach działań?

    Pełny audyt techniczny, audyt do metatagów, audyt treści i wiele innych. W skrócie, dążymy do tego żeby zoptymalizować maksymalnie dużo elementów strony.

  • Skąd wiem na co przeznaczacie budżet?

    Dokładne wykorzystanie budżetu rozpisujemy w ofercie. Zazwyczaj jednak jest to podział: ponad 60% przeznaczane w linkowanie, pozostały procent to koszt obsługi projektu. Dodatkowo wszystkie dodane linki i działania raportujemy więc masz pewność na co wydawane są budżety na marketing.

  • Jaki jest czas oczekiwania na efekty pozycjonowania za granicą?

    W przypadku tematów zagranicznych trzeba pamiętać, że uzyskanie większych efektów może trochę potrwać. Najczęściej jednak pierwsze widoczne efekty wzrostu ruchu i widoczności widzimy po 4-5 miesiącach.

  • Czy przeprowadzacie analizę konkurencji?

    Tak. W każdym przypadku po rozpoczęciu działań przystępujemy do analizy konkurencji. Chcemy wiedzieć jak działa konkurencja, jakie rozwiązania wykorzystuje by polepszyć widoczność w wyszukiwarce czy też z jakich kanałów marketingowych korzystają.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.