Przedstawiamy ofertę na optymalizację i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Francja. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych odbiorców.

W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie polskich firm promowaniem usług i sklepów internetowych we Francji przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy umiejętności i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA WE FRANCJI

Francja nieustannie się rozwija, a przez to pojawiają się nowe, szerokie możliwości dla dalszego rozwoju przedsiębiorczości na jej obszarze. Wielu inwestorów interesuje się rozpoczęciem działalności gospodarczej na terenie Francji, aby w ten sposób umożliwić sobie dogodne warunki inwestycyjne.

Francja zachęca wielu przedsiębiorców niskimi podatkami. Stosowane stosunkowo niskie opodatkowanie poszczególnych gałęzi rynku francuskiego sprawia, że daje to bardzo wiele możliwości osobom, które pragną zainwestować swoje środki finansowe w rozpoczęcie działalności gospodarczej lub jej dalszy rozwój na terenie Francji.

Rozwój firmy we Francji daje duże możliwości także w obszarze administracyjnym. Francja podejmuje bowiem szereg działań, które umożliwiają wszystkim przedsiębiorcom szybkie i sprawne prowadzenie procesów biznesowych wewnątrz swojej działalności gospodarczej. To zaś ważne z punktu widzenia jej płynności oraz rozwoju na rynku.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Kierując działania marketingowe do klientów mieszkających we Francji warto zwrócić uwagę na ich wymagania oraz gusta. Bardzo wielu Francuzów podchodzi w sposób indywidualny do wyboru poszczególnych usług lub produktów. Tym samym osoby te wymagają także podjęcia wytężonych działań marketingowych.

Dużą efektywnością działań marketingowych jest przede wszystkim docieranie do klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz Internetu. Zacząć warto od stworzenia własnej strony internetowej, z pomocą której uda się nam przedstawić klientom swoją ofertę produktów, a także profil działalności gospodarczej firmy.

We Francji zdecydowana większość obywateli posiada nie jedno a kilka kont na różnych portalach społecznościowych. W związku z tym kierowanie reklamy dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych okazuje się bardzo trafnym rozwiązaniem, dzięki któremu zyskamy wielu nowych klientów dla naszej firmy i fanów naszych produktów.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w reklamie średnich i dużych sklepów internetowych w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam wypracować oryginalne metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
  • które kanały reklamowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań marketingowych skierowanych za granicę kierujemy naszych najlepszych specjalistów. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni skutecznie poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – FRANCJA

Francja to jeden z największych krajów Europy. Należy do Unii Europejskiej i dobrze sobie radzi w ramach wspólnoty. Stolicą tego kraju jest Paryż, miasto piękne oraz znane wielu osobom. Można wybrać samozatrudnienie lub działalność w ramach spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Niejedna osoba wybiera takie solidne rozwiązanie i czerpie z niego liczne korzyści. We Francji mieszka się dobrze, spokojnie, komfortowo. Można prowadzić działalność w Paryżu lub wybrać jedno z małych miasteczek. Konieczna jest znajomość języka, ponieważ bez znajomości francuskiego trudno rozwijać się i układać własne życie. Komunikatywna znajomość angielskiego to zdecydowanie za mało.

 

We Francji mieszka się dobrze. Jest to kraj dobry dla przedsiębiorców, a przedsiębiorczość jest doceniana. We Francji firma musi mieć osobę pełniącą funkcję dyrektora oraz osobę znaną jako udziałowiec. Mogą to być Polacy lub osoby każdej innej narodowości. Nie muszą być stałymi mieszkańcami Francji. Minimalny kapitał firmy wynosi 1 euro. Jest to wartość jednego udziału. Udziały muszą być wykazane w dokumentach firmy.



Często

Zadawane pytania

  • Czy macie doświadczenie przy prowadzeniu większych kampanii reklamowych?

    Tak. Jesteśmy Partnerem Google co oznacza, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Prowadzimy kampanie reklamowe o większych budżetach zarówno w ramach Facebook jak i Instagram.

  • Czy będziesz miał kontakt ze specjalistą odpowiedzialnym za marketing?

    Tak. W każdym momencie będziesz mógł zadzwonić do specjalisty lub napisać do niego maila. Możliwe są również videokonferencje.

  • Czy macie doświadczenie w mojej niszy? Szukam agencji, która specjalizuje się w jednej – konkretnej branży.

    W naszej firmie jest wielu fachowców z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z klientami z bardzo różnych nisz. Na tę chwilę w Carted obsługujemy ponad 100 klientów. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że pracowaliśmy już przy projekcie związanym z Twoją branżą.

  • Czy do wyboru mam tylko pozycjonowanie albo reklamy?

    Tak. Zawsze sugerujemy połączenie działań SEO + prowadzenie reklam jako najlepszą możliwą opcję, ale jeśli chcesz wybrać tylko jedną z nich to jest taka możliwość.

  • Jak będę wiedział, na co przeznaczacie budżet?

    Dokładne wykorzystanie budżetu rozpisujemy w ofercie. Zazwyczaj jednak jest to podział: ponad 60% przeznaczane w linkowanie, pozostały procent to koszt obsługi projektu. Dodatkowo wszystkie dodane linki i działania raportujemy więc masz pewność na co wydawane są budżety na marketing.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.