Przedstawiamy ofertę na optymalizację i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Finlandia. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych nabywców.

W odpowiedzi na coraz więcej zapytań polskich firm promowaniem usług i sklepów internetowych w Finlandii przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy wiedzę i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W FINLANDII

Nieustanny rozwój przedsiębiorczości w Finlandii sprawia, że coraz więcej osób decyduje się na przenoszenie biznesu właśnie tam. Finlandia oferuje przede wszystkim przejrzyste oraz atrakcyjne opodatkowanie dla działalności gospodarczej.

Przedsiębiorcy w Finlandii mogą płacić bardzo niskie podatki, nawet w przypadku bardzo dużych działalności gospodarczych. Pozwala to ponadto na bardzo szybki rozwój samej firmy oraz dodatkowe inwestycje w jej obszarze, między innymi dzięki oszczędnościom z podatków.

Założenie nowej działalności gospodarczej na terenie Finlandii jest stosunkowo proste i nie jest obarczone skomplikowanymi procedurami administracyjnymi. W związku z tym jest to element, który zachęca przyszłych przedsiębiorców nie tylko do zakładania firmy na terenie Finlandii, ale także na przeniesienie dotychczasowej działalności gospodarczej, prowadzonej w innym kraju na teren Finlandii. Oszczędności podatkowe są tu bardzo wysokie.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Finlandia należy do krajów, w którym wiele osób chętnie rozwija swoją działalność gospodarczą. Należy jednak podejmować szereg działań, dzięki którym marka będzie znana klientom i ogólnie rozpoznawalna. Rozpoznawalność ta nie musi być ogólnokrajowa. Zależy do jakiego segmentu rynku kierujemy swoje usługi.

Im większy zasięg zdobędziemy, tym większe mamy szanse na nowych klientów. Bardzo przydatne okazują się media społecznościowe. To za ich pomocą możemy reklamować nasze usługi i produkty i to bardzo często za darmo.

Kiedy stworzymy stronę internetową naszej marki, wówczas musimy zadbać o jej widoczność w sieci. W tym celu skorzystać należy z pozycjonowania stron internetowych. Przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi nasza strona internetowa będzie bardzo widoczna dla potencjalnych klientów i użytkowników Internetu. To zaś sprawia, że nasza marka zyskuje rozpoznawalność oraz większy zasięg działania na rynku.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów e-commerce w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam przygotować oryginalne metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy mniejszym budżecie,
  • które kanały reklamowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań reklamowych skierowanych za granicę kierujemy naszych najlepszych specjalistów. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni fachowo poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – FINLANDIA

Finlandia to rozległy kraj, ale słabo zaludniony. W tym kraju warto założyć firmę w Helsinkach lub ich okolicy. Stolica Finlandii to piękny kraj dla każdego. Wyjątkowość tego kraju jest ważna, a niejedna osoba doceni możliwości gospodarcze. Polskie firmy budowlane oraz sprzątające robią na tym rynku karierę.

 

W tym kraju zakłada się firmę jednoosobową, firmę jawną, spółkę komandytową, prywatną spółkę akcyjną, publiczną spółkę akcyjną, oddział firmy zagranicznej. Niejedna osoba doceni takie działanie i zechce z niego korzystać. Dobra jakość działania jest naprawdę istotna. Warto wybrać firmę jednoosobową na początek. Spółka jawna także się sprawdza.

Z czego słynie Finlandia? Przede wszystkim z ekologii, czystego środowiska naturalnego, spokojnego życia, niskiego zaludnienia. Kraj leży w północnej Europie, oferuje wysoki poziom życia, jest otwarty na obcokrajowców. Posługiwać się w nim można językami fińskim oraz szwedzkim. Język angielski znają prawie wszyscy, ale dobrze jest opanować chociaż podstawy fińskiego.



Często

Zadawane pytania

  • Czy mogę wybrać tylko pozycjonowanie albo reklamy?

    Tak. Zawsze sugerujemy pakiet działań SEO + prowadzenie reklam jako najlepszy, ale jeśli chcesz wybrać tylko jeden z nich to jest taka możliwość.

  • Czy robicie analizę konkurencji?

    Tak. W każdym przypadku po rozpoczęciu działań przystępujemy do analizy konkurencji. Chcemy wiedzieć co robi konkurencja, jakie działania wykorzystuje by polepszyć widoczność w wyszukiwarce czy też jakie kanały reklamowe wykorzystują.

  • Czy macie doświadczenie przy prowadzeniu większych kampanii reklamowych?

    Tak. Otrzymaliśmy status Partnera Google – świadczy to o tym, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Prowadzimy kampanie reklamowe o większych budżetach zarówno w ramach Facebook jak i Instagram.

  • Czy macie doświadczenie w mojej niszy? Szukam agencji, która specjalizuje się w mojej branży.

    W naszym zespole jest wielu specjalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z klientami z bardzo różnych branż. Obecnie obsługujemy ponad 100 klientów – niezależnie od tematyki biznesowej. Jest duża szansa, że pracujemy lub pracowaliśmy również przy projekcie związanych z Twoją branżą.

  • Kiedy pojawią się efekty pozycjonowania za granicą?

    W przypadku tematów zagranicznych trzeba pamiętać, że uzyskanie większych efektów może trochę potrwać. Najczęściej jednak pierwsze widoczne efekty wzrostu ruchu i widoczności widzimy po 4-5 miesiącach.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.