Przedstawiamy ofertę na pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Estonia. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych odbiorców.

W odpowiedzi na coraz więcej zapytań polskich firm promowaniem usług i sklepów e-commerce w Estonii przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą optymalizacji oraz reklam. Mamy doświadczenie i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W ESTONII

Estonia należy do tych krajów, którym szczególnie zależy na rozwoju przedsiębiorczości. Przede wszystkim wzrost liczby nowych przedsiębiorstw oraz podmiotów gospodarczych umożliwia szybki i długotrwały rozwój całego kraju.

Korzyści płynące dla gospodarki państwowej są na tyle duże, że Estonia podejmuje szereg środków, aby skutecznie zachęcać nowych przedsiębiorców do budowania nowych działalności gospodarczych oraz do realizowania swoich biznesów na terenie Estonii.

Estonia dostosowuje swoje działania do tego, czego oczekuje światowy rynek. Przede wszystkim jednak Estonia stara się odpowiadać na liczne potrzeby przedsiębiorców. Najważniejszym elementem, który zachęca do przeniesienia działalności gospodarczej na teren Estoni są atrakcyjne stawki poszczególnych podatków nakładanych na przedsiębiorców. Ich niskie oprocentowanie sprawia, że prowadzenie biznesu w tym kraju staje się wysoce oplacalne dla przyszłych przedsiębiorców.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Chcąc podjąć skuteczne działania marketingowe na terenie Estonii warto poszukiwać takich rozwiązań, które będą wystarczająco skuteczne, a jednocześnie opłacalne ekonomicznie.

Dodatkowo podejmując działania marketingowe na obszarze Estonii warto zadbać o holistyczność działań. Pozwoli to bowiem na skuteczne osiągnięcie zamierzonych celów marketingowych. Jednym z najbardziej efektywnych działań w kierunku pozyskiwania nowych klientów są działania prowadzone w Internecie.

Działania jakie prowadzić można w Internecie charakteryzują się najbardziej efektywnymi wynikami w obszarze marketingu. W związku z tym warto zdecydować się na stworzenie działań marketingowych przy użyciu mediów społecznościowych. Facebook czy Instagram mogą bowiem skutecznie zachęcać potencjalnych klientów do dalszego korzystania z bardzo atrakcyjnych ofert. Ponadto kosmiczne jest posiadanie własnej strony internetowej, odpowiednio pozycjonowanej.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w reklamie średnich i dużych sklepów internetowych w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam przygotować oryginalne metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
  • które kanały marketingowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań reklamowych skierowanych za granicę przydzielamy naszych bezkonkurencyjnych pracowników. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni fachowo poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – ESTONIA

Estonia jest jednym z krajów bałtyckich. Można tam inwestować i prowadzić działalność gospodarczą przez wiele lat. Firmę zakłada się łatwo, nawet przez internet. Jest to dobra sprawa. Nie trzeba znać języka estońskiego, wszystkie sprawy można załatwić w języku angielskim. Jest to bardzo łatwa sprawa i dla każdego.

 

Estonia daje dobre perspektywy i warto w tym kraju inwestować. Działalność usługowa, doradcza oraz handlowa dobrze się sprawdza w wielu sytuacjach. Jest to naprawdę dobry pomysł – można inwestować w Polsce i Estonii, można przenieść firmę do Estonii w pełni. Obecnie klienci doceniają pomoc doradców – w Estonii działa wiele firm doradczych. Doskonała jakość to rzecz godna uwagi i dająca dobre zarobki. Nie osiąga się wielkich zysków od razu, ale można osiągnąć je po jakimś czasie. W Estonii jest wiele polskich firm, sprawdzają się dobrze i rozwijają się doskonale. Obecnie Estonia to kraj naprawdę wyjątkowy, a dbałość o klienta świetnie się sprawdza.



Często

Zadawane pytania

  • Czy macie umiejętności do prowadzenia większych kampanii reklamowych?

    Tak. Mamy status Partnera Google co oznacza, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Przeprowadzamy kampanie reklamowe i inne projekty o większych budżetach zarówno w ramach Facebooka, jak i Instagrama.

  • Czy jest możliwość działań na kilka krajów? Czy mogę liczyć wtedy na lepszą ofertę?

    Tak, postaramy się przygotować specjalną zbiorczą ofertę na takie działania, która będzie korzystniejsza niż w przypadku działań prowadzonych na jeden kraj.

  • Czy będę miał kontakt ze specjalistą odpowiedzialnym za marketing?

    Tak. W każdym momencie będziesz mógł się kontaktować ze specjalistą zarówno mailowo jak i telefonicznie. Możliwe są również videokonferencje.

  • Czy przeprowadzacie analizę konkurencji?

    Tak. W każdym przypadku po rozpoczęciu działań przystępujemy do analizy konkurencji. Chcemy wiedzieć co robi konkurencja, jakie działania wykorzystuje by polepszyć widoczność w wyszukiwarce czy też jakie kanały reklamowe wykorzystują.

  • Jakie wytyczne SEO dostarczacie w ramach działań?

    Pełny audyt techniczny, audyt do metatagów, audyt treści i wiele innych. W skrócie, dążymy do tego żeby zoptymalizować maksymalnie dużo elementów strony.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.