Przedstawiamy ofertę na optymalizację i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Chorwacja. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów.

W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie polskich firm promowaniem usług i sklepów e-commerce w Chorwacji przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy umiejętności i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W CHORWACJI

Wielu przedsiębiorców przerażają bardzo wysokie podatki lub niejasne zasady administracyjne. Ponadto dochodzi szereg, często równie niejasnych przepisów i wymogów, do których przestrzegania zobowiązane są wszystkie podmioty gospodarcze prowadzące działalność gospodarczą. Tym samym często oznacza to stosunkowo wysokie zamieszanie i ogólną dezorganizację.

Nierzadko zmusza to przedsiębiorców do korzystania z profesjonalnych usług doradczych prawników, ekonomistów oraz innych osób, które szczegółowo znają wytyczne prawne dla działalności gospodarczej.

Wiele tego typu wymogów nie obowiązuje, kiedy zdecydujemy się na założenie firmy za granicą. Chorwacja zachęca wielu przedsiębiorców do tego, aby to właśnie tam rozpoczynali swoje biznesy gospodarcze lub przenosili je ze swoich ojczystych krajów. W ten sposób każda działalność gospodarcza będzie mogła zaoszczędzić na stosunkowo niskich podatkach, a jednocześnie korzystać z przejrzystego prawa.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Chorwacja jest szczególnym krajem, w którym odnaleźć można bardzo dużą liczbę turystów. Tym samym warto kierować działania marketingowe z wykorzystaniem mediów społecznościowych oraz Internetu.

Tym samym dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych można odnaleźć nowych klientów, którzy być może zainteresują się naszą ofertą. Ponadto media społecznościowe jak Facebook umożliwiają klientom skontaktowanie się z poszczególnymi działami firmy, aby w ten sposób wyrażać swoje opnie.

Media społecznościowe są dziś najczęściej jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi do komunikacji z klientami, ale także w oferowaniu poszczególnych usług i produktów. Narzędzia takie jak Google Ads to także szereg możliwości w kierowaniu do klientów usług i produktów. Jest to także narzędzie, za pośrednictwem którego można kierować do klienta reklamy produktowe. W ten sposób zwiększa się zasięg oraz widoczność marki na rynku.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w reklamie średnich i dużych sklepów e-commerce w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam przygotować autorskie metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
  • które kanały reklamowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań marketingowych skierowanych za granicę kierujemy naszych najlepszych specjalistów. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni efektywnie poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – CHORWACJA

Chorwacja to duży kraj, pełen atrakcji, żyjący w dużej mierze z turystyki. Prywatny biznes w Chorwacji to dobry pomysł na życie. Rejestracja firmy kosztuje 1000-2000 euro. Ulgi podatkowe są tym na co może liczyć przedsiębiorca. Kapitał zakładowy spółki musi wynosić co najmniej 100 000 kun. W Chorwacji migrantów jest niewielu, jest tam tylko ok. 1,5 migranta na 1000 Chorwatów, co jest skromnym wynikiem. Każdy cudzoziemiec prowadzący działalność gospodarczą w Chorwacji ma doskonałe perspektywy.

 

Chorwacja to dobre miejsce do inwestowania, ponieważ:

  • podatki są niskie,
  • klimat dla firm jest dobry,
  • kraj jest ciepły i przyjazny,
  • życie jest niedrogie,
  • założenie firmy jest szybkie.
  • Obecnie Chorwacja nie jest na szczycie firm, w których cudzoziemcy zakładają działalność. Warto jednak wybrać ten kraj na wieloletni pobyt i tam znaleźć swoje miejsce na ziemi. Klienci są zadowoleni, a firmy doradcze wspierają przedsiębiorców z innych krajów, którzy zdecydowali się inwestować właśnie w Chorwacji. Jest to dla nich naprawdę dobry wybór i najlepsze rozwiązanie na wiele lat.



    Często

    Zadawane pytania

    • Czy zajmujecie się również dostarczaniem treści?

      Nie. W przypadku pozycjonowania i reklamowania stron w krajach zagranicznych to Klient odpowiada za przygotowanie treści na stronę. My oczywiście dostarczamy odpowiednie wytyczne dla copywriterów.

    • Kto będzie odpowiedzialny za pracę dla mojej strony?

      Do działań marketingowych kierujemy specjalistów z minimum 3-letnim doświadczeniem. Większość naszych specjalistów SEO pracujących przy projektach zagranicznych ma ponad 10 lat doświadczenia w branży, a specjalistów od reklam 5 lat doświadczenia.

    • Jakie wytyczne dotyczące SEO przygotowujecie w ramach działań?

      Pełny audyt techniczny, audyt do metatagów, audyt treści i wiele innych. W skrócie, dążymy do tego żeby zoptymalizować maksymalnie dużo elementów strony.

    • Czy do wyboru mam tylko pozycjonowanie albo reklamy?

      Tak. Zawsze polecamy klientom wybór pakietu – SEO + prowadzenie reklam w celu uzyskania najlepszych wyników, ale jeśli chcesz wybrać tylko jeden z nich, to jest taka możliwość.

    • Czy jest możliwość prowadzenia działań na kilka krajów jednocześnie? Czy mogę liczyć wtedy na lepsze warunki?

      Tak, postaramy się przygotować specjalną zbiorczą ofertę na takie działania, która będzie korzystniejsza niż w przypadku działań prowadzonych na jeden kraj.

    • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

    Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.