Przedstawiamy ofertę na optymalizację i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Bułgaria. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów.

W odpowiedzi na coraz więcej pytań polskich firm reklamą usług i sklepów internetowych w Bułgarii przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy wiedzę i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W BUŁGARII

Bułgaria coraz bardziej otwiera się na wszelkich inwestorów zagranicznych oraz osoby, które planują przenieść swoją działalność gospodarczą na jej obszar. Dzięki temu zyskuje ona nowych przedsiębiorców, chcących korzystać z zalet prowadzenia interesów na terenie Bułgarii.

Bułgaria posiada stosunkowo atrakcyjne opodatkowanie działalności gospodarczej. W związku z tym wiele osób bardzo chętnie korzysta z prowadzenia działalności gospodarczej właśnie tam. W ten sposób w ciągu każdego okresu rozliczeniowego przedsiębiorcy są w stanie zaoszczędzić bardzo wysokie kwoty.

Bułgaria ponadto wspiera swoich przedsiębiorców w realizacji różnego rodzaju projektów oraz inwestycji. W ten sposób zapewnia możliwości dalszego rozwoju, a jednocześnie stabilność. Wynika ona ze stabilnego prawa oraz jasnych przepisów prawnych, jakie dedykowane są między innymi dla przedsiębiorców. Tym samym warto przenosić działalność gospodarczą na obszar Bułgarii.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Chcąc dotrzeć do dużej liczby nowych klientów z terenu Bułgarii warto zdecydować się na reklamy produktowe w mediach społecznościowych. Przydatne są także narzędzia Google jak na przykład Google Ads. W ten sposób budujemy w klientach lub potencjalnych klientach świadomość marki.

To dzięki wyszukiwarce klienci mogą zacząć dostrzegać naszą markę, a w przyszłości stawiać na nią podczas poszczególnych wyborów konsumenckich.

Świadomość marki jest pierwszym i najważniejszym krokiem do tego, aby zbudować grono swoich klientów. Dodatkowo bardzo ważne jest posiadanie swojej wizytówki, czyli swojej strony internetowej, na której zamieścimy poszczególne produkty oraz usługi, jakie oferujemy. Dodatkowo warto zastanowić się także nad rozpoczęciem sprzedaży za pośrednictwem sklepów internetowych. W ten sposób osoby, które nie mogą dotrzeć do naszej firmy, mogą skorzystać z jej oferty w sposób bardzo prosty i ekonomiczny. Dodatkowo jest to tania opcja zakupu.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w reklamie średnich i dużych sklepów internetowych w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam przygotować autorskie metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy mniejszym budżecie,
  • które kanały marketingowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań marketingowych skierowanych za granicę przydzielamy naszychnajlepszych pracowników. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni fachowo poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – BUŁGARIA

Bułgaria to niewielki kraj leżący na Bałkanach. Ma tylko 7 milionów mieszkańców. Należy do najbiedniejszych krajów Unii Europejskiej. Jest to kraj mający wiele do zaoferowania, szczególnie w lecie – nadmorskie pobyty, kąpiele, imprezy, rozrywki dla osób w każdym wieku. Do Bułgarii wybiera się coraz więcej osób, zatem warto wybrać ten kraj na doskonałe wakacje. Do Bułgarii warto wybrać się na odpoczynek, ale można też założyć tam działalność gospodarczą na kilka lat lub też na całe życie – zależnie od wyboru danej osoby.

 

Bułgaria to piękny kraj, a działalność można prowadzić. Jest to sposób na rozwój firmy oraz jej dobre funkcjonowanie. Bułgaria należy do Unii Europejskiej od 2007 roku, co ułatwia funkcjonowanie. W kraju obowiązuje podatek liniowy PIT oraz CIT wynoszący 10 procent. Trzy stawki VAT są w tym kraju – 20 procent, 9 procent oraz 0 procent na usługi finansowe, zdrowotne i ubezpieczeniowe. Handel, budownictwo, usługi finansowe oraz ubezpieczeniowe sprawdzają się w tym kraju najlepiej.



Często

Zadawane pytania

  • Czy jest możliwość działań na kilka krajów? Czy mogę liczyć wtedy na lepszą ofertę?

    Tak, postaramy się przygotować specjalną zbiorczą ofertę na takie działania, która będzie korzystniejsza niż w przypadku działań prowadzonych na jeden kraj.

  • Kiedy pojawią się efekty pozycjonowania za granicą?

    Przy tematach zagranicznych trzeba mieć na uwadze, że uzyskanie lepszych efektów może zająć trochę czasu. Zwykle jednak pierwsze widoczne efekty wzrostu ruchu i widoczności widzimy po 4-5 miesiącach.

  • Czy dostarczacie treści?

    Nie. W przypadku prowadzenia projektów związanych z marketingiem zagranicznym to po stronie Klienta jest przygotowanie treści na stronę. My oczywiście dostarczamy odpowiednie wytyczne dla copywriterów.

  • Czy przeprowadzacie analizę konkurencji?

    Tak. W każdym przypadku po rozpoczęciu działań przystępujemy do analizy konkurencji. Chcemy wiedzieć co robi konkurencja, jakie działania wykorzystuje by polepszyć widoczność w wyszukiwarce czy też jakie kanały reklamowe wykorzystują.

  • Czy macie umiejętności do prowadzenia większych kampanii reklamowych?

    Tak. Otrzymaliśmy status Partnera Google – świadczy to o tym, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Prowadzimy kampanie reklamowe o większych budżetach zarówno w ramach Facebook jak i Instagram.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.