Przedstawiamy ofertę na pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Brazylia. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów.

W odpowiedzi na coraz więcej pytań polskich firm promocją usług i sklepów internetowych w Brazylii przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą pozycjonowania oraz reklam. Mamy wiedzę i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W BRAZYLII

Brazylia jest krajem, w którym coraz więcej osób decyduje się na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub na jej rozwój. Rozwijanie swojej działalności gospodarczej za granicą, zwłaszcza w Brazylii ma wiele zalet.

Przede wszystkim jest to wysoce opłacalne ekonomicznie. Składają się na to między innymi systemy opodatkowania przedsiębiorstw oraz ogólna zamożność mieszkańców oraz ich możliwości finansowe umożliwiające zakup poszczególnych dóbr lub usług. Tym samym decydując się na rozwój swojej firmy w Brazylii w stosunkowo krótkim czasie będziemy mogli uzyskać stosunkowo duże dochody oraz zyski z inwestycji. Zakładając lub przenosząc swoją działalność gospodarczą za granicę najczęściej musimy spotkać się z różnego rodzaju procedurami formalnymi, które od strony administracyjnej oraz prawnej zapewnią nam bezpieczne przeniesienie naszej firmy. Za granicą możemy zatem liczyć na szybki i dogodny zysk z inwestycji naszych środków finansowych w firmę.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Reklama marki na terenie Brazylii powinno odpowiadać na gusta poszczególnych klientów. Wiele osób mieszkających na terenie Brazylii pracuje zdalnie lub bardzo dużo czasu spędza na przeglądaniu Internetu. W związku z tym Internet staje się wówczas doskonałym kanałem do dystrybucji treści jak i oferty produktowej danej marki.

Co więcej wiele osób opiera swoje wybory konsumenckie właśnie na podstawie opinii znalezionych w Internecie. Doskonałym sposobem na dotarcie do dużej liczby nowych klientów jest wykorzystanie mediów społecznościowych. Z pomocą mediów społecznościowych możliwe jest wypromowanie zarówno całej marki jak i jej poszczególnych produktów i usług. W związku z tym warto korzystać z narzędzi jakie oferuje między innymi Facebook czy Instagram. Z ich pomocą zwiększymy zasięg naszej marki oraz dzięki temu uda nam się pozyskać nowych klientów. Ponadto pomocne jest także narzędzie Google Ads, także coraz popularniejsze.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów e-commerce w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam przygotować autorskie metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy mniejszym budżecie,
  • które kanały marketingowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań reklamowych skierowanych za granicę kierujemy naszych bezkonkurencyjnych specjalistów. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni fachowo poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – BRAZYLIA

Brazylia jest krajem odległym. Istnieje w Ameryce Południowej, jest w nim duża grupa Polonii, która wyjechała w czasie kilku fal migracji, przeważnie z Polski Wschodniej, przeważnie byli to biedni rolnicy, którzy szukali perspektyw w innych krajach. Obecnie Brazylia rozwija się, ale jest krajem ogromnych kontrastów społecznych – bieda kontrastuje tam z bogactwem. Stolicą jest Brasilia, a walutą jest real brazylijski. W takim kraju można wybrać dowolne miejsce do mieszkania – duże miasto lub małe miasteczko. Przedsiębiorcy jednak znajdą dla siebie perspektywy w największych miastach, gdzie jest wielu potencjalnych klientów oraz istnieją dobre perspektywy biznesowe. 211 milionów ludności to naprawdę spory rynek potencjalnych odbiorców produktów czy usług. Jest to kraj samby, futbolu i dżungli. Nie tylko jednak – Polacy prowadzą w nim firmy z sukcesem, działają także online, rozwijając firmy w internecie.

 

Najczęściej zakłada się spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z co najmniej dwoma wspólnikami. Jest to norma gospodarczego działania w tym kraju.



Często

Zadawane pytania

  • Czy będę miał kontakt ze specjalistą odpowiedzialnym za marketing?

    Tak. W każdym momencie będziesz mógł się kontaktować ze specjalistą zarówno mailowo jak i telefonicznie.

  • Kto będzie prowadził działania dla mojej strony?

    Do działań marketingowych kierujemy specjalistów z minimum 3-letnim doświadczeniem. Większość naszych specjalistów SEO pracujących przy projektach zagranicznych ma ponad 10 lat doświadczenia w branży, a specjalistów od reklam 5 lat doświadczenia.

  • Czy macie doświadczenie w mojej niszy? Szukam agencji, która specjalizuje się w mojej branży.

    W naszej firmie jest wielu fachowców z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z klientami z bardzo różnych nisz. Na tę chwilę w Carted obsługujemy ponad 100 klientów. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że pracowaliśmy już przy projekcie związanym z Twoją branżą.

  • Kiedy pojawią się efekty pozycjonowania za granicą?

    W przypadku tematów zagranicznych trzeba pamiętać, że uzyskanie większych efektów może trochę potrwać. Najczęściej jednak} pierwsze widoczne efekty wzrostu ruchu i widoczności widzimy po 4-5 miesiącach.

  • Czy macie umiejętności do prowadzenia większych kampanii reklamowych?

    Tak. Otrzymaliśmy status Partnera Google – świadczy to o tym, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Prowadzimy kampanie reklamowe o większych budżetach zarówno w ramach Facebook jak i Instagram.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.