Przedstawiamy ofertę na pozycjonowanie i prowadzenie kampanii reklamowych za granicą. Coraz więcej firm poszerza teren swoich działań o zagraniczne kraje takie jak Australia. To często atrakcyjne rynki, pozwalające dotrzeć do większej grupy potencjalnych odbiorców.

W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie polskich firm promocją usług i sklepów e-commerce w Australii przygotowaliśmy ofertę kompleksowego marketingu za granicą. Pomożemy Twojej firmie rozwinąć sprzedaż za pomocą optymalizacji oraz reklam. Mamy wiedzę i wypracowane sposoby i wiemy jak Tobie pomóc. Zapraszamy do kontaktu.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ DZIAŁANIA W AUSTRALII

Wzorst poziomu życia w Australii, a także występujący wzrost gospodarczy kraju sprawia, że Australia jest doskonałym miejscem do tego, aby to właśnie tam rozpocząć swoją działalność gospodarczą.

Wielu inwestorów interesuje się rynkami australijskimi także ze względu na bardzo korzystny z punktu widzenia przedsiębiorców system podatkowy. Podatki, jakie nakładane są na przedsiębiorców w Australii bardzo często są o wiele niższe aniżeli podatki w wielu innych krajach Europy czy też świata. Tym samym przeniesienie swojej dotychczasowej działalności gospodarczej do Australii może wiązać się zw stosunkowo dużymi oszczędnościami finansowymi z tytułu niższych podatków.

Przedsiębiorcy rozpoczynając w Australii swoją działalność gospodarczą mogą korzystać także wielu przywilejów, dzięki którym możliwe są dodatkowe oszczędności na rzecz firmy. To także sprawia, że wynagrodzenia pracowników i świadczenia dla nich tamże mogą być bardzo atrakcyjne.

RÓŻNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE DO WYBORU

Coraz więcej działań marketingowych należy czynić, aby móc dotrzeć do nowych klientów. Ponadto warto korzystać z dywersyfikacji działalności marketingowej, aby w ten sposób zwiększyć swój zasięg oraz zwiększyć ilość potencjalnych klientów.

Bardzo dobrym sposobem na większe dotarcie do klientów jest korzystanie z nowoczesnych możliwości marketingu internetowego. Jednym z najlepszych sposobów jest budowanie świadomości marki z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Klienci w Australii bardzo często podejmują decyzje zakupowe na podstawie opinii znajomych lub opinii internautów. Tym samym warto kierować działania marketingowe właśnie za pośrednictwem mediów społecznościowych takich jak Instagram czy Facebook. Możliwe jest także skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, zwiększając w ten sposób ich widoczność. Tym samym skuteczne są także nowoczesne narzędzia Google, jak na przykład Google Ads, które coraz częściej wykorzystują przedsiębiorstwa.

DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w promocji średnich i dużych sklepów e-commerce w wielu różnych państwach. To pozwoliło nam wypracować autorskie metody działań. W skrócie:

  • jakie linki działają, jak linkować nawet przy ograniczonym budżecie,
  • które kanały marketingowe pozwalają dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

Do działań reklamowych skierowanych za granicę kierujemy naszych najlepszych specjalistów. Mają oni wiele lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. To oni skutecznie poprowadzą działania dla Twojej firmy.

ROZWÓJ FIRMY ZA GRANICĄ – AUSTRALIA

Australia to piękny kraj. Daleko od Polski, ale inwestorów to nie zraża. Polskie firmy powstają w Australii, znajdują tam swoje miejsce i rozwijają się przez długi czas. Firmę rejestruje się w 40 minut. Jest to dobre rozwiązanie, nie trzeba tracić czasu i szybko można podjąć działania gospodarcze. Jest to najlepsza rzecz dla niejednej osoby, która pragnie mieć firmę w ciepłym i słonecznym kraju, a w wolnych chwilach uprawiać sporty wodne lub wybrać się do pięknego Sydney czy wyjątkowego Melbourne. Kwota wolna od podatku wynosi 50 151 złotych, czyli aż sześć razy więcej niż w Polsce. Jechać do Australii? Zdecydowanie tak!

 

W tym kraju można inwestować i żyć. Australijczycy są przyjaźni, a polskie produkty dobrze sprzedają się w tym kraju. Zdecydowanie warto odpocząć w tym kraju i spokojnie prowadzić własną firmę. Jeśli firma zarobi mniej niż 18 200 dolarów australijskich miesięcznie, to nie płaci żadnego podatku. Najczęściej zakłada się jednoosobowe firmy.



Często

Zadawane pytania

  • Czy macie umiejętności do prowadzenia większych kampanii reklamowych?

    Tak. Otrzymaliśmy status Partnera Google – świadczy to o tym, że spełniamy wymogi jeśli chodzi o minimalną wielkość budżetów koniecznych by otrzymać ten status. Prowadzimy kampanie reklamowe o większych budżetach zarówno w ramach Facebook jak i Instagram.

  • Kto będzie prowadził działania dla mojej strony?

    Do działań marketingowych kierujemy pracowników z minimum 3-letnim doświadczeniem. Większość naszych specjalistów SEO pracujących przy projektach zagranicznych ma ponad 10 lat doświadczenia w branży, a specjalistów od Google Ads i Facebook Ads – 5 lat doświadczenia.

  • Jak będę wiedział, na co przeznaczacie budżet?

    Dokładne wykorzystanie budżetu rozpisujemy w ofercie, którą przedstawiamy przed podjęciem współpracy. Zazwyczaj jednak jest to podział: ponad 60% przeznaczane w linkowanie, pozostały procent to koszt obsługi projektu. Wszystkie dodane linki i działania raportujemy w Data Studio, więc masz wgląd do tego, na co wydawane są budżety.

  • Na jak długi czas podpisujemy umowę?

    Umowę podpisujemy na czas nieograniczony, na minimum 3 miesiące. Nie ma tu zatem długich, wiążących czasów trwania umowy.

  • Czy będę miał kontakt z fachowcem odpowiedzialnym za marketing?

    Tak. W każdym momencie będziesz mógł zadzwonić do specjalisty lub napisać do niego maila.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?

Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Stany Zjednoczone, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.