Decydując się na współpracę z carted masz pewność, że działania marketingowe będą prowadzone na najwyższym poziomie i odpowiedzialni za nie będą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Pomożemy skutecznie rozwinąć Twój biznes i sprzedaż w Stanach Zjednoczonych.

Na początku ustalimy cele i wybierzemy najlepsze kanały marketingowe do dotarcia do klienta.

Mamy doświadczenie i oferujemy szeroką usługę marketingu na rynku w Stanach Zjednoczonych jak:

  • pozycjonowanie w Stanach Zjednoczonych
  • prowadzenie kampanii reklamowych w Google w Stanach Zjednoczonych
  • prowadzenie kampanii produktowych Google Merchant
  • prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku i Instagram
  • pozycjonowanie lokalne Google My Business
  • inne

Zazwyczaj budżet na marketing jest ograniczony dlatego początku wspólnie ustalimy z tobą od których kanałów marketingowych warto zacząć.

W większości przypadków rekomendujemy, by zacząć od działań reklamowych a później uzupełniać je o pozycjonowanie. Jeśli budżet na to pozwoli to oczywiście warto prowadzić od razu działania na kilku frontach jak pozycjonowanie i działania reklamowe w różnych sieciach.

Dużą zaletą reklam jest to, że od razu sprowadzą ruch na twoją stronę dzięki czemu szybciej pojawi się konwersja.

Pozycjonowanie to też cenne źródło ruchu. Jednak tutaj potrzeba więcej czasu na wypracowanie efektów ze względu na liczną konkurencję. Dlatego ta kolejność – najpierw reklamy, potem SEO, sprawdza się najlepiej.

Dlaczego warto wybrać carted do prowadzenia działań reklamowych w Stanach Zjednoczonych?

Carted to zespół doświadczonych specjalistów. Większość ma pomiędzy 5 a 10 lat stażu. Na koncie mamy współpracę z firmami z różnych branż – od dużych e-commerce po firmy usługowe.

Posiadamy certyfikat partnera Google. Oznacza to, że spełniamy rygorystyczne wymogi jeśli chodzi o jakość świadczonych usług na rzecz naszych klientów jak również to, że prowadzimy kampanie reklamowe o określonych, minimalnych budżetach.

Naszym celem przy współpracy z klientem jest jak najlepsze, jak najefektywniejsze wykorzystanie budżetu reklamowego. Współpracę zaczynamy od dokładnego wywiadu z klientem i od ustalenia jego potrzeb marketingowych. Wspólnie wyznaczamy cele, które chcemy osiągnąć z pomocą kampanii reklamowych. Klient ma bezpośredni kontakt ze specjalistą, który prowadzi kampanie reklamowe.

Duży nacisk kładziemy też na raportowanie naszych działań oraz uzyskanych efektów. Przygotowujemy zaawansowane raporty z Google Data Studio oraz Google Analytics. Wszystko to uzupełnione jest o podsumowanie i nasz komentarz do okresu rozliczeniowego. Chcemy żebyś dokładnie wiedział jak wydawane są twoje pieniądze i jakie efekty przynoszą nasze działania.

Nasze doświadczenie w promocji firm na rynku w Stanach Zjednoczonych

Mamy doświadczenie przy współpracy z e-commerce działającymi w Stanach Zjednoczonych. Stany Zjednoczone to bardzo ciekawy rynek do promocji usług i towarów – przede wszystkim dlatego że jest tu duży rynek wewnętrzny z ponad 300 milionów mieszkańców i potencjalnych klientów.

Trzeba jednak pamiętać o kilku ważnych rzeczach specyficznych dla rynku Stanach Zjednoczonych. Konkurencja jest tu bardzo silna – zaczynając od potentatów jak Amazon czy eBay, które okupują wysokie miejsca w amerykańskim Google na wiele zapytanie w Google a także same prowadzą kampanie reklamowe.

Mamy też mocno rozwinięty rynek e-commerce, czyli wiele innych mniejszych sklepów internetowych, które również walczą o klienta.

Wszystko to powoduje, że na swoje działania będziesz potrzebował odpowiedni budżet marketingowy. Zawsze staramy się podpowiedzieć, które kanały reklamowe wykorzystać do promocji.

ruch mobilny

Jeśli chcesz, by działania marketingowe przyniosły efekty, czyli sprzedaż, warto zadbać o kilka ważnych rzeczy, które są szczególnie ważne na rynku amerykańskim. Pamiętaj że działania marketingowe skupiają się na ściągnięciu ruchu na twoją stronę internetową, na twój sklep internetowy. Dopiero tutaj użytkownik decyduje czy dokona zakupu czy wyśle zapytanie.

Urządzenia mobilne czyli smartfony są popularne na całym świecie. Jest to szczególnie prawda w Stanach Zjednoczonych, gdzie bardzo wysoki procent ludzi używa urządzeń mobilnych do przeglądania Internetu i dokonywania zakupów. To dużo większa liczba niż korzystający z laptopów czy urządzeń typu desktop. Musisz zadbać by twoja strona internetowa była bardzo dobrze dostosowana pod kątem UX oraz pod kątem technicznym do działania na urządzeniach mobilnych.

Zwróć szczególną uwagę jak strona wyświetla się na iPhonach. Są to jedne z najpopularniejszych telefonów w Stanach Zjednoczonych i chcesz by twoja strona wyświetlała się tu bezbłędnie.

Nie tylko Google Ads, czyli reklamy w innych miejscach

Jak wspomnieliśmy, koszty kliknięć w Google Ads mogą być wysokie. Wpływa na to duża konkurencja przez co stawki za kliknięcie są często bardzo drogie. Nie znaczy to jednak, że nawet jeśli działasz w konkurencyjnej niszy to nie warto się reklamować. Po prostu trzeba spróbować poprowadzić działania reklamowe na innych, alternatywnych platformach.

Kilka przykładów.

Wyszukiwarka Bing.
Nie jest popularna na świecie, jednak wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i tutaj ma kilkanaście procent użytkowników. Bing ma bardzo podobny system reklam jak Google Ads. A że jest to mniej popularna wyszukiwarka to koszty kliknięć i prowadzenia reklamy są niższe. Dlatego dla wielu nisz warto sprawdzić jakie to będą koszty i przeprowadzić kilka testowych kampanii.

Snapchat. Jeśli jest używany przez grupę wiekową twoich odbiorców to kolejne miejsce gdzie warto spróbować przeprowadzić kampanię reklamową. Pomimo silnej konkurencji ze strony Instagrama nadal jest on bardzo popularny wśród Amerykanów.

Instagram to kolejne miejsce, gdzie można prowadzić działania reklamowe. Zarówno bardziej tradycyjne jak promocja statycznych reklam jak i reklamy video. Na przykład bardzo dobrze sprawdzają się reklamy video w ramach Insta Stories. Są efektywne i nie kosztują tak dużo.

Reddit. Popularnym portalem na którym dużo czasu spędza wielu użytkowników jest Reddit. Powinieneś o nim słyszeć – jest to trzecia najpopularniejsza strona na świecie. Podzielona jest na wiele tematycznych sekcji, w ramach każdej z nich jest możliwość prowadzenia kampanii reklamowych.

YouTube po Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Szczególnie dużo użytkowników YouTube jest właśnie w Stanach Zjednoczonych. Warto zwrócić na to uwagę przy prowadzeniu działań reklamowych. Jeśli pozwalają na to budżety to poza bardziej tradycyjnymi reklamami jak wspomniane wcześniej reklamy na Instagramie, Facebooku czy Google Ads, warto dodać też reklamy w ramach YouTube. Są one bardzo elastyczne – można je zawężać i kierować do określonych grup odbiorców, z określonych regionów. Dzięki temu nie trzeba dużych budżetów by prowadzić działania reklamowe w ramach YouTube.

Kto jest twoim klientem

Stany Zjednoczone to bardzo wdzięczny rynek do prowadzenia działań marketingowych ze względu na swoją wielkość. Może to być jednak także problem i powód dlaczego kampania reklamowa nie będzie przynosiła efektów. Jeśli będzie prowadzona zbyt szeroko to nie trafisz do odpowiednich klientów a tylko wydasz pieniądze na nieskuteczne działania reklamowe.

Dlatego na początku współpracy określenie kim jest twój klient jest tak istotne. Gdzie mieszka, jakie ma zarobki, ile ma lat itd. Oczywiście mówimy tutaj o pewnych widełkach dla grupy osób, do których później będziemy kierować ofertę.

Nasz specjalista pomoże Ci ustalić odpowiednią grupę docelową.

Pozycjonowanie stron w Stanach Zjednoczonych

Podobnie jak w przypadku kampanii reklamowych, pozycjonowanie stron również jest problematyczne ze względu na dużą liczbę konkurencji w Stanach Zjednoczonych. Funkcjonuje tu wiele sklepów internetowych, wiele firm usługowych i trudno jest znaleźć niezagospodarowaną niszę.

Gdy wpiszesz praktycznie jakąkolwiek frazę produktową na 99% w wielu przypadkach zobaczysz w pierwszej trójce wyniki Amazona, eBay i innych największych portali.

Nie znaczy to oczywiście że w Stanach Zjednoczonych pozycjonowanie skazane jest na porażkę. Trzeba po prostu podejść do niego z odpowiednim planem. Szczególne znaczenie ma tutaj kilka elementów.

Treści. Nie chodzi tylko o samą ilość tekstu, ale też o jakość. Dobrze dopracowana treść pomoże zarówno pojawiać się wyżej w wynikach jak i zwiększy konwersję.

Linkowanie i wzmacnianie domeny. Zdobywane linki powinny być z wartościowych źródeł tak by wzmacniały domenę strukturę i aby strona mogła pojawiać się wyżej w wynikach. Do zdobycia takich linków potrzebny jest odpowiedni budżet.

Długi ogon. Najlepsza strategia przy pozycjonowaniu czy to sklepów internetowych czy stron firmowych w Stanach Zjednoczonych to skupienie się na długim ogonie. W przypadku najbardziej ogólnych najbardziej wyszukiwanych fraz pierwsza piątka czy nawet dziesiątka wyników będzie okupowana przez wspomniane serwisy jak Amazon itp. W przypadku wielu z tych trudniejszych franz masz małe szanse by się przebić. Natomiast jeśli skupimy się na długim ogonie czyli na pozycjonowaniu strony tak by pojawiają się na jak największą liczbę zapytań to wtedy masz dużo większe szanse żeby strona pojawiała się wyżej i walczyła o top 10 czy top 3.

Analiza konkurencji w Stanach Zjednoczonych

Analiza konkurencji to zawsze ważny element przy układaniu strategii marketingowej. Jest to szczególnie prawda w przypadku działań reklamowych i pozycjonowania na Stany Zjednoczone.

Wynika to z faktu, że trzeba wydać budżet reklamowy tak by przyniósł on jak najlepszy efekt. Dlatego tak bardzo pomocna tutaj jest analiza konkurencji.

Przeprowadzamy ją na początku współpracy i przygotowujemy odpowiedni raport oraz rekomendacje.

Dysponujemy wiedzą oraz narzędziami, które nam w tym pomogą. W przypadku reklam wykorzystujemy narzędzia jak Semrush, Biblioteka reklam Facebooka. Z ich pomocą jesteśmy w stanie sprawdzić jakie działania reklamowe prowadzi konkurencja w ramach Google, jakie działania reklamowe na Facebooku oraz na Instagramie.

Możemy podejrzeć nie tylko skalę działań konkurencji, ale też znaleźć pomysły na własne działania reklamowe. Rzeczy typu najskuteczniejsze kreacje reklamowe, hasła reklamowe, jakie frazy kluczowe, do kogo kierowane są reklamy i tak dalej.

Przy pozycjonowaniu wykorzystujemy narzędzia do analizy widoczności, do analizy stanu stron konkurencji. Jesteśmy w stanie sprawdzić na jakie słowa kluczowe pojawiają się serwisy konkurencji w wynikach wyszukiwania, z jakich źródeł konkurencja zdobywa linki, na jakie frazy kluczowe kładzie nacisk.

Wszystkie te informacje jesteśmy w stanie wykorzystać przy własnych działaniach reklamowych oraz przy własnym pozycjonowaniu twojego serwisu. Bez analizy konkurencji działalibyśmy w ciemno – sami musielibyśmy testować wiele różnych fraz. Dzięki analizie konkurencji wiele informacji mamy już na samym początku i na ich bazie możemy układać dalszą strategie.

Remarketing

Remarketing to bardzo istotny element każdej kampanii reklamowej.

Remarketing to reklamy wyświetlane osobom, które odwiedziły twoją stronę internetową. Są różne formy remarketingu.

Może to być prosty remarketing, który przypomina po prostu o tym, że byłeś na danej stronie i zachęca do ponownych odwiedzin.

Są też bardziej zaawansowane, które przypominają o dokończeniu pewnych działań. Na przykład jeśli ktoś opuścił ścieżkę zakupową, czyli nie dokończył procesu zakupu, to możesz wyświetlić jemu odpowiedni komunikat zachęcający do dokończenia zakupów.

Remarketing można prowadzić w różnych sieciach reklamowych jak Google, Facebook, Instagram.

Nie jest drogi, bo reklamy kierujesz do konkretnej, wąskiej grupy odbiorców, która była wcześniej na twojej stronie w ostatnim okresie.

Jest on bardzo ważną częścią działań reklamowych, bo zwiększa konwersje, pozwala lepiej wykorzystać środki z budżetu reklamowego. Jest to szczególnie ważne na rynku amerykańskim, gdzie jak wspomnieliśmy koszty prowadzenia działań reklamowych są wysokie. Jeśli już promujemy stronę internetową to warto tu się przypomnieć właśnie z pomocą remarketingu.



Często

Zadawane pytania

  • Czy warto prowadzić działania reklamowe w Stanach Zjednoczonych poza Google?
  • Tak. W porównaniu z innymi krajami mamy tutaj kilka innych popularnych miejsc, z których korzystają użytkownicy. Przykładowo są to Snapchat, Bing.

  • Dysponuję małym budżetem na marketing w Stanach. Od czego zacząć?
  • Nawet jeśli masz ograniczony budżet na marketing w Stanach Zjednoczonych to warto prowadzić działania reklamowe. Trzeba po prostu unikać najdroższych kanałów. Przykładowo, jeśli koszty kliknięć są wysokie to warto próbować reklamować się na Facebooku, Instagramie, Snapchacie.

  • Ile kosztuje prowadzenie kampanii reklamowych na Stany Zjednoczone?
  • Koszt zależy od platform, na których będziemy prowadzić działania reklamowe. Koszt obsługi kampanii zaczyna się od 1000 zł.

  • Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej na Stany Zjednoczone?
  • Koszt w dużej mierze zależy od tego czy mówimy o sklepie internetowym czy też o stronie usługowej na dany region. Pozycjonowanie lokalne w Stanach Zjednoczonych będzie tańsze. Nasz cennik zaczyna się od 2500 zł. W przypadku sklepów internetowych wycena będzie w dużej mierze zależała od tego co sprzedajesz, jaka jest konkurencja. Ceny zaczynają się tutaj od ok. 3000-4000zł.

  • Czy macie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych oraz pozycjonowaniu za granicą?
  • Większość naszych klientów to klienci na rynek polski ale w ostatnich latach coraz częściej podejmujemy się zleceń pozycjonowania oraz prowadzenia reklam na rynkach zagranicznych. Prowadzimy działania w krajach takich jak Szwajcaria, Australia, Rumunia, Węgry, Stany Zjednoczone.

  • Jakie są szczegóły umowy jeśli zlecę prowadzenie kampanii reklamowych w Stanach Zjednoczonych lub pozycjonowanie mojego sklepu w USA?
  • Oferujemy jedno z najbardziej elastycznych podejść do współpracy z klientami na rynku. Podpisujemy umowę na czas nieokreślony z możliwością rozwiązania na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego (koniec miesiąca). Nie ma żadnych minimalnych czasów trwania umowy i innych zapisów, które wiązały by ciebie z nami na siłę. To ty masz chcieć z nami współpracować i nie widzimy potrzeby większego komplikowania warunków współpracy.

  • Czy prowadzicie reklamy, pozycjonujecie też w innych krajach?
  • Tak, sprawdź pozycjonowanie i reklama Czechy, pozycjonowanie i reklama Niemcy, reklama Rosja, pozycjonowanie i reklama Szwajcaria.